leeg vruchtzakje?

Discussie in 'Miskraam' gestart door hannie78, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hannie78

    hannie78 Lid

    22 aug 2008
    5
    0
    0
    graag wil ik even het volgende kwijt ben een beetje radeloos afgelopen dinsdag naar de vk geweest dacht 8 wkn zwanger te zijn ze zag alleen een rond vruchtzakje die er mooi uitzag wat moet ik hiervan denken een mooi vruchtzakje moet volgende week donderdag terugkomen ze zei misschien ben je nog niet zover als je zelf denk maar mijn laaste menstruatie klopt dan zou ik 8 wkn moeten zijn wie heeft dit ook meegemaakt heb ik maart al een x een mk gehad maar tien was het een verschrompeld vruchtzakje mooi rond wat moet ik daar mee
    kan niet wachten tot het donderdag is zouden ze dan eventueel wel wat kunnen zien?
     
  2. Aylin16

    Aylin16 Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Toevallig heb ik precies dezelfde ervaring. Ik had woensdag een echo ik had ook 8 weken moeten zijn. Er waren 2 vruchtzakjes te zien 1 was leeg de ander zat een klein vlekje in. De verloskundige zei dat ik zeker geen 8 weken zwanger was. Haar conclusie was of het is nog erg pril of het is al mis gegaan in het begin. Vandaag voor een extra echo naar de gynaecoloog in het ziekenhuis en zij zei precies hetzelfde :( Ik moest ervan uit gaan dat het mis is gegaan maar er is een klein kansje dat de zwangerschap erg pril is. Over 2 weken moet ik terug komen.

    Ik hoop voor je dat het idd nog een prille zwangerschap is en dat je snel een kloppend hartje te zien krijgt.
     
  3. bikkel5126

    bikkel5126 Bekend lid

    10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Ik ben gister bij de VK geweest voor een 1e echo en daar was ook een leeg vruchtzakje te zien. Ze heeft het gemeten en kwam uit op een week of 4. Mijn lichaam heeft de celdeling tegen gehouden, omdat het een chromosoom afwijking ofwel een niet goed kindje zou worden.
    Ben verdrietig, boos & teleurgesteld in mijn lichaam omdat alle zwangersymthomen aanwezig waren......Vandaag de VK terug bellen over hoe nu verder. Zelf af laten breken of curretage.....

    Heel veel succes jij en hopen op een positief bericht!
     
  4. Priscilla R

    Priscilla R Fanatiek lid

    9 nov 2007
    2.055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Had ook een lege vruchtzak de vruchtzak lag helemaal op schema alleen zat er niets. Was al bij de innesteling fout gegaan toen. heb toen wel 3 echo's gehad maar er groeide echt niets in. Ik moest toen een curretage ondergaan omdat het niet vanzelf los kwam en maar bleef groeien.

    Wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk ben je korter zwanger dan je dacht en had je een late eisprong.
     
  5. hannie78

    hannie78 Lid

    22 aug 2008
    5
    0
    0
    bedankt voor julie reaktie het is prettig om van anderen te lezen hoe die dit hebben ondergaan ik blijf toch nog een beetje hoop houden tot de volgende echo maar in het achterhoofd houdende dat het mis is omdat ik al eerder een mk heb meegemaakt was gestopt na 5 weken. na 2 weken kwam het spontaan los kwam hoop echt dat ik korter zwanger ben dat is mijn enige houvast ook omdat het vruchtzakje nog mooi volgens de vk was maar dat zegt ook niet alles ze gaf mij verder ook geen duidelijkheid (kan ze misschien ook niet) en ik kon op dat moment niet vragen of er nog hoop was ik was te verdrietig later komen de vragen als je thuis bent
    wens jullie veel sterkte laat snel van mij horen na de volgende echo

    .
     
  6. justfortoday

    justfortoday Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hier een zelfde soort verhaal. Donderdag terug voor echo nr 3. Ik ben nu 8wk3dg.
    Ondertussen gaat het lichaam gewoon door met zwanger zijn. Sinds gisteren bijvoorbeeld buiten adem na het strikken van mijn veters ;) En amper de trap op werk normaal kunnen opkomen ;) Zeer bekende dingen van de eerste zwangerschap (die rond deze tijd stopte), en 2 weken erna moest eindigen in een curettage.

    Hannie78, Aylin16, bikkel5126: ik duim voor jullie. Heb vorig weekend toch wat verhalen gevonden van meiden waar het bij een volgende echo toch okee was. Gebeurt niet vaak, maar als een baarmoeder wat gekanteld is kunnen ze het toch allemaal wat minder goed zien.
     
  7. nicoline78

    20 jul 2008
    75
    0
    0
    Mij verhaal past hier ook bij:

    echo na 7,5 week zwangerschap toonde vruchtje van hoogtends 4 weken. Gyn zei; of je bent minder lang zwanger dan je denkt, of het wordt een miskraam. Het is 2 dagen later MK geworden helaas...dat is nu 1 week geleden.

    ik hoop dat het voor jullie anders mag zijn...

    liefs.
     

Deel Deze Pagina