gesteriliseerd en nu 2 weken overtijd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 20 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    ik ben 10 jaar geleden al gesteriliseerd,ik heb sinds 5 weken een hele heftige relatie,nu ben ik 2 weken overtijd mn borsten doen zeer er komt zelfs wit vocht uit mn tepels,hoe groot is de kans dat ik zwanger ben.
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Tja het gebeurd wel eens dat er bij iemand die gesteriliseerd is de 'leidingen' weer aan elkaar groeien.

    De kan is er dus wel.

    Maar die kans is erg klein. Verder zou ik niet weten wat het kan zijn.
     
  3. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik denk ook dat de kans erg klein is.
    Je hoort het eerder in de twee weken na de sterrelisatie.

    En dat er vocht uit je tepels komt , kan te maken hebben met de hormonen in je lichaam, of met je hypofyse dit is een klier in je hersenen die onder andere prolactine produceerd (melkklier hormonen)
    Wanneer de hypofyse vergroot is dan kan dat lijden tot melk productie.
    De hypofyse zorgt ook voor de aan maak van LH (luteiniserend hormoon), en fsh ( follikel stimulerend hormoon) die samen zorgen voor een eisprong en het produceren van oestrogeen en progesteron.

    Als je een afspraak zou maken bij een gyn zou die je daar waarschijnlijk op controleren door middel van een bloed onderzoek.
    Hierin kunnen ze zien of het te maken heeft met de hormonen in je lichaam of een vergrootte klier.
    Bijde zijn met tabletten te verhelpen.

    Dit alles is het geen wat de gyn mij heeft verteld toen ik niet zwanger bleek maar wel borstvoeding had.
    Bij mij heeft het te maken met het pco syndroom en een teveel aan mannelijke hormonen in mijn lichaam, daardoor is alles uit het balans.

    Ik ben benieuwd wat er bij jou uitkomt.

    Groetjes Jolanda
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik wens je veel sterkte, ik hoop dat je het snel weet, gr jenny
     

Deel Deze Pagina