Uwv frustratie!

Discussie in 'De lounge' gestart door Saja87, 6 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Even mn gal spouwen hoor!

    26 maart heb ik mijn WW aangevraagd die per 15 april in is gegaan.
    29 maart kreeg ik een brief dat ze mijn ontslag brief wilde hebben en mijn loonstrook van maart.
    Toen ik mijn loonstrook 1 april binnen kreeg heb ik deze gescand uit geprint en via de post én email opgestuurd.

    Week later heb ik gebeld om te vragen of ze alles ontvangen hadden.
    Nee mevrouw we hebben niks ontvangen maar kan 2 weken duren.
    Dus ik denk neem het zekere voor het onzekere en stuur het nog een keer 2 weken gewacht weer gebeld.
    Nee mevrouw we hebben écht niks ontvangen hoor. Dus ik het mail adres nog een keer gevraagd na gelopen of dat wel klopte ja hoor dat klopt adres idem.

    Dus zojuist weer gebeld en ze hebben gewoon NOG niks binnen:x
    Nogmaals alles na gelopen en alles klopt gewoon!
    Nu heb ik nogmaals een mail gestuurd met alle gegevens en gaat er vanmiddag een aangetekende brief de deur uit mét gegevens misschien dat ze het dan EINDELIJK ontvangen;)
     
  2. Papaver

    Papaver Niet meer actief

    Zit daar iemand goed te slapen of juist zijn inbox te netjes leeg te maken :)

    Hoop voor je dat ze nu eindelijk iets ontvangen, niet leuk om je hier druk om te moeten maken
     
  3. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Hier gaat alles digitaal...?
     
  4. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Hier via post of digitaal.

    Beide gedaan maar als beide niet aankomen dan maar aangetekend dan heb ik in ieder geval bewijs dat ik het verstuurd heb voor ze zeggen dat ik niks stuur;)
     
  5. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Dat is erg vervelend, ik krijg al 6 een uitkering van het UWV (ben afgekeurd) en nog nooit problemen gehad, mijn vriend is in juni 2012 zijn baan verloren en de WW-aanvraag was binnen 1 week rond.

    Dus hier nog nooit problemen gehad met de WW, we hebben wel alles digitaal geregeld.
     
  6. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Ik heb ook alles digitaal gedaan.
    De aanvraag voor WW. Inschrijven als werkzoekende via uwv.
    Alles digitaal verstuurd en via de post ( gewoon zekerheid )
    Maar ze hebben niks ontvangen.

    En het vervelende is dat je ook geen bevestiging krijgt via de mail oid als je wat verstuurd. Want zo weet je nooit of iets aan komt of niet..
     
  7. dobbel

    dobbel Fanatiek lid

    12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Heb je het via de werkmap gedaan,
     
  8. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Nee dat heb ik gevraagd mag niet.

    Want werkmap is voor je werkcoach.

    En de gegevens die ze nodig hebben zijn niet voor mn werkcoach maar voor de geen die mijn uitkering in behandeling neemt en die heeft geen toegang tot mijn werkmap.
     
  9. Poohbear82

    Poohbear82 Fanatiek lid

    12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Bij belangrijke mails zoals dat vraag ik altijd om een bevestiging van ontvangst per mail. Indien ik na 3 dagen nog geen bevestiging heb ontvangen stuur ik de mail opnieuw, en 3 dagen later weer, en weer en weer.... (wel steeds de laatst verzonden mail doorsturen, dan kunnen ze ook zien hoe vaak je de mail hebt verzonden) ... net zo lang tot ze er gek van worden :)
     
  10. dobbel

    dobbel Fanatiek lid

    12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    als je hotail bv gebruikt kan dat niet, maar inderdaad, anders mailen en er direct achteraan bellen, van ik heb het 5 minuten geleden voor de zoveelste keer gemaild, wil je even gelijk chekken of het binnen is.
     
  11. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Ik doe via mozilla thunderbird versturen.
    Stuur een leesbevestiging mee maar krijg niks terug over die leesbevestiging..
     
  12. Saja87

    Saja87 Niet meer actief

    Nou zojuist eindelijk een mail terug dat ze de gegevens hebben ontvangen!
     

Deel Deze Pagina