Hoe lang zijn jullie ongesteld( heveel dagen)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door smaya, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love Child

    Love Child Actief lid

    21 jul 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    Hi!

    Heb altijd eerst lichtroze/rood bloed (klein beetje) en pas na een paar uur begint het echt zeg maar, tweede dag het meeste bloed, derde dag minder, daarna alleen maar druppels (meestal bruin), na 5/6 dagen is het echt helemaal weg.

    That's it!
     
  2. Aidualc

    Aidualc Lid

    23 jul 2008
    41
    0
    0
    Hoi hoi,

    Dit is mijn eerste menstruatie na mijn pilstop en ik moet zeggen dat het me erg meevalt! Ik heb veel minder last dan toen ik de pil nog slikte.

    Ik ben uiteindelijk op dag 37 gaan bloeden (gelijk helder rood) en zit nu dus op dag 3 en het wordt al minder heftig.

    Wat wel vreemd is is dat ik 4 dagen voor mijn NOD ongesteld ben geworden!?! En dat weet ik zeker omdat ik op 11 en 12 augustus een positieve ovutest heb gehad...

    Erg vreemd!
     
  3. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    5 a 6 dagen
     
  4. Inggrid

    Inggrid Fanatiek lid

    4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    met de pil begon het altijd rustig beetje bruinig en dag later rood bloed verlies. nu ik stopt ben met de pil gaat het bij mij ook gelijk op het ergste :confused: . Dan moet ik rennen naar de wc anders hele broek rood. :evil:
    maar met 5 dagen ben ik er weer vanaf en ga vrolijk :D weer aan de klus.

    liefs Ingrid
     
  5. Naiobi

    Naiobi VIP lid

    25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    3 dagen rood/ einde van de derde dag een beetje bruin :)
     
  6. Shyness

    Shyness Bekend lid

    17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    3 dagen donker bloed, daarna 1a2dagen helder rood.

    x
     
  7. Dag

    Dag VIP lid

    2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    1/2 dag bruinverlies vaak in de avond
    2 dagen rood
    1 dag niets met heel veel pijn in buik / krampen
    1 dag rood
    daarna is het bij mij voorbij...
     
  8. Trees

    Trees Niet meer actief

    precies 7 dagen, waarvan 2 dagen echt buikpijn en klachten.
     
  9. Amaryllis

    Amaryllis Fanatiek lid

    24 aug 2008
    3.708
    3
    38
    Op dit moment ben ik nog aan de pil, maar vroeger had ik 4 dagen roodverlies en 2/3 dagen bruin.
    De eerste 2 dagen had ik dan last van krampen, maar over het algemeen was het best goed te doen.
     
  10. smaya

    smaya Lid

    2 jan 2008
    94
    0
    0
    flevoland
    ik zie geen dames die zwanger zijn.
    kom vertel.

    mijn ongi was vroeger echt veel meer maar nu gewoon eertsdag bruinbloed, 2 dagen rood, 1 dagje licht rood en dan heel weinig a3 dagen bruin.
     
  11. margot

    margot Lid

    30 aug 2007
    86
    0
    0
    Hoi

    Ik ben gemiddeld 6-7 bezig. eerst bruine afscheiding met af en toe wat rood verlies. De laatste 3 dagen vaak heftig bloeden (vaak met grote stolsels) En dan is het plots weg.

    Het is bij iedereen verschillend, geen mens is gelijk...

    margot
     
  12. smaya

    smaya Lid

    2 jan 2008
    94
    0
    0
    flevoland
  13. Dragonfly

    Dragonfly Niet meer actief

    Dag 1 rommelt het wat, idd beetje bruin/rood. Daarna 3 dagen best veel bloedverlies en daarna nog 2/3 dagen uitlekken zeg maar. Dus al met al ben ik bijna week verder.
     
  14. Linda27

    Linda27 Actief lid

    29 mei 2008
    420
    0
    0
    doktersassistente
    Randstad
    Hier meestal een dag of 2/3 en dan ben ik er weer vanaf voor de rest van de maand :) heerlijk wel hoor dat het allemaal niet zolang duurt!
     
  15. Tessa8

    Tessa8 Fanatiek lid

    21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Sinds dat ik gestopt ben met de pil...
    Heb ik de 1e 2 dagen wat rood, niet veel.....
    en daarna 2-3 dagen wat bruinverlies.

    Dus niet de "oude vertrouwde" ongi als voordat ik de pil slikte..
     
  16. Moosje25

    Moosje25 Bekend lid

    23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Ik ben nu net ongesteld geworden na het stoppen met de pil. Ik had de eerste dag eerst bruin/roze en toen halverwege de dag helder rood bloedverlies. Dit hield 2 dagen aan en daarna nog zo'n 2/3 dagen bruin bloedverlies.
    Dit is trouwens heel anders dan voordat ik met de pil begon want toen was ik gewoon 5 dagen helderrood. Dus ik vind het prima.
     
  17. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik ben ongeveer 4 dagen ongesteld, en op alle vier heb ik helderrood bloed. Met af en toe een beetje bruin.
    Wel ben ik nadat ik gestopt ben met de pil heeeeeel erg ongesteld voor mijn doen!
    Heel erg veel bloed verlies. Aan de pil was 1 mini tampon of 1 maandverbandje genoeg. Het kwam niet gelijk 's ochtends op gang, en na 20.00 kwam er niets meer!
    Nu moet ik zodra ik opsta echt iets bij de hand hebben anders zit alles onder! :oops:
     
  18. annie1979

    annie1979 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb nu net als tijdens mijn pilgebruik dezelfde menstruatie. 3 dagen rood en 2 dagen bruin.
     
  19. neus

    neus Actief lid

    28 mrt 2007
    395
    0
    0
    leerkracht bao
    Na de geboorte van mijn dochter is het heftiger geworden: paar dagen buikpijn met licht bruinverlies, daarna 5 dagen rood vloeien, waarvan bijna 4 dagen hevig vloeien, en dan lijkt het ineens over (nog klein beetje lichtroze). Maar misschien is dit geen blijvertje, en wordt het weer wat meer 'normaal' (2 d. bruin, daarna 3 rood). Of helemaal niet... ;) (is ook errug welkom)...
     
  20. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ben meestal 4 tot 5 dagen ongesteld en van tevoren een dag beetje oud bloed met afvegen
     

Deel Deze Pagina