babykamer.babydump levertijd?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door celia82, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

    celia82 Fanatiek lid

    14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hallo dames,
    Ik heb al een tijdje een babykamertje op het oog.
    Nu moet er nog laminaat in de babykamer worden gelegd dus ik wacht er nog ff mee.
    Maar wie weet hoelang ongeveer de levertijd is vn een babykamer bij babydump?

    Of zal ik hem gewoon bestellen met de hoop dat dan de laminaat is gelegd?

    groetjes
     
  2. limegreen

    limegreen Bekend lid

    6 mei 2008
    892
    0
    0
    volgens mij hebben ze over het algemeen een levertijden van 8 tot 10 weken met kans als het een druke tijd is dat het soms wel langer kan duren
     
  3. o0mandy0o

    o0mandy0o Lid

    3 jan 2009
    68
    0
    0
    limburg
    heey heey
    ik had de babykamer al besteld toen ik 5 weken zwanger was haha
    maar ze bellen je voor te leverren na 12 weken als t goed is en dan kun je zelf zeggen bv dat t pas over 2 maanden ofzo hoeft das bij hun geen probleem
    t enigste pech die wij hebben gehad is dat degene die t inelkaar kwam zetten t vlug vlug heeft gedaan en ons de muur heeft beschadigd
    en daarbij hebben we wel heel lang moeten w8ten op lade en bedje wat beschadigd was
    maar nu is alles op tijd voor de bevaling
     
  4. sweet978

    sweet978 Fanatiek lid

    29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    geloof dat wij een levertijd van 4-6 weken hadden, op de kinderwagen etc dan, we hebben geen kinderkamer zelf besteld.

    Wat ik erg geweldig vond bij de Baby dump was dat ze naar je uitgerekende datum vragen en dan eigenlijk aangeven dat het toch wel voor die en die week binnen moet zijn ivm vroeggeboortes etc.
     
  5. red88

    red88 VIP lid

    3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb 't vorige week gevraagd en ze zeiden 6 weken.
     
  6. Lynn77

    Lynn77 VIP lid

    29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Je kunt hem gewoon bestellen, er wordt altijd gebeld om een afspraak te maken wanneer hij geleverd kan worden, ligt je laminaat nog niet, dan vraag je of ze een paar weken later kunnen komen, deden ze bij ons niet moeilijk over.

    Sommige kamers hebben een lange levertijd (6-10 weken) maar onze kamer van babydump duurde maar 3 weken, dat was sneller dan eerst geschat, ik heb hem na 5 weken laten komen.

    Mijn vriend heeft hem met een vriend van ons zelf in elkaar gezet, was heel goed te doen zei hij, niet ingewikkeld ofzo, je moet het wel even met zijn tweeen doen, ze hebben er zo'n 3-4 uur aan gewerkt, kast,commode en bedje.
     
  7. celia82

    celia82 Fanatiek lid

    14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hey,
    Bedankt voor jullie reacties!
    Op zich wel snel dus zoals ik het lees.ik ga hem vn de week bestellen ik zal dan vast wel op tijd zijn..laminaat leggen is zo gedaan.

    Bedankt voor jullie reacties

    groetjes
     

Deel Deze Pagina