Waar doorzichtige zakjes?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ecosa, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik hoor van verschillende mensen die terugkomen van vakantie dat die doorzichtige zakjes voor je handbagage nergens te krijgen zijn op Schiphol, terwijl ik had begrepen dat ze daar op vaste punten hingen. Ik had de tip gekregen om bij de Etos in mijn woonplaats te vragen, maar mijn collega vertelt net dat ze daar ook niet meer te krijgen zijn. Weten jullie hoe ik aan die zakjes kan komen? Moeten die dingen - behalve dat ze afsluitbaar moeten zijn - ook aan bepaalde voorwaarden voldoen? (grootte ofzo)
     
  2. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Misschien bij een reisbureau vragen. Daar hebben wij die zakjes gekregen. En alles wat erin past, mag je meenemen. Wij hadden tandpata (2x) en lotion.
     
  3. louloutje

    louloutje Actief lid

    23 mei 2007
    190
    0
    0
    Ik heb een reisbureau, wij geven ze bij de reispapieren mee aan de klant. Wij geven ze niet zomaar weg aan mensen die niet bij ons geboekt hebben.(extra service reisbureau) De zakjes moeten doorzichtig, hersluitbaar zijn en max 1 liter inhoud hebben
     
  4. Ise

    Ise VIP lid

    28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    de druk- en sluitzakjes van albert heijn?

    misschien een rare vraag, maar waarom mag je bepaalde producten wel meenemen in zo'n zakje? en welke producten zijn dat dan? ik neem aan dat een bus deo niet mag..
     
  5. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Informatie over inpakken van uw handbagage
    Het is alleen toegestaan om een kleine hoeveelheid vloeistoffen bij u te dragen of mee te nemen in uw handbagage. Deze vloeistoffen moeten in aparte verpakkingen (flesjes) zitten met een maximum inhoud van 100 ml. per stuk. Deze verpakkingen moeten in een transparante, hersluitbare plastic tas zitten met niet meer dan 1 liter inhoud.

    Wat valt onder vloeistoffen?
    - water en andere drankjes, soep, siroop
    - parfums
    - gels, incl. shampoo en douchegels
    - pasta's incl. tandpasta
    - cremes, lotions en zalfjes
    - sprays
     
  6. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    O.a. te koop bij Xenos, Etos, etc.
     
  7. Ise

    Ise VIP lid

    28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    het zal wel aan mij liggen, maar ik snap nog steeds niet waarom het los niet mee mag en in een zakje wel..
     
  8. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Omdat je niet los met 3 flesjes loopt, dan zit het dus in je handbagage. In een doorzichtig zakje kunnen ze gelijk bij de controle zien wat je aan vloeistof bij je hebt.
     
  9. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    De doorzichtige zakjes kan je vinden vlak voor de paspoortcontrole.
    Dus voordat je het tax-free gedeelte ingaat.
    Ik heb er nog gebruik van gemaakt 3 weken geleden.
     
  10. mamavanalex

    5 aug 2008
    75
    0
    0
    nou, ik had niks in een zakje, en had gewoon flesvoeding mee voor de kleine, maar wel verder alles in de koffers (tandpasta, deo enzo, daar ga ik echt niet in m'n handbagage mee sjouwen), was niks geen probleem.
    Anders kan je toch gewoon een boterhamzakje nemen? Het gaat erom dat ze het evt snel kunnen controleren bij de security check.
     
  11. Ise

    Ise VIP lid

    28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    @ mamavanalex, had jij ook warm water (in bv een thermosflesje) mee voor de flesvoeding?
     
  12. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Nou bij ons was het een heel gedonder hoor!
    We mochten echt maar 1 zak van 1L inhoud.
    Wat er niet inpasten moesten we alsnog afgeven bij de kofferincheck!
    Nog een klacht: Ze haalden onze hele handbagage leeg en propten het er zo weer in. :rolleyes:
    Dit was dus in Dusseldorf. ;)

    Gr en een fijne vakantie!
     
  13. viefje

    viefje Actief lid

    10 okt 2006
    119
    0
    0
    Noord-Limburg
    Wij hebben die zipp-it dieprieszakjes gebruikt van toppits (1liter), was een tip van reisorganisatie... Geen problemen mee gehad op beide luchthavens (dusseldorf-menorca)..
     
  14. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Je kunt ze ook bij de etos halen, daar mocht ik ze gratis meenemen.
     
  15. mamavanalex

    5 aug 2008
    75
    0
    0
    nee, maar ik had op de luchthaven bij de koffiebar heet water gevraagd.
    En in het vliegtuig hebben ze ook warm en koud water, voor baby's tot nu toch nog steeds gratis
     
  16. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    toen ik laast ging vliegen stonden er naast de deuren waar door je naar binnen komt bij shiphol van die zakjes.

    maar er werdt niet eens naar gekeken volgens mijn is het niet bij elk land zo.


    alleen is mijn tip neem er meeder mee.zijn handing op vakantie hebben wij gemerkt.
     

Deel Deze Pagina