Hoe vaak verven jullie je haar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mango26, 30 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak verven jullie je haar

  1. Nooit

  2. 1x per maand

  3. 1x per 2 maanden

  4. 1x per 3 maanden

  5. 1x per 4 maanden

  6. 1x per 5-6 maanden

  7. Anders:

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Ik ben donkerblond. Elk halfjaar laat ik er coupe soleil/highlights in zetten. Omdat ik lang haar heb, zit het er heel lang in. Soms wordt tussendoor de uitgroei bijgewerkt.
     
  2. EdelHertje

    EdelHertje Niet meer actief

    1x per maand ongeveer.
     
  3. Vlinder1987

    Vlinder1987 Fanatiek lid

    14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Ik verf niet.. Al jaren niet meer. Ooit wel een paar x gedaan, daarna dusdanig laten groeien en steeds bijknippen dat het er helemaal uit was! ;) Nu gewoon lekker mijn eigen haarkleur! (Bruin)
     
  4. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113
    ja ik ook...zodra het grijs wordt ga ik het ook verven.
     
  5. kirst78

    kirst78 Fanatiek lid

    15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Iedere maand....heb een kort kapsel en iedere maand dus naar kapper, waardoor mijn vele grijze haren dan ook weer naar voren komen. Verf het wel zelf, anders dan wordt het wel een hele dure hobby.
     
  6. Amethist

    Amethist Niet meer actief

    Ik verf mijn haren nooit. Ik heb het jaaaaaren lang geverfd, tot het op een gegeven moment mijn haren echt begon aan te tasten, dof enzo. Toen ben ik ermee gestopt en ik ben eigenlijk hartstikke blij met mijn eigen haarkleur.
     
  7. tukker

    tukker Fanatiek lid

    1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hier precies zo!

    Mijn haar word weer dikker mooier..ga wel weer verven als ik grijs word;)
     
  8. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Een of twee keer per jaar. Goed dat ik dit topic voorbij zie komen, ik ga gelijk voor volgende week een afspraak bij de kapper maken voor wat blond erdoor.
     
  9. debster2009

    debster2009 Fanatiek lid

    9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik ook zo om de 6 weken. Hoe lichter, hoe vaker ik moet verven. Heb van mezelf echt een peper en zoutkleur en verf het nu blond. Verf het wel zelf, gaat prima en scheelt een hoop geld
     
  10. Linda1984

    Linda1984 Niet meer actief

    Nooit, ben er zwaar allergisch voor. De eerste paa keer ging goed, daarna niet. Toen na een paar jaar weer gedaan (stomstom) en geëindigd met een paar injecties en een stootkuur prednison van een week:$. Het vriendelijke doch dringende verzoek van de allergoloog om dat nooit meer te doen en om ook maar geen tattoo te nemen:D

    Dus helaas; als ik grijs wordt wordt ik ook echt grijs...
     
  11. Roozjuh

    Roozjuh VIP lid

    1 okt 2007
    18.378
    1.286
    113
    Flevoland
    'vroegah' was het elke maand. maar ben dan ook kapster :p was alles al heen snel zat en wilde dan weer wat anders. Maar nu verf ik t 1x int jaar gok ik haha, maar wil ik t beetje bijhouden dan elke 2-3maanden. laatste keer was ff denken... half jaar voor ik zwanger was van mn dochter. dus dat is erg lang geleden. twijfel of ik weer moet beginnen met verven en zo ja, welke kleur...
     
  12. twoboys

    twoboys Fanatiek lid

    30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Om de 4 weken en ik doe t zelf 😀
     
  13. silvana81

    silvana81 Fanatiek lid

    12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Nog nooit gedaan......ben tevreden met mijn eigen haar kleur en als ik mensen met dat neppe blond of uitgroei zie lopen begrijp ik absoluut niet waarom mensen dit zichzelf aandoen., die rommel stop ik pas in mijn haar als het grijs wordt.
     
  14. Marlous28

    Marlous28 Fanatiek lid

    5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    En een hoofd zo groot als een ballon? en spleetogen? Hoofdhuid wat open lag? Ik kreeg mijn bril niet eens meer op mijn hoofd. Een adrenaline injectie, prednison en hormoonzalf zorgde ervoor dat ik na een paar dagen weer redelijk aantoonbaar was.

    Ben jij ook allergisch voor PPD? bij mij begon het toen ik een henna tattoo in Thailand had laten zetten. Eerste paar keer haarkleuren ging goed. Hier en daar wel wat jeuk maar viel verder wel mee. Laatste keer (is inmiddels al wel een hele tijd geleden) eindigde ik bij de huisartsenpost. Ook voor mij geen haarverf meer.
     
  15. lioness74

    lioness74 Niet meer actief

    Om de 6 à 7 weken laat ik mn uitgroei verven.
     
  16. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    1 x in de 6 weken ongeveer, bij de kapper.
    De altijd dezelfde tint, bijna gelijk aan mijn eigen haarkleur maar een wat diepere ( mooiere ) kleur.
    Uitgroei zie je niet, maar wel dat mijn haar wat doffer wordt.
     
  17. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Vanaf me 15e heel vaak nu het laatst met trouwen in juni 2011 ben nu nog met uitgroei bezig maar elke keer een beetje minder na een knipbeurt.
    Ik verf het echt nooooit meer meer was geblondeerd mijn haar was er echt slecht aan toe.
    Na de geboorte van mijn zoon was het zo mooi en vol vond het zonde om weer te gaan verven.
    Nu ook mijn eigen haar is gezond en.glanzend ga het echt niet meer verpesten
     
  18. Pluisjee

    Pluisjee Fanatiek lid

    15 mrt 2012
    4.592
    19
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Toen ik nog blond was liet ik 1 x in de zoveel tijd me haar in de folies zetten. Omdat ik die balk lelijk vind die je anders zo snel heb als je licht blond was.
    Uiteindelijk was ik ook spierwit omdat ik zelf ook blond ben...

    Nu sinds een paar maanden rood en dit staat me zo leuk , beter in me gezicht , beter bij me groene ogen etc.
    Alleen ik moet nu echt elke 3.4 weken verven anders is het vaal...
    Daar baal ik een beetje van want elke keer kapper is zo duur.. Nu heb ik bij de groothandel zelf verf gehaald en doe ik het zelf en me vriend de achterkant. Dus nu is het niet duur (6 euro oer keer) dus vind ik het niet zo erg... En ik krijg nu nog meer complimentjes , ik mix wat kleuren door elkaar me uitgroei heb ik lichter rood en me punten donkerder...

    Moet wel zeggen dat ik kappersopleiding heb gedaan en 1 jaar in de salon heb gewerkt dus vrij handig ben en een beetje van kleuren en kleur nummers weet...
     
  19. Linda1984

    Linda1984 Niet meer actief

    Yep, was anderhalve dag later net alsof mijn ogen waren dichtgeslagen. Bril paste niet, mijn hoofd was zo breed dat je mijn oren niet zag en heel mijn haar was nat van het wondvocht. Pfff drama was dat zeg. Weken daarna ook overal op mijn lijf jeuk gehad, bah.

    Het is een hele lange naam wat het veroorzaakt, kan best PPD zijn, maar weet het niet zeker. Henna was een grote afrader alvast. Hier ook huisartsenpost, overleg met ziekenhuis maar daar hoefde ik niet heen aangezien mijn nek helemaal dik was maa ik nog steeds normaal kon ademhalen:D

    Maar goed nu weet ik gelijk weer dat ik ook allergisch ben voor veel fruit (ok dat vermoeden had ik al) en autobanden/rubber en nog wat kleine dingen. Maar verven; nooit meer!
     
  20. Shopaholicnl

    Shopaholicnl Fanatiek lid

    3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Echt eens in het half jaar maar ofzo
     

Deel Deze Pagina