Hoe snel nemen testen af na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pimpelmeesje, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pancakes

    Pancakes Bekend lid

    25 dec 2011
    988
    515
    93
    @Pimpelmeesje Hier een stille meelezer, zoals ze dat mooi noemen. Wat mag jij boos en verdrietig zijn. Ik heb je topic vanaf de eerste pagina gelezen en word zelf al verslingerd tussen blijdschap en dan weer onzekerheid en nu toch uiteindelijk dit. Wat een ellende en wat kan het universum toch een ellendeling zijn. Ik stuur jou alle kracht, warmte en liefde toe!
     
    Pimpelmeesje vindt dit leuk.
  2. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Aah wat lief, snap dat je in de eerste instantie je ervaring even niet wilt delen, maar jij hebt dan ook zo'n achtbaan meegemaakt, en zo te zien uiteindelijk curettage en dan ook nog bloedarmoede, wat heftig allemaal! Hoe gaat het nu, ben je er ondertussen een beetje van bijgekomen?

    Ik leef op het moment even amper. Ik ben continu aan het kijken of ik bloed zie, maar ik weet niet wat ik wil zien.. Ik zit tussen hoop dat het iig vanzelf komt en verdere ellende mij bespaard blijft, en dat kleine beetje eigenwijze hoop door die opmerking van de arts "ik kan me vergissen".. Ondertussen blijf ik tot nu toe alleen kleine donkerbruine stolsels verliezen. Ik kan echt niet wachten tot het maandag is :(

    Iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes, jullie zijn geweldig ♡
     
  3. Martina84

    Martina84 Actief lid

    25 mrt 2015
    169
    54
    28
    NULL
    NULL
    Pfff wat een spanning inderdaad... nog even volhouden tot maandag. Heb je wat afleiding? Die stolseltjes zijn vast van de hematoom. Ik heb met 8 weken heel veel bloed verloren zelfs met krampen, ik dacht dat het over was en liet een echo maken. Toen was de hematoom weg en er was een mooi hartje te zien. Dus het kan wel gewoon goed gaan (dat het bij mij daarna alsnog misging kan ook een andere oorzaak hebben). Ik hoop van harte dat je maandag goed nieuws krijgt!

    Ik ben vandaag toevallig op nacontrole geweest bij de gynaecoloog en ik was helemaal schoon gelukkig. Nu aansterken en bloedonderzoek laten doen en dan kijken we wel weer verder.
     
  4. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Lieve @Pimpelmeesje, hoe gaat het met je? Hoe laat heb je vandaag de afspraak staan?
     
  5. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Donderdag de curettage. Ben wel blij dat het snel voorbij is, en geen onzekerheid meer.. Ik had een lieve arts vandaag :)
     
  6. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Ach lieverd, wat verdrietig toch allemaal. Maar wel 'fijn' dat je zo snel geholpen gaat worden, dan kun je dit eindelijk achter je laten. Dikke vette knuffel voor jou. Hoe gaat het emotioneel gezien met je?
     
  7. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Overweeg je geen cytotec ?
    Heeft bij mij goed geholpen

    Veel sterkte allesiends lieverd
     
  8. Typicalme

    Typicalme Fanatiek lid

    11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ah wat naar voor je :(
    Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, die onzekerheid is zo slopend.. Heel veel sterkte deze dagen en natuurlijk donderdag. Ik hoop dat het allemaal goed gaat zodat je het een plekje kunt geven en het af kunt sluiten. Knuffel!
     
  9. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Nu wel oké, hele moeilijke week gehad vooral door die hele kleine kans dat het wel goed zou zitten en de onzekerheid daaruit, dus nu vooral blij dat het duidelijk is.. Niet zo zeer erg verdrietig op dit moment maar wel heel moe.
    Net lekker even naar de stad geweest, broodje carpaccio gegeten met een biertje erbij :p
     
  10. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Nee, na zo'n beetje alles op internet te hebben gelezen wat er te vinden valt besloten dat dit mijn voorkeur is. Gelukkig ging het ziekenhuis gelijk akkoord.
     
  11. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Gelijk heb je, hopelijk heb je er lekker van genoten. Begrijpelijk dat je moe bent na die slopende week. Zorg goed voor jezelf!
     
    Pimpelmeesje vindt dit leuk.
  12. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Je bent een lieverd!
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  13. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt
    mij wilden ze een curettage opdringen maar heb dat geweigerd, want wil geen verklevingen riskeren, want ik ken dat, zal ik wel die pechvogel zijn die dat krijgt
     
  14. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ja ik had echt een lieve arts. Probeerde me niets op te dringen.
    Toen ze klaar was bij de echo zei ze "Ik heb wel genoeg gezien. Jij ook?" voordat ze m stopte. Zodat als ik nog even had willen kijken ofzo, ik nog wel de kans had. Zo anders dan vorige week.
     
    nizzie86 vindt dit leuk.
  15. Littlegirl1989

    Littlegirl1989 Fanatiek lid

    2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Dikke knuffel voor jou, moet steeds aan je denken!
     
  16. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Superlief!


    Ik twijfel nu of het niet toch vanzelf gaat komen, bruine afscheiding met kleine donkere stolsels is veranderd in bruin/rode afscheiding met megastolsels :eek:
    (sorry voor de grafische omschrijving :p)
     
  17. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.866
    7.809
    113
    Amsterdam
    Dan zou het best kunnen dat het nu op gang is. Ze maken sowieso voor de curretage nog een echo dus wie weet. Hopelijk is het zo en wordt je dat bespaard!
     
  18. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Veel sterkte deze week en anders donderdag lieve meid, ik hoop dat de curretage niet nodig blijkt voor je en dit doorzet. Geniet van je carpacio en biertje. Komende week met mooie weer lekker een biefstuk op de BBQ met een glas rosé erbij, denk aan jezelf, dikke knuffel.
     
    Pimpelmeesje vindt dit leuk.
  19. Martina84

    Martina84 Actief lid

    25 mrt 2015
    169
    54
    28
    NULL
    NULL
    Och wat verdrietig zeg, had het zo anders gehoopt voor je. Maar nu heb je wel zekerheid. Dat geeft misschien toch een beetje rust, vooral als deze week achter de rug is. Hoe het ook komen gaat, hopelijk valt het je mee. Sterkte!
     
  20. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Ha lieve @Pimpelmeesje, hoe is het nu? Trek je het nog een beetje? Ik wilde je alvast heel veel sterkte wensen voor morgen. Hoe laat gaat het gebeuren?
     

Deel Deze Pagina