Hntm

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door In your eyes, 4 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Klopt, en je hoeft ook niet perse mooi te zijn om model te zijn.. Als je maar een maakbaar gezicht hebt en weet hoe je jezelf moet presenteren op een foto. Ze photoshoppen toch alles.
     
    maansneeuw vindt dit leuk.
  2. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Ik hoop dat Montell gaat winnen. Ik was al gefascineerd door hem vanwege zijn uiterlijk, maar toen hij gisteren emotioneel werd voor de jury was ik verkocht.
    Ik hoop echt dat wanneer mijn kinderen over een paar jaar een tijdschrift open slaan deze vol staat met diversiteit en authenticiteit en ik denk dat hntm en Montell daar goede stappen in kunnen zetten.

    Ik heb het juist helemaal gehad met blonde (of rood geverfde :rolleyes:) Friezinnen die amper een woord Engels spreken en de persoonlijkheid van een vaatdoek hebben. Ieder seizoen komen ze terug, volgens mij klonen ze ze gewoon. o_O
     
    louan, Zonnestralen, Tika86 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Marre1985

    Marre1985 Bekend lid

    1 mei 2017
    586
    495
    63
    Vrouw
    Sanne: voor wat moet ik leren strijken nu? ik hoef toch niet te leren STRIJKEN?

    Lol, stel je voor zeg. Straks moet je ook nog je eigen kleren wassen. Dat zou pas een ramp zijn :roflmao:
     
    In your eyes vindt dit leuk.
  4. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Die Montell is echt cute :rolleyes:
     
    In your eyes vindt dit leuk.
  5. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Ja goeie keus om die blonde jongen te elimineren (dat klinkt heftig :roflmao:) ik was zijn 'one-face' ook wel een beetje zat.

    Ik geef montell ook een goeie kans voor de winst, bij de dames heb ik nog niet echt een favoriet. Vind ze een beetje tegenvallen dit jaar, maar misschien groeien ze nog
     
  6. LiveLifeLovely

    LiveLifeLovely Niet meer actief

    Die Milan is trouwens ook belachelijk knap. Wauw!
     
  7. RoBiJe

    RoBiJe Niet meer actief

    :roflmao: Echt he.. wat een muts. Daarna dat gezeur over die pony... :rolleyes:

    Ik vind dat Anna het leuk doet. Wat een verademing na yfke en daphne, daar ergerde ik mij enorm aan.
     
    In your eyes vindt dit leuk.
  8. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Wat is die latanya een onprofessionele zeur zeg! Vorige week met die jurk, nu een partij zuchten en kreunen omdat ze moet sporten en dan ook nog eens niet de sokken dragen omdat ze niet bij haar outfit passen.
    Ik hoop dat de jury die additude even flink aanpakt..

    Ik vind de jongens echt veel leuker dan de meiden!
     
    Sugarblossom vindt dit leuk.
  9. Sugarblossom

    Sugarblossom VIP lid

    23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik vind de jongens ook leuker! En inderdaad heb dat met haar precies hetzelfde. Ze heeft geluk dat ze nog een extra foto mocht maken zeg, had ik echt niet verwacht :|
     
  10. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Ik ook zeker niet! Goed dat er iets van werd gezegd, hopelijk doet ze er iets mee.

    Vind de afvallers wel jammer, vond ze beide een stuk leuker dan een aantal anderen die nog wel mogen blijven..
     
    Sugarblossom vindt dit leuk.
  11. Sugarblossom

    Sugarblossom VIP lid

    23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Dat had ik ook!
     
  12. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Persoonlijk vind ik dat Milan er uit had gemoeten ipv die blonde dame, ik denk dat er bij haar meer inzit dan bij Milan. Milan is wel heel knap maar niet perse fotogeniek. En als hij op elke foto hetzelfde eruit ziet dan gaat dat gauw vervelen.
    Maar goed ik denk dat 2 mannen eruit iets teveel was voor het programma.
     
  13. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Wat vonden jullie van de exit van deze week?
     
  14. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik was best verbaasd, ik dacht echt dat Milan eruit zou gaan. Zeker omdat hij vorige week ook al in de gevarenzone stond en het, wat mij betreft, niet beter deed dan vorige week. Chelsey vond ik wel leuk, maar ook nog vrij naïef ofzo, ik zag haar ook niet als de winnares.
     
  15. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Haha ik zie ineens dat jouw zoontje ook Milan heet. Is hij ook zo knap? :D

    Beide zijn volgens mij geen finale kandidaten, dus dan maakt het toch eigenlijk niet uit of je er in uitzending 5 of 6 uitligt.
     
  16. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Ik vind ritse en montell zo leuk. Ik hoop dat ritse wint :)
    Ik vind het wel grappig dat nu met de jongens erbij de groepsdynamiek zo anders is. Heb nog geen wijvengezeur gehoord ;)

    En ook wel grappig dat er vorig jaar zo gehamerd werd op social media en nu hoor je daar niks van. Nu draait het om persoonlijkheid. Ze zijn er zeker achter gekomen dat je daar toch meer mee bereikt dan met social media ;)
     
  17. Jillzz

    Jillzz Fanatiek lid

    17 aug 2015
    2.029
    323
    83
    Ik vind ritse en montell zo leuk. Ik hoop dat ritse wint :)
    Ik vind het wel grappig dat nu met de jongens erbij de groepsdynamiek zo anders is. Heb nog geen wijvengezeur gehoord ;)

    En ook wel grappig dat er vorig jaar zo gehamerd werd op social media en nu hoor je daar niks van. Nu draait het om persoonlijkheid. Ze zijn er zeker achter gekomen dat je daar toch meer mee bereikt dan met social media ;)
     
  18. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.632
    7.300
    113
    Ritse en Montell zijn ook mijn favoriet.

    Dat social media gedoe vond ik vorig jaar heel irritant, lag veels te veel de nadruk op. Ben blij dat ze daar mee gestopt zijn. Met personality kom je inderdaad een stuk verder.
     
  19. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Mijne ook! Van de vrouwen vind ik eigenlijk niemand echt leuk.
    Minstens net zo knap :p:D
     
  20. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Die zien we dus over een jaar of tien ook terug in HNTM :p
     
    Linda86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina