Hoe valt kinderkleding van H&M?

Discussie in 'De lounge' gestart door MHMW, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

    MHMW Niet meer actief

    Ik ben nu online aan het kijken op de site van H&M. Maar hoe vallen de spijkerbroeken voor jongens eigenlijk? Tijn is best smal en zit nu variërend in maat 92/98. Welke maat kan ik dan het beste pakken? Ook voor een blouse vraag ik mij dit af.
     
  2. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Ik vind dat er best groot valt, hm heeft combi maten, 92 en daarna komt 98/104. Deze laatste zal veel te groot zijn.
     
  3. MHMW

    MHMW Niet meer actief

    Ik zag het staan. Ik denk dat ik alles in twee maten bestel en wat te groot is gewoon terug stuur.
     
  4. I love my baby

    I love my baby Niet meer actief

    Valt heel groot! Zl draagt vaak maatje 74 van hm terwijl hij verder al maat 86 draagt!
     
  5. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Valt heel groot inderdaad, vooral voor jongens! M zit normaal in 104/110 maar past bij de H&M vaak 92/98 nog!
     
  6. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik vind het allemaal heel groot vallen!
     
  7. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Het wordt een beetje eentonig maar ik vind het ook groot vallen!
     
  8. alien

    alien Niet meer actief

    Inderdaad erg groot!
     
  9. Woefje85

    Woefje85 Fanatiek lid

    3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Broeken vallen naar mijn mening groot, maar die kan je insnoeren.. Dus die koop ik wel altijd wat groter. Blouse is gewoon de maat die hij heeft. Als je naar aanbieding en gratis gaat kun je ook nog korting krijgen ;)
     
  10. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    groot én lang ( broeken ) vind ik, dochter heeft 74/80 maar qua lengte zou ze van H&M nog 68 kunnen hebben
     
  11. brenda1976

    brenda1976 Niet meer actief

    ik heb smalle jongens en bij onze jongens waren de broeken te breed! misschien is het wat beter geworden.
    Maar ik merk dat ik met broeken bij de jongens van ons gewoon beste kan passen!
     
  12. Sukke

    Sukke VIP lid

    14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Insnoeren kan idd maar worden ze niet mooier op. Hier heeft zoon geen kont in hm broeken, zelfs niet met luier aan!
     
  13. GewoonLinda

    GewoonLinda Fanatiek lid

    4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    H&M valt bij smalle jongetjes vaak veel te breed.
    Ik had dat bij mijn oudste zoontje ook altijd. De enige broeken die hij aardig past(e) en die niet van zijn kont afzakken, zijn Slim Fit spijkerbroeken van de WE.

    Nu zit ik met mijn jongste met het tegenovergestelde probleem. Een bolle japie waarbij alles te strak zit. Kan ik weer op zoek naar ruime merken haha. Maar in elk geval kan ik dan bij H&M en Hema terecht.
     
  14. MHMW

    MHMW Niet meer actief

    Hier draagt hij ook altijd merk broeken en deze zitten prima, maar ook hier minder te besteden dus wilde wat kopen bij de H&M. Waar ze écht wel leuke kleding hebben hoor. Ik heb alles in 2 maten besteld. Benieuwd hoe het valt.
     
  15. MHMW

    MHMW Niet meer actief

    Ik heb trouwens ook een slim fit spijkerbroek besteld. Vallen deze smaller?
     
  16. Smiley24

    Smiley24 Fanatiek lid

    1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    het valt idd erg groot.
     
  17. boxertjes

    boxertjes Bekend lid

    7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    hier een smal lang meisje en de broeken vallen perfect. mooi lang. ik vind het dan ook niet zo groot vallen maar gewoon mooi op maat eigenlijk.
    ze is nu 21 maanden en maat 92 van hm
     
  18. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb er nou echt nooit last van dat het te groot valt. Misschien komt dat doordat Sam erg lange benen heeft. Hij is nu een meter lang en draagt 98/104 van de H&M. Ik vind wel vaak dat er erg breed om de heupen valt, maar bij de skinny modellen en slim fit modellen vind ik dat wel meevallen. Bijna al hun broeken hebben mogelijkheden om ze bovenaan 'in te snoeren' :D.

    Succes! Ben benieuwd hoe het je bevalt. Ik zweer erbij, vooral ook vanwege de prijs én ik krijg altijd complimenten over hoe leuk hij eruit ziet.
     
  19. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Jazeker! Mijn zoontje heeft brede heupen en zat altijd in een loosefit/relaxed jeans en nu in een regular. Ik heb per ongeluk eens een slimfit gekocht en die was hem te smal.
    Kijk anders eens bij Mexx in de uitverkoop, dat merk valt ook smal.
     
  20. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    super groot...heb een 62 broekje hier liggen en daar verzuipt hij nog in qua omvang....qua lengte begint hij nu net een beetje te kort te worden (soort van hoog water als hij zit...maar als hij staat valt het op zijn enkels) en hij is toch echt al 74 cm groot....

    blouses enz...whahaha laten we het daar maar niet over hebben, die poffen gewoon op zo groot!! vooral in de breedte...
     

Deel Deze Pagina