Hoe snel bevallen bij inleiding 3e kindje?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Superfly, 18 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superfly

    Superfly Actief lid

    2 jun 2010
    189
    19
    18
    Vrouw
    Deze week staat voor ons de inleiding op de planning.
    Ik loop al met 1 cm ontsluiting rond en daarom krijg ik morgen een ballon geplaatst zodat ze als het goed is woensdag de vliezen kunnen breken bij 2 cm.
    Nou ben ik benieuwd hoe lang de gemiddelde inleiding duurt bij een derde kindje vanaf het moment van vliezen breken. De gynaecoloog zei tegen mij dat het in het geval van een derde kindje waarbij al een opening is ze verwachten dat het snel zal gaan. Ik ben benieuwd...
     
  2. Sandy2015

    Sandy2015 Lid

    7 apr 2015
    68
    0
    6
    Ik ben van mijn derde ook ingeleid met een ballon. Dinsdag ballon geplaatst, woensdag was hij eruit gevallen. Donderdag melden voor het breken van de vliezen. 9.30 vliezen gebroken en ging het infuus aan en werd ieder half uur een standje hoger gezet. 11.37 de eerste wee en 12.15 had ik m'n dochter op m'n borst! Super snel dus! het was heftig omdat de ontsluiting zo snel gaat maar op het moment dat ik dacht ik trek het niet meer mocht ik persen en was ze er na 1 perswee!
     
  3. Kyra73

    Kyra73 Fanatiek lid

    24 okt 2013
    1.563
    453
    83
    Ik ben gegeld en met 4 cm zijn mijn vliezen doorgeprikt. 5 minuten later de eerste wee en 55 minuten later jongste zoon op mijn buik, dus een uurtje in totaal.
     
  4. jp87

    jp87 Actief lid

    26 okt 2011
    275
    22
    18
    Hier 3 uurtjes
    Alleen de vliezen breken was voldoende, infuusnaald had ik al in en het opwekking spul stond klaar.
    Maar de weeën begonnen meteen na het breken vd. Vliezen.
    Kindje lag verkeerd waardoor ik even niet mocht persen anders was het nog sneller gegaan.
    1ste was ruim 4 uur. Inleiding dmv. Vliezen breken en infuus
    2de iets sneller ook inleiding dmv. vliezen breken en infuus
    Nu zwanger van de 4 de en ben heel erg benieuwd hoe deze bevalling gaat.
    Misschien nu een keertje thuis zonder inleiding
     

Deel Deze Pagina