wanneer (weer) testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sneaky, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneaky

    sneaky Lid

    19 jan 2007
    8
    0
    0
    Mijn vriend en ik zijn pas in december begonnen met proberen, dus laat ik eerlijk zijn: statistisch heb ik alles tegen. Vorige maand flink ge-ontpilt zal ik maar zeggen. Deze maand lijkt mijn lichaam een stuk rustiger, maar,... vrijdag zouden mijn :evil: :evil: moeten komen, maar zijn uit gebleven. Heb een test gedaan en die was negatief. Ook tampontest gedaan, maar niks te bespeuren. Ik heb wel knoeperts van tepels, die veel donkerder gekleurd zijn, viel zelfs mijn vriend op. verder ook last van mijn (.)(.), lamlendig gevoel, veel hoofdpijn, rugpijn en raar gevoel in mijn buik, winderigheid en ga zo maar door. Dus alle syptomen van ontpillen, komende menstruatrie of zwangerschap?

    Heb je dit gezeur nou echt iedere maand? Hoe houd je zoiets vol, heb bewondering voor de mensen die lang bezig zijn. Maar goed veel keus heb je niet natuurlijk, je moet wel.

    Mijn vraag is eigenlijk kan ik het nog eens wagen om een test te doen? of afwachten en hoelang wacht je dan?
     
  2. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    hoi

    Je bent natuurlijk pas kort gestopt met de pil. verder zijn er nog tal van redenen die ervoor kunnen zorgen dat je ongi uitblijft.
    mijn cyclussen na de pil waren: 28-28-27 dus toen ik laatst 9 dagen over tijd was dacht ik zwanger te zijn, maar ik werd ondanks mijn symtomen als misselijkheid e.d gewoon ongesteld.

    Ik heb nu geen last van symptomen, je word nuchter op een gegeven moment want anders is het idd lastig vol te houden.

    maar los daarvan kun je wel zwanger zijn en heb je mogelijk te vroeg getest.
    drie dagen wachten en dan opnieuw!

    succes.
     
  3. sneaky

    sneaky Lid

    19 jan 2007
    8
    0
    0
    Dank voor je antwoord.

    Over het algemeen ben ik al behoorlijk nuchter ingesteld (gelukkig), een echte kansberekenaar en dan zou het antwoord duidelijk zijn. Maar daarnaast ben ik ook erg ongeduldig. Als ik maar weet waar ik aan toe ben vindt ik alles wel prima.

    Daarnaast wordt ik niet zo goed van al die vage lichamelijke klachten. Tijdens de pil heb je deze niet en dat is wel zo prettig eigenlijk.
     
  4. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Is natuurlijk gemakkelijk gezegt, wacht 3 dagen en test opnieuw... ik zou elk uur willen testen... gek wordt ik van die onzekerheid :D

    Hopelijk heb je snel een positieve test!
     
  5. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    het is idd altijd makkelijk praten.. ik weet het.. :|

    je wordt op een gegeven moment helemaal gek van die onzekerheid, zeker als je overtijd bent..

    ik hoop dat het goed uitpakt [-o< voor een vette posi test!
     

Deel Deze Pagina