Kruidvattest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Doenja86, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doenja86

    Doenja86 Lid

    22 jul 2008
    23
    0
    0
    Ha meiden,
    Hier weer een berichtje van een onnozel iemand *grinnik*
    Ik heb gisteren twee tests van de kruidvat gekocht, ik zag hier op het forum dat ie goedkoop en goed was..

    Nu kon ik gistermiddag niet wachten en heb ik de eerste test gedaan..er stond in de bijsluiter dat je 4 druppeltjes urine op de test moest doen..dan vijf minuten wachten..heb ik netjes gedaan..helemaaal niks te zien! Ook geen streepje dat de test gelukt was..toen heb ik er even wat water overheen gegooid en toen liep die snel vol en zag je de streep dat de test werkte..

    Goed..ik dacht..nou te weinig urine gebruikt..Nu heb ik vanmorgen nog een keer getest *ochtendurine he* O:)
    Nu had ik zoiets van; die test gaat mij niet krijgen dat er zo dadelijk weeer niks te zien is..dus ik heb genoeg urine op de test gegooid..
    Na 2 sec was al te zien dat de test gelukt was..en ik heb netjes vijf minuten gewacht..maar er kwam helaas niks bij..

    Heb ik nu teveel urine gebruikt? Of bestaat zoiets als teveel urine niet..haha..sorry, misschien een domme vraag..maar beetje onzeker he..vooral omdat de laatste tijd echt last van kwaaltjes heb..

    Heb begin juli m'n laatste menstruatie gehad..dat was ook de eerste menstruatie nadat ik gestopt ben met de pil..Ik zit nu op augustus te wachten..omdat ik m'n cyclus niet weet wordt ik echt gek van..en denk ik af&toe dat ik m'n symptonen inbeeld.. :evil:

    Maar goed, mijn vraag is dus, heb ik die test nou goed gedaan?
    Of moet ik er nog een test aanwagen? (dat doe ik dan wel over een week)
     
  2. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Bij de meeste testen moet je de stick van de test 7 seconden in je urine straal houden of je urine opvangen in een bakje en de test daar 15 seconden in houden.

    Als je net gestopt bent met de pil kan je menstruatie ook nog onregelmatig zijn omdat alles weer op gang moet komen.

    Als je het echt niet vertrouwd doe je over 3 dagen nog eens een testje toch?
     
  3. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    :D Hoi Doenja86.
    Dat is toch weer altijd moeilijk te zeggen omdat je niet weet of je overtijd bent.
    Ik houd het elke maand bij en dan moet je zeg maar de langste cyclus aan houden.
    Bij mij was het namelijk zo dat als ik een week overtijd was dat er dan pas goed te zien was op de zw test.
    ik gooide bij mijn zwangerschappen altijd te veel tests tegen aan erg zonde van het geld,maar je bent zo benieuwd he?
    Ik gebruikte ook van kruitvat en clearbleu en ook van de apotheek en zelfs bij mijn laatste keer was het clearbleu-digitaal.
    Maar die zou ik nooit doen want dan zie je geen streepje alleen zwanger of niet zwanger!
    Weet je echt niet of je overtijd bent?
    Maar ik denk dat je de laatste test wel goed hebt gedaan,maar misschien nog niet overtijd bent?
    Je hebt nog geen :evil: ?
    Succes met testen en laat je het even weten?
    Groetjes van Essie1975. :D
     
  4. Doenja86

    Doenja86 Lid

    22 jul 2008
    23
    0
    0
    He daar ben ik weer..
    Thnx voor jullie antwoordjes :)
    Nee ik weet nu dus niet zeker of ik overtijd ben..
    Toen ik stopte met de pil, ben ik netjes ongesteld geworden..toen na 4 weken weer..nu zit ik al 4 en een halve week te wachten op ongesteldheid..nou ja liever niet natuurlijk hahaha..
    En ik heb nog geen :evil: gezien..ook niet het gevoel..wat ik normaal wel altijd heb..echt heftige buikpijnen..

    Ik denk dat ik over een paar daagjes nog een keer test..ik bedoel..vind het leuk om te testen..maar is wel duur..en elke keer wordt ik er zo nerveus van haha..

    Ik hou jullie op de hoogte!
    Thnx nog een keer voor jullie berichtjes!
     
  5. jongemeid21

    jongemeid21 Niet meer actief

    Hoi Doenja86.
    Ik heb precies dezelfde testen als jou gedaan, ook van kruidvat 2 voor €5
    Ik heb er nu 3 gedaan en ze waren allemaal positief.
    Je moet echt 4 urinedruppels erop doen en dan afwachten en binnen 5 minuten aflezen.
    Als er nu negatief staat, kan het voglende week wel positief zijn.
    Succes
    Groetjes
     
  6. jackisis

    jackisis Bekend lid

    20 jun 2008
    526
    0
    0
    ik had ook de 2 voor 5 euro testen van de kruidvat.
    4 grote druppels waren bij mij ook echt genoeg.. de test was op mijn NOD heel vaag positief en 2 dagen later al echt veel duidelijker..
    die testen van qua geld ook nog wel mee vind ik..
    succes!
     
  7. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Ik wacht nu ookal 5 weken op mijn ongie na het stoppen met de pil. We weten hier denk ik allemaal wel hoe irritant en onzeker dat is. Nu ben ik er wel nuchter mee bezig, ik stel een test zo lang mogelijk uit. Heb getest 1 dag na mijn NOD en dik negatief.

    Nu geef ik mezelf steeds een dag om te testen, nu vrijdag (morgen dus) en als ik dan denk ik wacht er nog wat langer mee geef ik mezelf weer een dag (bijv. dinsdag). Zo kijk je ook uit naar een dag, net zoals je uitkijkt naar je NOD.

    Maar wanneer je negatief test bijv. een 2 weken naar de NOD dan kun je er wel op rekenen dat het niet raak is natuurlijk..

    Iedereen voelt wel symptonen, omdat je er zò erg mee bezig bent en aan het ontpillen bent. 'k Heb zelfs blauwe aderen op mijn borsten en buik..

    Je kan volgende week nog een test wagen voor de zekerheid natuurlijk.
     
  8. Doenja86

    Doenja86 Lid

    22 jul 2008
    23
    0
    0
    Ha meiden,
    Ik denk dat ik dan maar volgende week er nog een test tegenaan gooi..want met die kruidvat test heb ik dan misschien toch een foutje gemaakt?
    Bij de eerste zag ik niks, bij de tweede echt teveel urine erop gegooid..

    @ MyPrecious; ja precies, ik zie sinds 3 dagen ook ineens aderen op m'n borsten!

    @ jongemeid21 en jackisis; dan weet ik in ieder geval dat die testen wel goed zijn van de kruidvat thnx!

    liefs,
     
  9. Jantsjuh

    Jantsjuh Niet meer actief

    ik heb die van kruidvat ook gedaan, ze zijn wel gevoelig voor hcg.
    meteen op mijn NOD was het streepje al paars, maar idd 4 druppels en even wachten :D
    ik heb ook nog clearbleu digitaal gedaan (zie album). ik vond dit erg spannend, binnen een minuut verscheen er zwanger :D

    ik vind het zo spannend voor jullie.... ik had een week vantevoren ook blauwe aders, en als je op je borsten drukt voelen ze hard aan.
    ik hoop het zo voor jullie [-o<

    liefs
     
  10. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Blauwe aderen hoeven dus niks te zeggen, ben ongesteld geworden vandaag. Ik ben wel blij dat het een week na mijn NOD is. Best nog wel snel gegaan dan, toch! Nu kunnen we straks weer beginnen met klussen :p
     
  11. Doenja86

    Doenja86 Lid

    22 jul 2008
    23
    0
    0
    Zeker wel snel gegaan zeg! Ben benieuwd of het bij mij dit weekend komt..zoniet..ga ik maar testen haha
    Succes met klussen iig haha
     
  12. Iggylover

    Iggylover Fanatiek lid

    25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou de kruidvat testen werkten bij mij prima... geloofde me ogen niet en heb het mannetje naar de winkel gestuurd voor de CB digitale test hahaha en tja die gaf het ook echt aan ZWANGER
     
  13. essie1975

    essie1975 Actief lid

    21 jul 2008
    125
    0
    0
    Hoi Iggylover,gefeliciteerd met je zwangerschap,maar ik heb een vraagje want wanneer heb je getest en was het meteen positief?
    Heb je ook kruidvat test gedaan?
    Groetjes van Essie en geniet van je zwangerschap. :D
     
  14. Dania

    Dania Actief lid

    21 mei 2008
    199
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Doenja86,

    Ik had ook de goedkope test van Kruidvat gebruikt en ik had ook meer dan 4 druppels erop gedruppeld. Ik hoefde niet eens te wachten terwijl ik de test opzij legde zag ik al twee streepjes tevoorschijn komen. Ik denk dat de kans klein is dat je zoveel urine hebt gebruikt dat het niet meer werkt.
     
  15. Doenja86

    Doenja86 Lid

    22 jul 2008
    23
    0
    0
    Ha meiden,
    Wilde even laten weten dat ik nog niet ongi ben geworden..ga morgenochtend dus weer testen! En anders een bezoekje aan de dokter, die is eindelijk weer terug van vakantie :)
    Keep you posted!
     
  16. Doenja86

    Doenja86 Lid

    22 jul 2008
    23
    0
    0
    Ha meiden
    Ik heb gistermiddag getest.
    Hier zag je zichtbaar een wit streepje.
    Nu zit ik te twijfelen, is dit een indroogstreepje of bestaat de kans ook dat je met een wit streepje zwanger bent?
    Zo ja doe ik namelijk nog een test.
    Het is namelijk zo dat ik wel allemaal rare kwaaltjes heb..maar ja..je lijf kan je goed voor de gek houden natuurlijk
    Liefs, Doenja
     
  17. Rijffel

    Rijffel Niet meer actief

    He,

    Ik heb ook getest van de kruidvat, en na 1 dag overtijd duidelijke paarse streep.

    Geen idee of wit ook wat wil zeggen... ik hoop het voor je :D

    Anders zou ik gewoon nog eens testen, gelukkig zijn deze niet zo duur.
     
  18. Daan04

    Daan04 Fanatiek lid

    30 jan 2008
    1.984
    18
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Doenja, weet je al meer?

    Liefss
     
  19. Doenja86

    Doenja86 Lid

    22 jul 2008
    23
    0
    0
    Neee helaas nog niet....
    zit te twijfelen over een witte streep hahaha..
    (zie berichtje hierboven)
    ik weet nu wel dat ALS ik nog een test doe dat ik dan digitaal ga hahahaha ;)
    maar ja..jullie weten ook niet zeker hoe dat dan kan zo'n witte streep? die zag ik echt duidelijk..niet heel licht of ingebeeld ofzo..

    liefs
     
  20. Rijffel

    Rijffel Niet meer actief

    kan je er geen foto van maken, en in je album plaatsen, kunnen we me beoordelen

    Hoeveel dagen ben je nu denk je overtijd?

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina