Hoe verloopt/ziet een vroege miskraam eruit?

Discussie in 'Miskraam' gestart door vlinderCN, 25 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik weet niet of ik een biochemische zwangerschap heb of vroege miskraam. Zit nu op 16 dpo (of cd 4 als ik het als menstruatie zie).
    Vrijdag nod (lf 11) heel licht streepje had, zaterdag licht bloedverlies wat inmiddels een normale menstruatie lijkt qua bloedverlies. Is dit het?? Of komen er nog zware krampen en stolsels/vruchtje? Ik heb alleen ervaring met miskraam met 11 weken (vruchtje 9) dus geen idee of ik nog wat heftiger kan verwachten.

    (Gisteren was het streepje iets donkerder maar hcg maar 8,5 Dus kan niets meer zijn)
     
  2. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Bij dit termijn merk je er voor zover ik weet niet zoveel van en verloopt het als een (hevigere) menstruatie. Een vruchtje is nog zo klein dat zal je niet als zodanig herkennen.

    Sterkte:(
     
  3. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    Bij mij was het ook niet meer dan een heftige menstruatie. Het vloeien heeft de laatste keer wel lang geduurd. Maar bij de tweede miskraam was het maar kort.

    Sterkte!
     
  4. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Op dit termijn is het vaak slechts een (heftige) menstruatie. Het vruchtje is veel te klein om echt te herkennen. Als je het niet vertrouwend kunnen ze over een weekje altijd even kijken of alles schoon is.
     
  5. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Dank voor jullie reacties. Oké, ik hoop dat het hier bij blijft dan (flinke menstruatie), kan dat ook op dit termijn dat er nog iets achterblijft? Ik heb nog steeds geen enkel stolsel verloren. Zal het de vk binnenkort ook vragen.
    Jij hebt er ook al 3 op een rij :cry: ga je onderzoek laten doen?
     
  6. Elinetjeee

    Elinetjeee Niet meer actief

    Ik heb het idee dat ik dat zelf ook hwb gegad mijn vorige menstruatie, ik had namelijk heelveel bloedverlies en enorme krampen. Terwijl mijn normale menstruaties wel heftig zijn maar niet zo extreem als toen. Het hielt bij mij na 3/4dagen weer op
     
  7. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Als je helemaal geen stolsels bent verloren zou ik even laten controleren. Er kan vast iets achter blijven, maar ik denk dat die kans wel erg klein is!
    Wij doen nog 1 poging en als ik weer een miskraam krijg dan gaan we onderzoek laten doen.
     

Deel Deze Pagina