Hoe voelde jullie je met 36 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deniisee, 22 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deniisee

    Deniisee Lid

    12 jan 2016
    87
    11
    8
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Vandaag 36 weken en pfff wat een klachten. Al hele zwangerschap HG. 20 kg afgevallen en daardoor me lichaam erg moe. Maargoed met de medicatie houd ik dat wel vol. Maar sinds een week ineens kei veel pijn in me bekken/liezen. Lijkt met acute bekkeninstabiliteit. Heb er hele zwangerschao geen last van gehad.
    Niet gesproken over de harde buiken. Maar die zijn onregelmatig en al paar keer ctg gehad ervoor. En niks aan de hand. Maar terug naar me bekken. Twordt met de dag erger. En soms kan ik echt amper lopen. Sinds vandaag is het aan een kant heel extreem en de andere kant beetje. En het trekt helemaal door naar me stuitje en onderrug. Weet niet of iemand dit herkent allemaal? Ook verlies ik heel veel afscheiding en dat is roze van kleur. Wat denken jullie. Naderd de bevalling? Of hoort dit erbij? Met mijn 1e zoontje had ik hier geen last van.
     
  2. Gigii

    Gigii Actief lid

    18 apr 2014
    416
    272
    63
    Hoi deniisee,
    Kan helaas Geen antw op je vraag geven maar Wat je beschrijft is Heel herkenbaar. Heb ook erg veel pijn aan een kant. Kon Vandaag amper lopen. Het is mn rechter kant. De pijn loop gewoon van stuitje naar beneden naar bovenbeen. En ook echt pijnstraalen, aaaauucchh. En Heel veel harde buiken Idd, ook onregelmatig. Veel slijmverlies maar dan wel gewoon wit van kleur. Lees mee. Mschn is er iemand die wel Weet vaardoor t komt.
     
  3. Semmie87

    Semmie87 Actief lid

    2 mrt 2016
    305
    168
    43
    NULL
    NULL
    Jeetje dat klinkt als een pittige zwangerschap, gelukkig slaat de medicatie aan en is het goed vol te houden! Dat klinkt wel als bekkeninstabiliteit en heftig ook, bij jullie beide!
    Ook al zijn jullie al bijna op het eind zou ik zeker zo snel mogelijk een fysio raadplegen en nog een afspraak maken(of meerdere), dat kan echt wat verlichting geven(helaas gaan de klachten er niet meer weg).
    Ik heb bij mijn zoontje vanaf 20 weken bekkeninstabiliteit gehad dit werd met de week erger en vanaf 30 weken moest ik stoppen met werken, ik liep ook vanaf 20 weken bij de fysio. Door rustig aan te doen en veel rust te pakken was het redelijk vol te houden, de laatste weken waren wel echt drama en vooral de nachten. Ik had vanaf 20 weken ook regelmatig harde buiken en vanaf 36 weken ook voorweeen(ik ben pas met 41+3 bevallen, inleiding). Bij mij bleken de voorweeen met 36 weken een teken van een blaasontsteking te zijn.
    Ik had ook rond 38 weken ofzo de slijmprop verloren maar ook dat zei bij mij niks, ook veel slijmverlies.

    Al met al wil ik zeggen dat ik de laatste weken echt echt heel zwaar vond, ik keek de dagen om. Het kan echt een aanslag zijn op je lichaam, luister goed naar je lichaam en trek op tijd aan de bel! Veel succes meiden!
     
    Gigii vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina