Hoe was je vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door zigzag, 19 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

    Knuffie85 Niet meer actief

    Afgelopen donderdag terug gekomen van een heerlijke week in spanje. Camping la torre del sol. Voor herhaling vatbaar. Een super vakantie gehad. Helaas wat te kort.
    Maar ook wel weer net op tijd terug ivm die aanslagen. Dinsdag in barcelona geweest en elke dag in Cambrils om boodschappen te doen. Wat komt dan alles dichtbij.
    Volgend jaar gaan we terug maar dan voor 10 dagen of 2 weken.
     
  2. MMarianne

    MMarianne Niet meer actief

    Wij zijn ook weer thuis :cool:

    Hebben twee weken op camping De Waay in Doornenburg gestaan en hebben genoten! Zoontje heeft ook weer grote sprongen gemaakt: fietst zonder problemen zonder zijwieltjes, ik hoefde niet overal mee naartoe en had ook heel veel vriendjes. De caravan is ook goed bevallen... Bekijk bijlage 541115
     
  3. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij zijn net terug, we zaten in een tent van vacansolei die stonden prima. We hebben een super vakantie gehad maar idd wel druk volgend jaar toch iets kleiners. Ik vond het zwembad opzich nog meevallen alleen die handdoek leggers verpesten het voor iedereen. Sommiger houden 8 uur lang bedden bezet terwijl ze maar 2 uur zwemmen en de rest weg zijn verschrikkelijk.
     
  4. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    hopelijk heb je dikke kleding bij in de avond is het echt koud haha. Wij hebben echt wel wat slechte dagen gehad 2 dagen regen. maar ook bv maar 20 graden niet echt lekker zwemweer.
     
  5. liefkleintje

    liefkleintje VIP lid

    16 jun 2011
    5.620
    1.081
    113
    Vrouw
    Wij zijn er in juni geweest. We wisten niet waar we het zoeken moesten vd hitte! 43 graden! De airco kreeg het in de caravan niet koeler als 32 graden. Weinig vd omgeving gezien dus. Alleen het zwembad ;)
     
  6. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.576
    731
    113
    Wij zijn in mei 2 weken naar Curacao geweest, WAUW, wat een gave vakantie was dat! Ik wil terug...!!!!
    Het was echt geweldig, heerlijk weer, lieve mensen, mooie stranden en lekker eten..
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  7. Kaatje80

    Kaatje80 Bekend lid

    Wij zijn 2 weken kamperen geweest in Oostenrijk. 1e keer kamperen en het was echt top! Super mooi land, erg leuke kleine camping (@Youtan nog bedankt voor de tip!). Veel gewandeld, al waren de kids moeilijk van de camping af te krijgen :rolleyes:), veel gezien, mooi weer gehad en heel slecht weer gehad, maar super vakantie! Hadden nog helemaal geen zin om naar huis te gaan. :cool:
    Volgend jaar weer Oostenrijk voor ons!

    En mss in de herfstvakantie nog een weekje...
     
    Youtan vindt dit leuk.
  8. Hayat84

    Hayat84 Actief lid

    1 aug 2015
    257
    68
    28
    Wij zijn 2 weken in oost Frankrijk geweest, huis gehuurd en vandaar uit naar belangrijke wijn steden gereden en de wijngaarden op geweest, mijn man volgt een vinologen opleiding dus veel wijn grot bezoeken gehad, rondleidingen en proeverijen :) eerste keer dat ik zo'n educatieve vakantie heb gehad. Verder nergens over na gedacht, heerlijk uit eten geweest en echt puur en alleen ontspanning gehad.
     
  9. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zijn onderweg terug vanaf Vallee de Lignac, een kleine camping in Nederlands beheer. Echt heerlijk en erg rustgevend (vorige camping, in Bretagne, was nogal rumoerig als ik het zo naast elkaar leg ;)). De kinderen en wij zijn heerlijk tot rust gekomen! Kinderen konden lekker hun eigen gang gaan en het redelijk kleine zwembad is groot genoeg voor het aantal kampeerders. Betalen van alles wat je daar koopt (inclusief plat du jour, pizza, brood en klein winkeltje) doe je achteraf, echt ideaal! Zijn alleen de camping af geweest om naar de supermarkt te gaan, is niets voor ons maar WW vonden het (na onze actieve week in Bretagne) heerlijk!
     
  10. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    Zo wij zijn ook weer thuis van la grand dague.
    2 jaar terug ook geweest.
    De avonden waren best fris idd maar met een vest aan wad t goed te doen buiten.
    zoals al eerder gezegd verpesten de handdoek leggers het erg bij het zwembad idd. begrijp niet dat de camping er niets aan doet.
    verder vonden wij het restaurant van de camping (weer) tegenvallen. er gaat bij iedere tafel wel wat mis. je krijgt friet ipv rijst, drinken waar je 2 x om moet vragen wanneer het al lang besteld is, friet was heel koud, nutteloze dingen dus die keer op keer fout gingen.
    ook vonden we de camping erg groot worden,wij gaan er niet meer terug iig.
    de tipy en flora show vond zelfs mijn zoon erg langdradig en te lang duren en nergens over gaan, die was 2 jaar geleden echt stukken leuker en boeiender.
    verder een prima vakantie gehad, enkele dag wat minder weer maar ook hele hete dagen gehad
     
  11. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja vreselijk die handoekleggers ik heb er al div een aanvaring mee gehad omdat ik na 4 uur hun spoelen samen op 1 bedje legde.aso gedrag.
    Wij hebben niet in het restaurant gegeten gelukkig zo te lezen. Ik vond de bediening op het terras en aan de bar ook erg langzaam. Mijn kinderen hebben door de drukte ook geen gebruik gemaakt van de miniclub vroeger zt dat bij het zwembd dat vonden ze toch fijner dat mama en papa in de buurt waren. Ook hebben wij 3 verschillende leeftijdsklasses dat maakte het ook lastig. Wij gaan er ook niet meer zo snel heen. wel een prima vakantie gehad hoor
     
  12. dds

    dds Fanatiek lid

    1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Wij zijn net terug uit Gran Canaria. Super mooi complex (Sol Barbacan) en super mooi weer. Playa del Ingels is niet mijn ding, dus het was eenmalig. Een vliegen...brrr...het went niet:|:eek:
     
  13. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Vandaag terug gekomen van een heerlijke vakantie in Aruba!
    Wakker worden, deur open en je staat met je voetjes in het zandstrand.
    Echt wat een fantastisch hotel, super locatie. Als we de schuifdeur open deden waren we op het strand met een super blauwe zee,en als we de voordeur open deden dan waren we in 10 stappen bij het zwembad.
    Heerlijk all inclusive en het eten was echt in alle restaurants super.
    We hebben een auto gehuurd om het eiland te bekijken, met een onderzeeër gevaren om allemaal vissen te zien, een dagje oranjestad gedaan en we hebben gesnorkeld.
    De arubanen waren ook erg vriendelijk en heb mij geen moment onveilig gevoeld.

    Nu bijkomen van onze jetlag en over 2 weken vliegen we weer de oceaan over, maar dan naar New York
     
  14. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.410
    4.732
    113
    #94 Madeliefje06, 2 sep 2017
    Laatst bewerkt: 2 sep 2017
    Wij zijn twee weken naar Curaçao geweest en hebben daar een heerlijke vakantie gehad. Erg mooi weer gehad en zo relaxt. Elke dag lekker uiteten en we zijn bijna elke dag naar het strand geweest, waaronder ook naar Klein Curacao.

    Ook zijn we naar een natuurpark geweest, naar een struisvogelfarm, dag Willemstad, hebben een dag een boot gehuurd, hebben gesnorkeld en mijn man en ik hebben met dolfijnen gezwommen en de kindjes hebben de dolfijnen aangeraakt. N heeft het er nog over :)

    En we zijn ook 10 dagen naar Italië, Lazio, geweest met vrienden en hun kinderen. Eerste 8 dagen in een villa tussen Rome en Napels.
    Luxe villa met zwembad en loopafstand van het strand. Veel aan het zwembad en aan het strand gelegen maar ook steden bezocht. We zijn bijvoorbeeld een dagje naar Napels geweest. Hebben we de Vesuvius beklommen en door het centrum gelopen. Ook een dag naar eiland Capri geweest. Zo mooi!
    Laatste twee dagen in Rome verbleven. Daar vooral geshopt :D
     
  15. Miss M

    Miss M Fanatiek lid

    19 mrt 2012
    2.387
    596
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mooie foto's!
    Wij zaten aan de overkant van de baai (Binic) en ook een supervakantie gehad!
    Vond het echt een eye opener, Bretagne.
    Hou meestal van iets meer warmte/zon :cool: Maar we hebben genoten!
    Echt een aanrader!


     
  16. Marnatman

    Marnatman Fanatiek lid

    17 jun 2010
    2.370
    200
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    We zijn nog lang niet terug, maar kan nu al melden dat Gran Canaria super is. Heerlijk weer, stranden en uitgaansleven. Het eiland zelf is ook heel mooi.

    image-2017-09-11.jpg
     
  17. Daydreamy

    Daydreamy Fanatiek lid

    7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Helemaal top! we zijn 12 dagen naar Ibiza geweest.
    Top weer, prachtig eiland en een hele relaxte sfeer.

    We zaten op het Balansat Resort en zouden daar zo weer boeken, de animatie is daar echt geweldig voor die kinderen, ze worden de hele dag vermaakt als ze willen :D
    Verder leuke uitstapjes gedaan (3 dagen een auto gehuurd) en het resort stond aan het strand, helemaal geweldig dus :D :D
     
  18. zonnestraal21

    zonnestraal21 Niet meer actief

    Wij gaan morgen. Hebben sinds 1 uur geleden:p vakantie en zijn allemaal stront ziek:cry:
     
  19. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.989
    1.806
    113
    Provincie Groningen
    Hier ook! Wij gaan over anderhalve dag weg naar New York en voel me zoooo verkouden sinds vandaag
     

Deel Deze Pagina