Jeuk 'daar' na eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Danabelle, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danabelle

    Danabelle Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb sinds mijn eisprong (een dag of vier geleden) jeuk aan mijn vagina. Het is geen schimmelinfectie, die heb ik namelijk verschillende keren gehad en dat gaat bij mij gepaard met bloedende wondjes en andere afscheiding. Het is ook geen blaasontsteking want verder heb ik geen last met plassen ofzo.
    Herkent iemand dit?
     
  2. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    YESSSS, same here, huisarts gebeld en die zegt dat het door schommelingen van de hormonen komt, ik heb het elke maand (behalve deze haha), ik heb er zalf voor alleen om tegen de irritatie te smeren, het is inderdaad geen infectie, maar lekker is het ook niet, mar kan dus geen kwaad!
     
  3. Danabelle

    Danabelle Fanatiek lid

    3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb nog zalf liggen die ik kreeg tegen de irritatie bij een schimmelinfectie, denk dat ik die dan toch maar even probeer (kreeg toen ook van die vaginale zetpillen) want kan vast geen kwaad ;) en anders bel ik de huisarts morgen ook even voor een receptje
     
  4. Majkuh

    Majkuh Fanatiek lid

    1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    zolang je geen pil (oraal) krijgt, maar alleen de zalf kan het geen kwaad heb ik begrepen , check het voor de zekerheid even :)
     

Deel Deze Pagina