Hoe lang is jullie cyclus na de leo behandeling?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door cede, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Het onderwerp zegt het al een beetje, maar nog even ter verduidelijking:
    Waar ik en denk ook veel anderen behoefte aan hebben is meer info over de LEO operatie en daarna. Dus wat ik graag in kaart zou willen brengen is de lengte van de cyclus en de dag van de eisprong (of ongeveer). Dit vanwege het feit dat vaak ook met bv clomid de cyclus wat anders verloopt. Zo weten we beter hoe of wat we kunnen verwachten. Alvast bedankt meiden voor de reactie!
    Groetjes Debbie
     
  2. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    mijn verloop bestaat nog maar uit 1 uitslag.
    29 dgn na mijn LEO operatie kwam mijn menstruatie! op dag 25 van die 'cyclus' had ik een progesteron gehalte van 24,6.
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Geen idee...geen ervaring met Leo operaties.
    Zou het vervolg ook niet bij iedereen anders zijn? Net zoals na een HSG?
    Succes in ieder geval!
    Elmo
     
  4. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    2 dagen na mijn operatie werd ik ongesteld.. Precies 28 dagen later weer een heeeel klein beetje..
    En vervolgens helemaal niet meer.. Heb zojuist weer een kuur Provera achter de rug, en moet straks weer beginnen met Clomid..

    Succes!
     
  5. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ik heb de leo ook gehad en fijn dat jullie dit onderwerp openen want ik ben benieuwd. ik was bij de gyn en die zei dat ik nu maar gewoon moet wachten tot de eerste bleoding voordat ik met cd kan gaan tellen. ik tel toch stiekum al wel want de dag voor de leo was de laatste dag ongesteld dus de dag van de leo was dag 1 en nu ben ik op dag 14. dus wie weet. over 6 weken moet ik terug, de dokter zei wel dat je eierstokken eerst weer moeten herstellen en dat het best kan dat ze even van slag zijn.
    dus maar afwachten of ik ongesteld wordt over 2 weken...
    groetjes van sjaan
     
  6. Linajo

    Linajo Lid

    26 mei 2007
    36
    0
    0
    Opvoedster
    België
    Hoi,

    Ik heb 20 juni leo gehad. Nu zit ik in mijn 2de cyclus. Eerste cyclus 27 dagen. Maar tijdens deze cyclus veel tussentijdse (kleine) bloedingen gehad. Nu ben ik benieuwd naar deze cyclus. In ieder geval veel geoefend. Ben ook niet met ovulatietesten bezig. Ik probeer er anders mee om te gaan "We zullen wel zien." (In hoever dat dit lukt!)
    Gek dat elke Gyn er anders mee omgaat. Ik moet in september terug als ik nog niet zwanger ben en dan gaat ze het terug bekijken.

    Spannend, spannend, spannend...

    veel succes ;)
     
  7. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    nou ja ik kom er net achter. ik zei de dag van de leo was dag 1 maar dat klopt niet. ik moet niet tellen vanaf de laatste dag maar vanaf de eerste dag van de ongi. dus ben ik al op dag 23 vandaag, maar ja die leo zal een groeiend eitje wel hebben verstoord misschien. ik weet t niet. hebben jullie 1 maand na de leo een ongi gekregen of gewoon de cyclus geteld zoals ie was, als er dan een cyclus was? ik had geen normale cyclus , maar net voor de operatie werd ik ongi na gewoon 32 dagen uit mezelf...
    groetejs avn sjaan
     
  8. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Ik had daarvoor geen cyclus, maar heel plots voor de leo kwam mijn ongi, maar ik heb geteld vanaf de Leo, dus die als dag 1. Ik heb dus 28 dgn erna m'n menstruatie gekregen.
    Ze hebben eitjes weggehaald, dus het zal idd wel verstoord zijn.
    Succes!
    Gr Debbie
     
  9. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    Ik werd 28 dagen na mijn LEO ongesteld :D .
    Nu zit ik in mijn 2e cyclus, volgens mijn Persona heb ik op dag 14/15 mijn ovulatie gehad (is ook in het bloed aangetoont).
    Nu is het afwachten, zoals mijn banner al aangeeft ben ik 1 dag overtijd.
    Vanmorgen heb ik helaas wel negatief getest :( , maar misschien is het te vroeg?
     
  10. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    oeioeioei, das wel heel spannend dan! Kan zeker nog te vroeg zijn. Ik hoop voor je op een goed resultaat meid! Succes!
     
  11. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi Debbie!

    Nou het is zeker spannend!
    Het kan nog alle kanten op gaan. Mijn hcg was wel heel iets verhoogt maar niet dusdanig dat het overduidelijk is :(: .
    We zien wel, ik ben al zeer blij dat ik wederom een eisprong heb gehad. Naar mijn idee is mijn lichaam weer helemaal hersteld en als nieuw :D .
    Jij ook sterkte met de laatste wacht dagen!
     
  12. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Zelfs een beetje HCG is goed, maarre, was er dan een vaag streepje?
    Ben benieuwd!
    Groetjes en een heel fijn weekend!
    Debbie
     
  13. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    zo heb de banner even aangepast. ga toch tellen vanaf dag van de leo. echt spannend wat er nu gaat gebeuren. ik moet wel zeggen dat iedereen zegt dat ik er beter uit zie nu. ik heb ook een beetje minder last van acne. die kreeg ik na dat ik met de pil stopte opeens en ik denk dat het met de pco te maken heeft. en ik ben een beetje afgevallen zelfs. nu hopen dat de eisprong komt of is geweest he.
    nou gerlinde ik hoop dat je zwanger bent! als 3 dagen overtijd, ben benieuwd!
    groetjes van sjaan
     
  14. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    Hi Sjaan!

    Ik ben ook gaan tellen vanaf de LEO en ik hoop dat jij ook een cyclus krijgt van 28 dagen.
    Ik kreeg ook acne na het stoppen met de pil en een periode met haaruitval. Ik werd daar erg verdrietig van omdat ik altijd een hele gave huid heb gehad. Mijn gyn vertelde me dat dit allemaal past in het beeld van PCO, omdat je testoston gehalte vaak hoger is dan je vrouwelijke hormoon.
    Fijn dat het nu afneemt, het was bij mij ook snel over na mijn LEO.

    Tja als ik weer uitga van een cyclus van 28 dagen, dan ben ik 3 dagen overtijd. Donderdag was mijn hcg 10, dus dat kan nog alle kanten op. Als je niet zwanger bent is je hcg <5. Ik vind het wel heel spannend en durf nog geen nieuwe test te doen.
    Mijn borsten zijn wel gevoelig en ook voller, zelfs mijn man zei het.

    Geniet van je weekend Sjaan!

    Dag dag Gerlinde
     
  15. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Oeioeioei, ik duim voor je Gerlinde, spannend hoor!
    Ik heb ook weer last van m'n (.)(.), vorige cyclus was dat een teken dat m'n menstruatie eraan kwam en was het een aantal dagen en best erg.
    Spannens spannend spannend!
    Succes allemaal!
    Groetjes Debbie
     
  16. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    Als je nu al last hebt, wie weet is het wel raak!
    Sommige vrouwen krijgen meteen na innesteling al symptomen. Dus dat zou bij jou natuurlijk best kunnen.
    Dat worden nog 6 lange dagen Debbie!

    Laten we blijven duimen,

    dag dag
     
  17. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    Doen we!
    Voor elkaar, wie weet helpt het, ik ken je niet eens, fijne site is dit, leuke manier om in contact te komen en veel info te krijgen.
    6 lange dagen ja......pfff.....
    Doei doei
     
  18. gerlinde1

    gerlinde1 Bekend lid

    17 jun 2007
    603
    0
    0
    Helaas vannacht ongesteld geworden :( .
    Jammer, maar ik ben blij dat ik niet meer in de onzekerheid zit.
    Dat betekend dat mijn cyclus deze maand 32 dagen was.

    Jullie meer succes meiden de komende maand!

    Dag dag
     
  19. sjaandiaan

    sjaandiaan Actief lid

    1 mrt 2007
    484
    0
    0
    volgens de banner is de eisprong vandaag, maar gisteren kreeg ik in eens smorgens een steek in me buik en daarna bweetje bloed verlies in de middag. dus zou het de eisprong zijn? misschien gisteren al geweest op zondag morgen. nou hebben we wel vrijdag geklust, dus wie weet...
    ik hoop echt dat het een eisprong was.
    ik wil even zeggen ook dat ik veel steun aan jullie heb!
    groetjes van sjaan
     
  20. cede

    cede Actief lid

    16 jul 2006
    320
    0
    0
    We kennen elkaar niet, maar hebben zeker veel aan elkaar, super toch!
    Verder bespreek ik het met niemand, dus ik ben er erg blij mee! Succes meiden, ik ga verder `met duimen draaien!
    Debbie
     

Deel Deze Pagina