In 1 keer zwanger, kan dat???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Louise, 22 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louise

    Louise Lid

    11 aug 2005
    14
    0
    0
    Secreteresse
    Kan het zijn dat ik in 1 keer zwanger ben??? Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

    Heeft het snel of minder snel zwanger raken te maken met de vruchtbaarheid van je familie??

    Veel liefs, Louise
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hoi Louise

    Het kan gebeuren dat je in 1x zwanger wordt.
    Er zijn meer gelukkigen hier die dat is gelukt.

    Ik weet niet of het met de vruchtbaarheid van de familie te maken heeft.

    Groetjes,
    Monika
     
  3. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    hallo, ik ben 1 van die geluksvogels, ik weet niet of het direct met je familie te maken heeft, in mijn geval is het idd. wel zo dat alle vrouwen heel erg vruchtbaar zijn bij ons in de familie dus misschien wel..
    Succes!
     
  4. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    als meerdere vrouwen in de familie dit hebben zou je er vanuit kunnen gaan dat het in de familie kan zitten

    hoop voor je dat het bij jou ook gelijk raak is

    succes
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hallo miranda
    Allereerst misschien wel gefeliciteerd!! ik hoop voor je dat het wel in een keer raak is!!!

    Ter tweede of je erg vruchtbaar bent of iets minder kan volgens mij in de familie zitten.
    als iedereen in je familie snel zwanger word kan dat idd bij jou ook het geval zijn, maar dat is andersom misschien ook zo.
    Bijv. mijn moeder heeft 8 jaar op mij moeten wachten , dit is ook de voornaamste reden dat ik alleen ben gebleven zonder broers of zussen.
    Het heeft bij onze dochter een jaar geduurd voordat het raak was, en nu we voor de tweede gaan zijn we ook al weer bezig vanaf vorig jaar november.
    Nou is bij mij pco syndroom vastgesteld( wat vaak voorkomt bij mensen met overgewicht , of bij mensen die te mager zijn, en de eerste reden is bij mij niet het geval, en de tweede niet meer sinds mijn eerste zwangerschap ;) ) waarschijnlijk heeft mijn moeder dit ook gehad blijkt nu 25 jaar later, terwijl mijn oma van mjn moeders kant weer zeer vruchtbaar was hihi.
    Dus eigenlijk kun je daar geen pijl op trekken, maar het zou in de familie kunnen zitten.

    Groetjes Jolanda
     

Deel Deze Pagina