Hoe lang draag jij kleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Om in de huishoudelijke en hygienische stijl topics te blijven en omdat ik het rete interessant vind hoe het er elders aan toe gaat nog een hoe vaak topic. Hoe lang doe jij met je kleding voordat het de was in gaat?

    Hier draag ik shirts, tops en jurken 1x dan gaat het de was in ongeacht of er vlekken in zitten. Broeken en rokken draag ik 2x tenzij er vlekken in zitten of ik ongesteld ben. Maar die gaan na de eerste keer terug de kast in zodat ik ze niet 2 dagen achter elkaar draag. Vestjes en colberts draag ik vaker, daar snuffel ik af en toe onder de oksels om te beoordelen of ze de was in gaan en tussendoor spuit ik ze weleens in met een flacon water en wasverzachter en fris ik ze op met de stoomreiniger en hang ze buiten.
    BH's draag ik 2x bij elke lingerie set heb ik dan ook 1 bh en 2 slipjes.

    Man draagt overdag werkkleding die draagt hij 1x en na zijn werk gaat hij douchen en trekt voor een uur of 3 een cashual setje aan, die draagt hij 2x

    De kinderen krijgen elke dag schone kleding aan omdat niets schoon blijft.

    Je raad het al ik heb elke week een berg strijkgoed waar ik 2 tot 3 uur mee bezig ben. In de zomer ben ik dolgelukkig dan heb ik veel jurkjes van stofjes die niet kreuken en de korte kleding is wat sneller gestreken.

    bij voorbaat excuses voor de spelfouten maar sta strak van de medicatie op dit moment.
     
    Angel1980 vindt dit leuk.
  2. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Lekker aan t spacen?:roflmao:

    Anyway. Eigenlijk t zelfde als jij. Jurkjes, shirtjes, panty's 1 dag. Broeken, rokjes en bh’s 2 dagen. Koop ook al m’n setjes met twee strings :)

    Kinderen elke dag schone kleding.

    Vriend draagt volledig pak. Elke dag een schoon overhemd en jasje/pantalon doet ie twee dagen mee.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  3. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.872
    13.038
    113
    Vrouw
    Rokjes, broeken en bh's inderdaad 2 dagen en de rest 1 dag. Heel saai maar ook ik koop 2 strings bij 1 bh.
    Een bikini draag ik soms maar een halve dag, als ik op het strand ben geweest en erna het zwembad in wil springen trek ik een schone aan omdat ik altijd het gevoel heb dat er zand in blijft zitten.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  4. Manque

    Manque Niet meer actief

    Ik draag kleding totdat het vies is of stinkt.
     
    Leo85, ffff, Irisje24 en 15 anderen vinden dit leuk.
  5. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.406
    4.729
    113
    Broeken en rokjes 2 dagen. Net zoals jasjes, vesten en blazers. De rest allemaal 1 dag. Ook bh’s.

    De kinderen elke dag iets schoons.
     
  6. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik ook wel 2 of 3 bikini's per dag. Ik krijg jeuk aan mijn billen van klamme bikinis. Ik was dan wel elke dag op de hsmsmmmkď
     
    Youtan en famofthree vinden dit leuk.
  7. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Kicken je slaappillen in?:roflmao:❤️
     
    Beertje8, nizzie86, Zoe123 en 11 anderen vinden dit leuk.
  8. Triangel

    Triangel Niet meer actief

    Precies dit. In de praktijk komt het er San op neer dat jurkjes vaak na een dag in de was gaan, maar dat vestje of jasje wat ik maar een uurtje heb gedragen, gewoon weer terug de kast in gaat.
     
  9. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Bovenleiding max 2 dagen, broeken tot ze vies zijn en zeker met spijkerbroeken kan dit wel een dag of 4 zijn. ( jeans slijt veel sneller bij vaaak wassen)
    Ondergoed en sokken iedere dag schoon, bh om de dag.
    Dl iedere dag alles schoon, soms 2 sets kleding per dag.
    Manlief ook iedere dag alles schoon.

    Oh en mijn beddengoed iedere week helemaal schoon, kussenslopen soms een keer extra.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  10. Jottie

    Jottie Fanatiek lid

    17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Als het warm is elke dag alles schoon. In de winter om de dag alles schoon tenzij het vies is. Dit is voor zowel mijn man en mij als de kinderen
     
  11. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.791
    2.384
    113
    Limburg
    Heb vandaag een schone set kleding aangedaan dus ik kan weer een week vooruit.











    :roflmao::D

    Maar eigenlijk een broek 2 dagen, shirtje elke dag.
    Kids krijgen elke dag schone kleding aan, die kunnen met geen mogelijkheid 2 dagen doen met een setje kleding.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  12. Lilium

    Lilium Niet meer actief

    Als het vies is, of als het stinkt.
    In de praktijk betekent dit elke dag een schoon setje voor mijn zoon en elke dag een schoon bovenstuk voor mij. Onderstuk kan vaak wel 2, heel soms 3x mee.
    Ondergoed 1 dag, bh 2 dagen.
     
  13. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Ik draag alles 2 dagen, als het vies is geworden wissel ik direct om.
    Ondergoed en sokken dagelijks.


    Ik vind het zo apart dat mensen gedragen kleding terug in de kast gaan hangen. Mijn man deed dat ook altijd toen ik hem leerde kennen.
     
  14. Phloxx

    Phloxx Niet meer actief

    Ik draag alles 1 dag, behalve lange broeken en rokjes. Die draag ik 2 dagen.
     
  15. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.886
    16.244
    113
    Alles 1 dag.

    Behalve de jeans die hang ik wel eens buiten om de volgende dag nog een keer te dragen. :o:
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  16. rums

    rums Niet meer actief

    Bovenkleding 1 dag heel soms 2 dagen. Broeken sowieso 2 dagen maar vaak wel 3 dagen.
     
  17. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ondergoed wisselt twee keer per dag.
    Sokken en hemden en bh elke dag
    Broek en shirt om de twee dagen tenzij vies.

    Zoon krijgt elke dag nieuwe overdag kleding. Snachts een ander setje die hij twee nachten draagt.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  18. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.186
    4.324
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik kijk per dag wat er vies is.
    Kan dus best zijn dat ik een shirt 2 dagen aan heb en een broek 4 (dan wel met dag of wat ertussen, anders is het zo saai). Maar een broek ook nog wel eens slechts 1 dag. Wel elke dag schone sokken en onderbroek.

    Truien/jasjes ed gaan hier ook wel terug de kast in als ze niet vies zijn. Broeken nooit.
     
  19. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Ik heb er geen vaste regels voor. Maar in de zomer op warme dagen alles 1 keer.
    Iets wat ik op een werkdag aangehad heb kan ik eigenlijk nooit een tweede keer aan (babykwijl en melkspuug). Op vrije dagen een broek of rok nog wel eens maar dan een andere blouse of top erop.
     
    Nescio, DastyQueen, Ysabella en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.592
    3.973
    113
    Ik draag altijd een bh een hemd en onderbroek, en daaroverheen een shirtje en broek of jurkje. Hemd en onderbroek gaan vaak na 1 dag in de was, bh 2/3 dagen, die wissel ik dan vaak om, dan hangt er een te luchten. Shirtje of jurkje meestal 1 dag, als hij niet vies is 2 dagen. Maar dat is maar zelden want ik knoei altijd wel iets. En een broek 2 soms 3 dagen, dan hang ik de broek ook wel even te luchten.
     

Deel Deze Pagina