Hoe kun je er nou niet mee bezig zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mini ons, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mini ons

    mini ons Actief lid

    20 sep 2012
    253
    23
    18
    En we zitten (als het goed is) al 14/15DPO

    Vanacht gedroomd dat we tegen mn ouders (op vakantie in amerika) gingen vertellen dat we positief getest hadden.. ze zijn nu ook echt op vakantie in amerika dus was echt bizar...
     
  2. Ukkepuk1

    Ukkepuk1 Actief lid

    15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Oowhoow. Testen meid! Vandaag Mvm langsgeweest. Had een leuke knaltest. :)
     
  3. mini ons

    mini ons Actief lid

    20 sep 2012
    253
    23
    18
    Haha zou het echt zo zijn? Morgenochtend ga ik testen.... aan de ene kant denk ik jaaaa ik voel me echt zwanger, ben ontzettend moe, mn liezen prikken af en toe, mn onderbuik geeft wat steekjes, mn dromen is ontzettend realistisch en het is niet al een week maar iets van de laatste 2/3 dagen..... mja kan toch ook van een naderende menstruatie zijn....

    Yeaaaah ik wil daar ook weer aan mee gaan doen!
     
  4. Ukkepuk1

    Ukkepuk1 Actief lid

    15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    En en en?
     
  5. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.663
    33.034
    113
    Ik denk bij zo'n topic nou altijd; waarom reageert iemand gewoon niet meer? Eerst hele verhalen en alleen maar willen kletsen en je gevoel eruit gooien en dan... niks :rolleyes:
    Ook niet als iemand erom vraagt.
    Mensen leven toch mee met een TS, maar het lijkt er wel op dat als een TS geen zin meer heeft, het onderwerp stopt en klaar.
    Op deze manier heb ik dus vaak geen zin om uitgebreid meelevend enz te zijn. Maar das weer mijn ding natuurlijk ;)
    Maar vinden meer mensen dit nou niet?
     
  6. mini ons

    mini ons Actief lid

    20 sep 2012
    253
    23
    18

    Ach je hoeft van mij niet uitgebreid te reageren hoor. Het gaat prima met mij en ik heb al persoonlik contact gehad met diegene die vroeg hoe het met me ging.
    Ik snap je frustratie maar ik zou me niet zo druk maken over "zulke topics". Zonde van je energie
     
  7. maansneeuw

    maansneeuw VIP lid

    14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Lekker laten gaan @mini ons ! Ben ook benieuwd hoe het gaat! Uitgelopen op een cyclus van 31 dagen weer of toch zwanger?
     
  8. mini ons

    mini ons Actief lid

    20 sep 2012
    253
    23
    18
    Achja als mensen er op deze manier energie in willen steken moeten ze dat doen

    = de uitslag hihi
     
  9. Lief87

    Lief87 Actief lid

    19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Ik kan met het ook echt niet voorstellen om er niet mee bezig te zijn. Zodra je samen voor een kindje gaat ben je er dagelijks mee bezig en zo is het. Wanneer je cyclus regelmatig is kun je ongeveer uitrekenen wanneer je vruchtbare week is. Nou reken er op dat we het dan echt wel gezellig maken haha. Dan denk je echt niet; ach we zien het wel ja.
     

Deel Deze Pagina