huisarts zorgverzekering

Discussie in 'De lounge' gestart door mamajanneke, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

    mamajanneke Fanatiek lid

    22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Weet iemand misschien of ik ergens een klacht ofzo in kan dienen tegende omstandigheden waarin ons dorp de mensen zichbevinden?

    Het zit nl. zo, wij hadden een ha in onsdorp en deze heeft zich nu gevestigd in een ander dorp waar GEEN busverbinding mee is. op de fiets is het een uur fietsen. dus toegankelijk is het niet meer.
    Veel hier hebben geen auto of rijbewijs zoals ik dus.
    Ik moet nu dus een uitstrijkje laten maken, en moet dus een belbus bellen, wat niet te doen is met 2 kleine kinderen. ennee ik heb geen oppas of kennissen die mee kunnen naar de ha.

    Een huisarts ergens anders kan ik niet aanvragen, want die komt niet op huisbezoek als er iets is.
    Ik word er zo moedeloos van. Alleen op de woensdag morgen kan ik naar de huisarts hier in het dorp, maar dat moet je een week van te voren aanvragen.
    Het uitstrijkje doet de huisarts zelf niet meer, en daar is geen assistente die het doet.

    Ook urine kan ik hier niet meer inleveren.
    Ik heb vaak blaasonsteking, maar ik lever nu niks meer in omdat dat gewoon niet mogelijk is.

    Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen aanpakken???

    Ik baal hier zo van. kan wel janken stom zooi.
     
  2. mymiracle

    mymiracle Niet meer actief

    bij de gemeente aankaarten? huisartsenvereniging? ik begrijp dat je heel erg baalt meid, ik zou er elke keer tegenop zien als ik naar de huisarts moest en in jouw schoenen zou staan, ik zou er zeker werk van proberen te maken, misschien handtekeningen verzamelen en inleveren bij de gemeente?
     
  3. mamajanneke

    mamajanneke Fanatiek lid

    22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ja ik zie er dus ook echt tegen op! ik weet het echt niet meer. vind het zo vervelend. was zo blij dat er een ha in ons dorp was en nu dus niet meer.

    Zal wel eens gaan googelen.
    Nog anderen ideeen??
     
  4. Chillin

    Chillin VIP lid

    22 mrt 2007
    64.508
    804
    113
    Bassist
    Brabantse Wal
  5. mamajanneke

    mamajanneke Fanatiek lid

    22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    okay bedankt voor de link! zal eens kijken wat het is en of ze wat kunnen doen.
     
  6. Chillin

    Chillin VIP lid

    22 mrt 2007
    64.508
    804
    113
    Bassist
    Brabantse Wal
    het is een forum waar je je vraag zou kunnen posten,ook over juridische dingen enzo.Je hoeft niet te registreren.
     

Deel Deze Pagina