Highlights kapper > Kosten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Child, 4 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Child

    Child Fanatiek lid

    6 sep 2011
    2.772
    208
    63
    Ik heb net eindelijk weer een afspraak gemaakt bij de kapper.
    Ga meestal maar 2x per jaar waarvan ik 1x highlights zet en vervolgens mijn haar weer net over de schouder heb qua lengte.

    Nu wil ik eens wat anders qua model en ook weer highlights.
    Nu belde ik net de kapper voor een afspraak en zij dacht dat het ongeveer 67 euro zou kosten incl knippen.(kon meer of minder zijn ivm hoeveelheid highlights)

    Staat mij bij dat ik bij een andere kapper altijd iets van 50 of 55 euro moest betalen terwijl de kapper waar ik nu afspraak heb goedkoper is qua knippen.

    Is het duur, 67 euro?
     
  2. Zonnetje80

    Zonnetje80 Bekend lid

    28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Nee, prima prijs lijkt mij. Ik heb 100 euro betaald, maar had er een hele lekkere dure shampoo bij uitgekozen.
     
  3. Niekepiek

    Niekepiek Niet meer actief

    Nee, ik vind het niet duur.
    Ik weet niet wat voor lengte jouw haar heeft?
    In onze salon ben je rond de 120 euro kwijt inclusief knippen en drogen (lang haar).
    Als je je hele haar vol wilt laten zetten dan kunnen er zo 60 a 70 folies inzitten.
    Wij zijn met lang haar ongeveer een uur kwijt om ze te zetten.
    Knippen en drogen inclusief, dan ben je zo'n 2 a 2,5 uur in de salon.
    Maar dan heb je wel een prachtig, natuurlijk resultaat;).
     
  4. Ctje1987

    Ctje1987 Fanatiek lid

    29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij Brainwash was ik veel minder kwijt. Kijk eens op hun website. Over het resultaat was ik in ieder geval erg tevreden.
     
  5. Child

    Child Fanatiek lid

    6 sep 2011
    2.772
    208
    63
    Mijn haar is nu ruim over de schouders, best lang alweer.
    Maar ik wil het net boven de schouders hebben, alleen zetten ze altijd eerst highlights en daarna knippen.
    Ik zit meestal uurtje of 2 bij kapper dacht ik.

    Heb net de andere kapper ff gebeld die ik normaal heb, en laatste keer had ik 18 folies....
    (edit: Ben al blond van mezelf, het gaat om net wat extra zeg maar)
     
  6. Blemma

    Blemma Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Bij mijn kapper was ik €70 kwijt voor high lights en knippen.

    Heb ook blond haar van mijzelf tot over mijn schouder en laat het elke winter oplichten omdat het anders zo dof word
     
  7. Charlie84

    Charlie84 Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ligt eraan waar je woont, hier kost het rond de 45€ en bij mijn ouders in de randstad 65€.
     
  8. Child

    Child Fanatiek lid

    6 sep 2011
    2.772
    208
    63
    Drenthe
     
  9. diaan1982

    diaan1982 Fanatiek lid

    8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    NULL
    NULL
    voor 18folies vind ik het duur
     
  10. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Ik was bij brainwash 90 euro kwijt voor wassen, knippen, hoofdkleur verven en daarna high light
     
  11. Butchke

    Butchke Fanatiek lid

    23 nov 2009
    2.821
    1.309
    113
    aan het genieten van het leven
    Limburg
    Ik ben meestal 110 euro kwijt.
    Laat iedere 3 maanden highlights zetten en knippen.
    Ik heb wel behoorlijk lang haar,en zit meestal 2,5 uur in de kappersstoel.
    Maar ik ga wel op zoek naar een andere kapper, want persoonlijk vind ik het erg duur worden.
     
  12. Nimisis

    Nimisis Actief lid

    14 jul 2011
    192
    1
    0
    Highlights alleen 50€ ,met kleuring erover is 70€ ,als je bio kleuring wenst is het 90€ ,heb haar net over de schouders en natuurlijk zwart haar .voor die gele tint niet in mijn haar te hebben laat ik altijd een kleuring over plaatsen. Highlights en bruching niet knippen.
     
  13. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.453
    3.441
    113
    Ik ga ook altijd naar Brainwash. De eerste keer highlights was ik 80 euro kwijt. Dat waren 25 folies. Maar daar zat ook gewone verf bij in en nog een spoeling. De 2e keer had ik alleen 25 folies en was ik 35 euro kwijt. Dat was zonder knippen.

    Bij Brainwash betaal je 22,50 voor 15 folies en 12,50 voor elke 10 extra folies.
     
  14. Child

    Child Fanatiek lid

    6 sep 2011
    2.772
    208
    63
    Bedankt allemaal voor de reacties.
    Ik heb vanmiddag toch mijn afspraak afgezegd en een afspraak bij mijn eigen salon gemaakt. De reden dat ik afspraak nu ergens anders had gemaakt, is omdat ze een stuk goedkoper zijn met knippen. Maar totaalprijs lijkt me nu een stuk hoger.
    Dus lekker vertrouwd bij mijn eigen salon :)

    (als ik trouwens google op Brainwash ervaringen word ik daar niet vrolijk van...:$;))
     
  15. madameV

    madameV Fanatiek lid

    23 mei 2013
    3.905
    168
    63
    Ik vind het persoonlijk ook wel vrij lastig om te zeggen of iets duur is of niet. Resultaat zegt ook heel veel. Als kapster zie ik soms highlights die zo lelijk zijn gezet of doorgelopen dat elke euro nog te veel is. Vind 67 euro een normale nette gemiddelde prijs. Maar denk dat je er ook goed aan hebt gedaan je afspraak af te zeggen. Je bent notabene altijd tevreden geweest bij je eigen salon dus lekker blijven zou ik zeggen! Geniet ervan
     
  16. Miss Mac

    Miss Mac Fanatiek lid

    21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    €67 inclusief knippen voor highlights zetten vind ik niet duur..
    €55 inclusief knippen bij je oude kapper voor 18!!! highlights daarentegen WEL

    Misschien zet die kapper van €67 wel 50 highlights en die van €55 dus 18 ;) dan zit je bij die kapper van €67 beter qua prijs/kwaliteit verhouding :)

    Je had moeten vragen hoeveel highlights er gemiddeld worden gezet voor €67, dat was misschien handiger geweest..

    Hier altijd minimaal 50 folies voor €45 excl. knippen. 18 folies vind ik barweinig ( en ja, ik ben ook al zeer lichtblond van mezelf en haar tot net over de schouders, maar 18 folies door héél je haar valt nauwelijks op. Ik heb er 50 door heel m'n haar vanaf onder tot boven)
     

Deel Deze Pagina