Hoe houden jullie de sex leuk en spontaan?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kitt, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippeltje

    Jippeltje Actief lid

    23 jul 2007
    122
    0
    0
    We klussen meestal wanneer we gewoon zin hebben.
    Maar als HET er op aan komt, zeg maar, en ik zeg het ook tegen mijn man, dan kan ie niet meer.... :oops: :oops: :oops: en zegt hij tegen mij dat ik hem dan push, en dat ie het dan niet 1,2,3, zomaar kan.
    Ik probeer hem echt niet te pushen ofzo, maar soms moet het gewoon, willen we een kindje krijgen toch ?

    TIPS voor hoe het leuk en spontaan te houden, terwijl het gewoon "moet" - zijn zeer welkom !
     
  2. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    In jouw geval, Jippeltje: zeg niet dat je je ei hebt, maar probeer hem gewoon te verleiden. Als je zegt: "nu heb ik mijn eisprong" dan is dat voor sommige mannen een lust-killer omdat ze zich een sperma-donor gaan voelen... Dus niet zeggen! Maar daar was je vast al achter.
     
  3. Jippeltje

    Jippeltje Actief lid

    23 jul 2007
    122
    0
    0
    dank je Aquilegia

    ja daar was ik inderdaad al achter dat ik dat niet moest zeggen, maar....ik heb zo'n man die precies weet wanneer mijn eisprong is :(
    en niet dat ie zelf niet wil - hij was de eerste van ons die een kind wilde !
     
  4. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Aai, lastig. De meeste mannen houden het niet zo goed bij... en als je dan wat leuke lingerie aantrekt, dan zijn ze wel geïnteresseerd. Maar in dit geval... iemand tips?
     
  5. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Wij hebben één afspraak die echt heilig is, geen zin is geen zin. Als ik mn eisprong heb en hij heeft geen zin, ga ik niet pushen. Dat werkt averechts. Het moet geen heilig moeten worden!
    Verder inderdaad af en toe wat leuks aantrekken, lekker flesje wijn opentrekken, zoiets.
    Nou moet ik eerlijk zeggen dat wij sowieso gemiddeld 4 keer per week seks hebben, dus dat scheelt wel.
     
  6. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Heel herkenbaar kitt!

    Mijn ei is ook later dan 'normaal'. En al vier dagen vruchtbaar slijm (daarvoor waterig en dat geeft FF ook aan als vruchtbaar!).
    Daar ben ik deze keer echt de mist mee ingegaan. Had 'm zaterdag verwacht en had dat ook tegen vriend gezegd. Omdat mn ei maar niet kwam dacht ik elke dag: ach, vandaag nog even... en na 4 dagen op rij heeft hij het wel gehad.

    Volgende maand ga ik 'm niet inlichten en gewoon om de dag proberen!
    En ik zal maar eens iets nieuws gaan aanschaffen, kan nooit kwaad ;)
     
  7. Kitt

    Kitt Lid

    29 jan 2007
    75
    0
    0
    De 'topicstarter', ik dus, is inmiddels ook al 7 maanden bezig, alleen, zoals je ziet zijn mijn cyclussen aardig lang en heb ik er dus pas 4 op zitten. Zit nu in m'n 5e cyclus en 8e maand.
    Ben inmiddels ook aan t tempen en ovutesten en zit nu in m'n vruchtbare periode. Vandaar volop aan t klussen!
     

Deel Deze Pagina