snap er niets van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miranda, 7 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Zou gister mijn eisprong hebben volgens de banner, maar wordt nu al weer ongesteld mijn cyclus ligt weer opver hoop
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    heee nou zeg, das niet leuk meid. Weet je zeker dat je ongesteld bent? dat het niet alleen een korte bloeding is waar we heb in een ander topic over hadden?

    groetjes
    natasja
     
  3. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    denk het niet want daar wordt gesproken over helder rood bloed, en bij mij zitten er stolsels in (die kwamen pas mee na een vaginale douche) het ligt dus nog niet spontaan in de wc.
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ooow. Dan is inderdaad je cyclus overhoop.
    Moet je weer gaan tellen enzo, pffff niet leuk zeg!
     
  5. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    nu maar hopen dat het een klein beetje was en het nu stopt, maar dat heb ik nooit eerder gehad
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoop het ook voor je!
     
  7. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    kan het geen "oud"bloed zijn geweest wat er nu pas uitkomt.
    Ik had begrepen dat als je bijvoorbeeld zwanger bent dat je dan ook bloed kan verliezen maar dat dat niks te maken hoeft te hebben met het vruchtje omdat het oud bloed kan zijn wat nog in je lichaam zat en er dan pas uit komt.

    ik begrijp dat je nu nog niet zwanger bent maar misschien kan dat ook te maken hebben met oud bloed.

    liefs Jolanda
     
  8. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    He Miranda, Ik las dat je een vaginale douche gebruikt. Gebruik je ook van dat spul, lactcid of iets dergelijks? Ik heb namelijk gehoord van de arts dat het heel erg slecht is als je dat spul gebruikt. Misschien kan je er iets mee, groetjes jenny
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

    he bah wat zeg je nu? Ik gebruik al jaren lactacid, maar dan gewoon de wasemulsie. is dat ook gevaarlijk? of alleen die douche?
     
  10. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    vaak gebruik ik alleen water omdat het spul zo snel op is. maar waarom is het niet goed dan??
     
  11. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Mij is verteld dat die vaginale wasemulsies niet goed zijn voor je vagina, de zuurgraad enzo. Je lichaam moet dat zelf regelen. je zuurgraad kan erdoor veranderderen, dat kan niet goed zijn voor het sperma. De gewone wasemulsies kunnen volgens mij geen kwaad omdat die niet in je vagina komen. Ik gebruikte ze ook maar ben er gelijk mee gestopt. Raar he, je denkt die dingen te gerbuiken omdat het goed voor je is en dan hoor je juist het tegengestelde. Succes ermee, groetjes jenny
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja je zou denken dat het goed is. het zou allemaal de juiste ph waarde hebben enzo.

    groetjes
     
  13. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja inderdaad, maar je lichaam schijnt het zelf te moeten regelen. groetjes Jenny
     
  14. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik gebruik ook al heel lang die wasemulsie. Voor aan de buitenkant zeg maar ;)
    Ik heb op hun website nagelezen, dat het bij zwangerschap helemaal geen kwaad kan. Maar die intiemdouche/vaginale douche/inwendige douche, daar weet ik niks van. Je kunt gewoon dit op hun website nalezen.
    http://www.lactacyd.nl/
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja precies, die voor de buitenkant :)

    bedankt voor je antwoord!! ik ga even op de site kijken
     
  16. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik heb dit even van de site gekopieerd:

    LACTACYD
    EN ZWANGERSCHAP

    Tijdens een zwangerschap verandert er van alles in een vrouwenlichaam. Dat heeft ook invloed op de vagina. Zwangere vrouwen hebben meer afscheiding. Ook moeten zij vaker plassen, wat voor irritaties kan zorgen. Met Lactacyd Femina Zeepvrije Wasemulsie, het Zeepvrije Wastablet of de Intiem Tissues zorg je dat je vagina ook tijdens de zwangerschap in optimale balans blijft. En is de balans toch verstoord, dan helpt Lactacyd Femina Vloeistof de balans weer te herstellen
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
  18. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik weet het ook niet, het is wat de arts mij verteld heeft. Kan best zijn dat een andere arts zegt dat het wel goed is, zo is dat bjvoorbeeld ook met paardrijden. je moet er denk zelf een keuze in maken. Mag ik vragen waarvandaan je het gekopieerd hebt? Van lactacyd zelf? Want die promoten natuurlijk juist hun product. Anders zou ik het gewoon navragen aan je arts. ben dan benieuwd wat die zegt...Groetjes jenny
     
  19. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    ik lees dit allemaal net
    Ik heb gelezen in zwangerschaps boeken dat je tijdens je zwangerschap alleen moet reinigen met water maar niet met zeep.

    wat hiervan waar is weet ik natuurlijk niet maar ik denk ik schrijf het even op.

    groetjes jolanda
     
  20. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Lactacyd is geen zeep.
    Verder mag men geen reclame maken voor iets dat ze niet waar kunnen maken. Ik denk dat het helemaal geen kwaad kan. Anders zou je daar op internet ook wel artikelen over lezen, ik heb daar niks over gevonden.
     

Deel Deze Pagina