Hoe snel nemen testen af na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pimpelmeesje, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Dankjewel lieverd :) in de middag, ik moet er om 13.15 uur zijn.
    Nu de onzekerheid weg is gaat het wel, ik heb vaker ingrepen gehad dus ik zie daar niet echt tegenop.

    Gister wel het toppunt van een achterlijk "opbeurende" reactie gehad. Gezien we de verjaardag van vl vorig weekend af moesten zeggen, en iedereen daar nogal over paniekte, hadden we besloten om het te delen met iedereen.. Dus toen gister een bevriend stel langskwam vroeg de vriendin hoe alles was gekomen etc, dus ik gezegd dat wij via ivf zwanger waren geworden.

    "Maar wist je niet dat bij ivf het meestal de eerste keer een miskraam wordt?"
    (ahum? *sarcastic smiley*)
    "Een vriendin van mij deed ook ivf en de eerste twee of drie keer werd een miskraam, en vervolgens ging het helemaal mis met haar. Echt ze was helemaal van het padje.. Tot ik haar in de stad op de grond vond en haar rechtop heb gezet en gezegd dat ze sterk moest zijn en zich niet druk moest maken en toen kwam het wel goed!"

    AAAAARGH!!!!!! :mad::mad::mad::mad:
    Toen ben ik maar even heel lang de hond uit gaan laten.
     
  2. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Wauw... Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Ook de volle overtuiging waarmee ze dit beweert, alsof ze een deskundige is. Zelf is ze zeker binnen één ronde zwanger geraakt en heeft ze nooit een miskraam gehad? :)

    Los van deze bizarre situatie denk ik dat het wel goed is dat jullie het hebben gedeeld. Dan kunnen mensen jullie de komende tijd steunen. Uit ervaring weet ik hoe fijn dat is, hoewel het uiteindelijk toch iets is wat je op je eigen manier en in je eigen tijd moet verwerken. Dikke knuffel voor jou! Je komt heel sterk en wijs over. Jij komt er wel.
     
  3. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
  4. Dyson

    Dyson Fanatiek lid

    8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Heel veel sterkte Pimpelmeesje. Ik denk nog vaak aan je.

    Wat een bizarre reactie trouwens :eek: Goed dat je even je tijd hebt genomen door met de hond te gaan lopen.
     
  5. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Curettage is goed verlopen gelukkig :)
    Net wat gegeten dus hopelijk mag ik snel naar huis.

    Iedereen superbedankt voor alle lieve berichten, jullie zijn geweldig!
     
    Maps en Siepie85 vinden dit leuk.
  6. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    Wat fijn, @Pimpelmeesje. Nu aansterken. Zorg goed voor jezelf!
     
  7. Maps

    Maps Bekend lid

    18 mei 2017
    631
    680
    93
    Vrouw
    Sterkte @Pimpelmeesje , hopelijk knap je snel op. Dikke knuffel.
     
  8. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat ontzettend naar dat het toch mis is gegaan!
    Is de curretage meegevallen? Ik zag er 3 en halve week erg tegenop, maar viel me reuze mee.

    Hopelijk herstel je snel!
     
  9. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ja viel mij ook erg mee, gelukkig kon ik ook snel terecht.. Gister wel even teveel gedaan, toen kreeg ik er wel last van.
    Merk dat ik graag weer gewoon alles wil doen, en dit achter me wil laten, maar m'n lijf is ondanks dat het meeviel nog niet 100%..
     
  10. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nee logisch ook. Ik fietste na een paar dagen weer en stofzuigde het tapijt op mijn knieën... dat was teveel van het goede.
    Probeer sowieso de eerste week rustig aan te doen, het is toch een ingreep.
     

Deel Deze Pagina