Ik zie het borstvoeden echt niet zitten...

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Merijn, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

    Merijn Niet meer actief

    Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil wel graag borstvoeding geven, omdat ik het beste voor mn kind wil, maar ik zie er zo ontzettend tegenop. Ik studeer nog en punt 1 is dat ik niet weet waar ik moet kolven op de universiteit en daarbij heb ik daar ook helemaal geen zin in. Ik heb geen zin om met kolf en al naar de universiteit te moeten en dan ook nog eens ruimtes te moeten gaan opeisen (die al heel schaars zijn). Ook al heb ik daar recht op, het staat me gewoon tegen.
    Verder staat in het openbaar voeden mij heel erg tegen. Maar ik wil wel gewoon de deur uit kunnen!
    En als laatste vind ik het zwaar onhandig dat de baby altijd afhankelijk van mij is met voeden...

    Al met al vind ik het gewoon zo ontzettend onhandig en ik heb nog nergens goede tips gezien die mijn bezwaren enigszins kunnen ontkrachten. Vooral het punt van kolven op de universiteit staat me tegen.

    Maar tegelijkertijd wil ik wel graag mijn kind borstvoeding aanbieden :( Ik verkeer dus in een conflict...

    Mensen die het herkennen of tips hebben?
     
  2. san68

    san68 Actief lid

    27 feb 2007
    213
    0
    16
    Ik heb zelf wat moeite met het voeden in het openbaar, maar met kolven niet. Werkgevers zijn verplicht een goede ruimte aan te bieden, ik weet alleen niet hoe het met universiteiten e.d. werkt. Maar ik merk wel dat veel mensen er positief tegenover staan. En je kindje is erg afhankelijk van je, maar dat is ook wel fijn hoor! Als het eenmaal afgekolfde melk uit het flesje drinkt, kun je beste wel eens weg.
    Maar ik denk wel dat je er voor de volle 100% achter moet staan. succes
     
  3. Merijn

    Merijn Niet meer actief