Hoe lang tot vroege miskraam doorzet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door annabel88, 8 jun 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Situatie in het kort; maandag zou ik ongesteld moeten zijn geworden, gister tuurstreepje gevolgd door krampjes en begin avond roze slijm. Vanmorgen duidelijke (lichte) streep en inmiddels nog geen echt bloed maar wel roze bij elk toiletbezoek en een erg vervelende onderbuik; krampen links, rechts en in het midden.

    Ik ben er vrij zeker van dat het mis is maar hoe lang duurt het eigenlijk voordat de menstruatie nu echt door zet? Ervaringen? Ik durf geen tampon te dragen (wel een maandverbandje uiteraard) en ben nu aan het werk; vanavond een etentje en ben eigenlijk best bang dat het ineens allemaal er uit komt..

    Alvast dank voor jullie reacties!
     
  2. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    He wat naar weer...
    In principe is zo'n vroege miskraam niet meer dan een hevige menstruatie met extra krampen. praktisch gezien zal je dus ook niet meer verliezen qua bloed dan een mmenstruatie. Op deze termijn kan een tampon ook weinig kwaad lijkt me. Had je niet getest had je het ook niet geweten.Maar dan moet je wel al echt vloeien.. anders idd niet doen nog.
    Sterkte meid met alweer een klap. Ik hoop dat je toch positief verrast gaat worden en het toch niet doorzet.
     
  3. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Panter dankjewel voor je snelle reactie, blij om te horen dat het niet veel van normaal scheelt; is natuurlijk ook nog niet zoveel wat eruit moet inderdaad...

    Voel me vooral vreemd nu, m'n grootste angst (niet zwanger kunnen worden) lijkt nu plaats te maken voor angst dat het mis gaat bij de innesteling, niet zo leuk.

    Jij 21 weken alweer :thumup::thumup: kun je er inmiddels van genieten? Gaat het goed? Zoo gegund en zo hoopgevend voor veel anderen op dit forum denk ik.. :D
     
  4. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ken je angst. Heb hem zelf ook gehad...en nog steeds.
    Hier ging het 7x voor of op 6 weken mis en 1x bleek het een missed abortion na twee keer een kloppend hartje.
    Vreselijk om mee te maken. Toch geloof ik dat de vruchtjes niet goed waren, dan is het makkelijker te dragen voor mij.

    Nu inderdaad 21 weken zwanger. ..zit nog steeds deels in de ontkenning en ben nog steeds heel angstig. Maar das logisch.
    Hoop idd dat het anderen hoop geeft...de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit.
    Jij veel sterkte met afwachten. Vreselijk dat je weer in deze situatie zit.
     
  5. Jairy0811

    Jairy0811 Fanatiek lid

    19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Allereerste heel veel sterkte!
    Hier ging ik uiteindelijk met mijn vroege miskraam 5 dagen overtijd alvorens ik bloed begon te verliezen. Ik testte op 10dpo heel positief, maar de streepjes liepen amper tot niet op. Uiteindelijk heb ik bloed laten prikken om de waarde van het hcg te bepalen en op de dag dat ik voor de tweede keer moest prikken begon het bloedverlies.
    Ik heb die dag wel flink wat bloedverlies gehad, ook met veel kleine stolseltjes, maar het ging de volgende dag al snel over op normaal verlies. Wel heb ik wat langer dan mijn normale menstruatie verlies gehad (normaal een menstruatie van 3/4 dagen, maar toen 9 dagen).
     
  6. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Hi!

    Ik heb helaas een miskraam gehad in januari, met 7 weken. Bij mij zette het vrij snel door. Het begon met rugpijn, een dag later kwam de buikpijn samen met het bloedverlies. Het was niet meer dan een normale menstruatie bij mij.

    Veel sterkte toegewenst
     
  7. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Nou dag overleefd. Hele dag enorm nare buik, ben ook erg zwak en moe. Mk heeft nog steeds niet doorgezet, direct na elke x plassen roze maar maar 1x zo'n inimini string inlegkruisje hoeven wisselen vandaag. Vannacht niks. Ik denk er nu over om morgen weer te testen en als de test nog oploopt toch maar een belletje naar de vk? Wil niet zeurderig overkomen maar ga maandag op vakantie en moet er niet aan denken dat dit zo blijft doorsukkelen.. en eigenlijk begin ik me ook wel zorgen te maken vanwege de buikpijn en het feit dat het zo lang duurt; wat denken jullie? Snap dat een mk verschilt maar is dit wel normaal...?
     
  8. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zou idd ff bellen met vk.
    Je wilt ook geen bbz hebben op je vakantie. ..en dat zou het evt ook nog kunnen zijn he.
    En wie weet is het wel oké. ..maar er is op deze termijn echt nog weinig te zien denk ik...
    Ik heb trouwens ook veel buikpijn gehad in de eerste week/weken vd zwangerschap...menstruatiekrampen had ik...maar dat ging na 2 wk over. Het kan er ook bij horen...dashet vervelende...je weet gewoon niet waar je aan toe bent.
    :(
     
  9. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    hey panter,

    test vanmorgen was omo wit, begin nu te twijfelen of de positieve testen (2) toch geen valse/indroogstreepjes waren.. Al hoop ik dit echt niet want dan zou er iets heel anders aan de hand zijn? Bij een bbz blijft het hcg juist oplopen toch?

    Het gaat nog steeds hetzelfde, net de vk gebeld (assistente aan de lijn) vk belt me nog terug. Vind het zo raar, kan me niet voorstellen dat dat beetje roze de mk is? En waarom blijft de pijn.... afwachten maar weer en vandaag wat rustiger aan dan gister, was helemaal op.
     
  10. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Herkenbaar...hier ook twee keer positief getest en paar dagen later negatief. Daarna kwam de bloeding nog op gang.
    Sterkte meid.
     
  11. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Nou vk heeft eindelijk terug gebeld. Ze vind het vreemd dat ik wel pijn heb en geen duidelijke bloeding, ze vind het ook vreemd dat de test vanmorgen negatief was aangezien het hcg zo snel niet uit je lijf is maar zegt ook dat als er gisteren een streepje was dit echt geen fout streepje kan zijn; rarara. Moet morgenochtend weer testen en mocht hij toch weer positief zijn een spoedafspraak bij de gynaecoloog om een bbz uit te sluiten.

    Ik weet inmiddels echt niet meer wat ik moet denken, voel me wel 10x beter dan gisteren, buik is nu enkel nog continu zeurderig en het roze/ bruin blijft hetzelfde. Vandaag 1x zo'n inimini ding gewisseld en na elke x plassen een paar drupjes lichtrood..

    Panter, denk en hoop dat je gelijk hebt en het niet al te lang duurt.. zal nog blijven updaten voor de mee/nalezers!
     
  12. annabel88

    annabel88 Bekend lid

    7 feb 2017
    545
    80
    28
    Nog even een afsluiting voor de nieuwsgierigen. Het is de vorige ronde niet meer gaan bloeden en ik heb een heerlijke vakantie gehad.

    Nu 3 weken later: sinds gisterenavond stroomt het er letterlijk uit met veel stolsels dus ik vermoed dat de mk er nu pas uit komt. Dat kan dus ook nog ;). Ben ergens wel blij, hopelijk hierna weer wat meer vertrouwen in alles..!
     

Deel Deze Pagina