Hoe lang duurt een keuken plaatsen?

Discussie in 'De lounge' gestart door NoLu, 15 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NoLu

    NoLu Niet meer actief

    Hoi!

    Maandag morgen om half 8 beginnen ze bij ons met een nieuwe keuken plaatsen ( YES! ) maar hoe veel dagen zullen ze hier mee bezig zijn?

    Ze moeten een extra groep aanleggen, extra stopcontact, gat naar buiten boren voor de afzuiger. Vaatwasser/ combimagnetron / gasfornuis etc aansluiten.

    Natuurlijk ook de achterwand betegelen, mn granieten :D werkblad plaatsen.

    Een professioneel bedrijf komt het doen, maar ik ga donderdag weer de nachtdienst in en hebb een kleine hoop dat ze dan al klaar zullen zijn.

    Hoe lang duurde het bij jullie?
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.808
    32.714
    113
    Bij ons is een man zo'n twee dagen bezig geweest met het plaatsen zelf, dus in principe zou donderdag moeten kunnen.
     
  3. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Bij ons waren ze destijds in 3 dagen klaar. Was een hele grote keuken met alles erop en aan en ze moesten van alles (om) leiden en aanleggen. Ook een prof bedrijf (Miele) en ze waren met 3-4 man bezig meen ik mij te herinneren. Dus ze zouden donderdag wel klaar moeten zijn lijkt mij! :)
     
  4. mammievan2

    mammievan2 Fanatiek lid

    31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Bij ons waren ze een week bezig maar haalde de oude keuken er uit moesten de boiler verplaatsen de keuken tegelen en de wc vervangen en opnieuwe tegelen ze waren met ze 3e
     
  5. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    het hangt er vanaf met hoeveel ze komen. Toch denk ik dat ze met 2 dagen een heel eind kunnen zijn als er minimaal 2 komen.
     
  6. Sallie

    Sallie VIP lid

    27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Bij ons twee dagen, maar zonder tegels..
     
  7. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Bij ons twee dagen voor een 'simpele' rechten keuken. Wij hadden het vorowerk al gedaan (oude keuken eruit + extra stopcontact) Hij kwam alleen. Nu schijnt twee dagen lang te zijn voor zo'n keuken die wij hebben. Maar het was wel een hele nette werker.
     
  8. mart

    mart Fanatiek lid

    2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier waren ze met man in 1 lange dag klaar 7 tot 5. Dit was plaatsen en aansluiten. Keuken paste niet helemaal dus dat heeft 1,5 uur extra gekost.
    Succes!
     
  9. staffies

    staffies Bekend lid

    21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    Mijn vader plaatst keukens en doet het altijd alleen en het is meestal 1 tot 2 dagen behalve als er van alles niet klopt dan kan het 3 dagen worden..
     

Deel Deze Pagina