hoe weet je of je zwanger bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door st3phanieej, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. st3phanieej

    st3phanieej Actief lid

    22 aug 2008
    169
    0
    0
    hoii
    ik had een vraagjee
    ik heb een raar gevoel ik me buik hij is hard als ik sta, ben vaak misselijk, en heel erg snel moe.
    ik slik de pil vaak heel apart vergeet hem ook best vaak dat ik hem een andere dag weer in neem ofzo.
    nu heb ik een zwangerschapstest gedaan die was negatief , wel zat er in het vierkante vakje een licht wit streepje.
    toch heb ik het gevoel alsof er iets in me buik zit ben ook aangekomen, maar ik word gewoon ongesteld wel heb ik al 2x gehad dat ik maar 2 dagen ongesteld ben terwijl ik normaal wel 5 dagen ofzo ongesteld ben.
    kan iemand mij misschien verder helpen?
    ik vind het eng om naar de dokter te gaan denk dat die me uitlacht omdat de test negatief aan gaf maar toch heb ik een raar gevoel in me buik ook vaak pijn en als ik bijv spring doet me buik ook zeer en als me vriend op me buik drukt.
    hoop dat iemand me kan helpen
     
  2. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik zou over een paar dagen nog eens een test doen, het hormoon hcg zorgt ervoor dat de test 'zwanger' aangeeft en hoe langer je zwanger bent, hoe meer hcg je hebt, dus hoe duidelijker de test zal zijn.
    Je kunt ook naar je huisarts, voor een bloedtest. (wel eng ja, maar dan heb je wel zekerheid)

    Succes.
     
  3. st3phanieej

    st3phanieej Actief lid

    22 aug 2008
    169
    0
    0
    oke, maar het streepje was echt minimaal een klein wit streepje moest echt goed kijken,had het wel aan me moeder verteld dat ik een raar gevoel heb maar die zei van zal wel niks zijn joh als de test negatief is ben je het niet zegt ze , maar toch heb ik last ook als ik loop doet me buik zeer net alsof ik een tientonner ben voelt het en als ik slaap op me buik doet het zeer? van me tieten heb ik eigenlijk niet echt last soms jeuken ze beetje maar das niet altijd
     
  4. st3phanieej

    st3phanieej Actief lid

    22 aug 2008
    169
    0
    0
  5. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meid deze klachten kun je ook hebben als je ongesteld moet worden
    als je test nega is over een paar dagen nog proberen
    ik weet niet of je al lang van de pil bent maar de eerste maanden kn je cyclus ook veel langer zijn
     
  6. Chiaraa

    Chiaraa Fanatiek lid

    27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Jemig je hebt gewoon 2 topics geopend over dit onderwerp !
     
  7. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ook deze gaat dicht. Graag bij één topic houden.

    Kwebbel
     

Deel Deze Pagina