Trinordiol 3fase pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Gism0w, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gism0w

    Gism0w Bekend lid

    15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Hallo allemaal!

    Voor de zwangerschap heb ik 6jr Microgynon30 geslikt zonder problemen. Na de bevalling heb ik groen ligt gekregen om weer met deze pil te beginnen. Na 4 maand gebruik ondervind ik nu heel veel klachten van deze pil. Meer migraine, depressies, constant doorbraakbloedingen en een diep gevroren libido. Ik was er knap zat van en heb ik contact gehad met de HA. Deze schreef mij de 3fase pil Trinordiol voor. Morgen moet ik beginnen met de eerste strip.

    Zijn er meer dames die ervaring hebben met deze pil? Deze is namelijk compleet nieuw voor mij en kan er weinig over vinden.
     
  2. Charmed

    Charmed Fanatiek lid

    16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Ik heb deze ook jaren geslikt omdat ik niet tegen de bijwerkingen kon van de andere soorten pil.

    Ik heb er goede ervaring mee, geen klachten gehad, en altijd netjes ongesteld in alleen de stopweek.
    De hormonen worden nu dus in 3 fases in je lichaam gebracht, dus krijgt je lichaam niet meteen zo'n opdonder.

    Migriaine nam wel af, maar bleef helaas wel.
    Dat ging pas bijna helemaal weg toen ik stopte met de pil.
     
  3. Gism0w

    Gism0w Bekend lid

    15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Dank je wel voor je antwoord. Hopelijk heb ik er ook wat minder bijwerkingen van.

    Er zijn vast nog meer dames van hier aan deze pil. :)
     
  4. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.147
    1.068
    113
    Heb jaren de trigynon geslikt (zelfde werkzame stoffen, andere fabrikant) omdat ik veel doorbraakbloedingen had bij microgynon 30.
    Ik was er erg tevreden mee, nooit meer tussentijdse bloeding gehad.
     
  5. klarinet

    klarinet Fanatiek lid

    23 apr 2007
    2.980
    131
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik heb ook de trigynon gebruikt ivm doorbraakbloedingen bij de microgynon. Was er tevreden over. Geen bijwerkingen.
     

Deel Deze Pagina