Hoe zie jij de andere zwangerschapspagina leden voor je?

Discussie in 'De lounge' gestart door DastyQueen, 21 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Nav het show jezelf foto topic brachten @nizzie86 en @NavyCrimson91 me op een idee voor een nieuw topic.

    In dat topic hadden veel mensen een heel ander beeld bij de zwangerschapspagina dames dan dat ze in werkelijkheid waren op de foto.

    Ik start af met mezelf als voorbeeld, veel mensen in het andere topic dachten dat ik brunette ben en een type gooische vrouw met parelketting, handtasjes, haar strak in de lak, het type kak! Dit kwam door mijn avatar en een topic waarin ik schreef dat mode mijn passie is en ik mijn kinderen altijd netjes en in dure kleding kleed. Het tegendeel is waar. Ik ben een ras Amsterdamse blonde huisvrouw, mijn leven draait om mijn gezin, familie vrienden en huishouden. Ik ben over het algemeen casual/sjiek gekleed, hou wel veel van uiterlijke verzorging en mooie nette kleding. Winkelen en poetsen zijn mijn grootste hobby's.

    Dus nu mijn vraag aan jullie hoe zien/zagen jullie mij (uiterlijk en type persoon) en waarom had je dat beeld gecreerd in je gedachten?

    Dus wie is nieuwsgierig over het beeld dat een ander van je heeft nav bijv. je avatar of de posts die je hebt geplaatst hier op zwangerschapspagina. Vermeld dan je user naam en een omschrijving van jezelf (mag met foto hoeft niet) en lees daarna wat voor beeld anderen van je hebben en waarom!

    Ik ben benieuwd wat voor hylarische type omschrijvingen van iedereen voorbij zullen komen en of de meesten goed zaten of juist compleet ernaast! :)
     
    Chillin, 2littlemonkeys, Blijdorp en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik heb werkelijk geen idee hoe mensen mij zien :D

    Ik ben wel gevoelig voor avatars, dus in mijn gedachten zie jij er altijd uit zoals je avatar.
     
    Meca en DastyQueen vinden dit leuk.
  3. Glimmer

    Glimmer Niet meer actief

    Leuk! Dit topic heb ik ook een keer geopend en kwamen toen hele grappige reacties op :)
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  4. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.597
    5.862
    113
    Nou, ik ben wel benieuwd wat voor beeld jullie bij me hebben, dus kom maar op:D
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  5. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik ben ook wel benieuwd :D
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  6. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik wil niet weten hoe men mij ziet. :oops:
     
    mamabri en DastyQueen vinden dit leuk.
  7. fafa

    fafa Niet meer actief

    @nan1984 Sinds een topic waarin jij en je man/vriend altijd hard lachen om scheten enzo had ik een heel ordinair beeld van jou. In combinatie met het poetsen en uiterlijke verzorging had ik een beetje dit type in mn hoofd
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  8. fafa

    fafa Niet meer actief

    images-2.jpeg
    (ging even iets niet goed met het plaatje)
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  9. fafa

    fafa Niet meer actief

    @marb : ik hoop niet dat je denkt dat ik eruit zie als mijn avatar :D
     
    Zara75, 2littlemonkeys, Mop81 en 9 anderen vinden dit leuk.
  10. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.748
    15.178
    113
    Haha precies dit! Dus als iemand bij wijze van een avatar van een grasmaaier heeft, ben je voor mij een grasmaaier totdat het tegendeel is bewezen:roflmao:
     
    Zara75, spruitje80, Meca en 12 anderen vinden dit leuk.
  11. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.748
    15.178
    113
    Jij blijkt dus echt PRECIES te zijn zoals ik me had voorgesteld! Als enige tot nu toe:roflmao:
     
    DastyQueen en bozoe vinden dit leuk.
  12. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Ik ben ook heel erg benieuwd :D
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  13. Manque

    Manque Niet meer actief

    Ik had al zoveel in het show je outfit-topic gepost, dat ik me niet kan voorstellen dat mensen een heel ander beeld van me hadden.

    Ik vond @MMarianne wel heel leuk om te zien als jaren '80-babe. Ik weet niet wat voor type ik me daarbij had voorgesteld, maar dát had ik niet verwacht.

    Bij @Nescio zag ik een iets exotischer type voor me, maar dat kwam door het exotisch uitziende kindje op haar avatar natuurlijk.

    Verder had ik niet zoveel verwachtingen. Wel superleuk om wat gezichten te zien :)
     
    MMarianne, Nescio en DastyQueen vinden dit leuk.
  14. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Hahaha en is dat een goed iets?:p
     
    DastyQueen en Sado vinden dit leuk.
  15. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Ik begrijp niet dat @Glimmer niet blond is. Bij haar denk ik aan een soort voetbalvrouw. (niet negatief bedoeld!)

    @mamabri is voor mij een zo'n vrouw die de hele dag koekjes aan het bakken is. Gezellige, beetje mollige vrouw met een schort en meel achter haar oren. Een soort Vrouwtje Theelepel :roflmao:
     
    Blijdorp, mamabri, Marchella en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik ben benieuwd hoe @Whysteria mij ziet. En ik verwacht dat wel in een plaatje te zien :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::D
     
  17. Luuz

    Luuz VIP lid

    16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik weet nog dat ik een foto van @tuc heb gezien en zij er heel anders uitzag dan verwacht. Sindsdien heb ik eigenlijk geen verwachtingen meer van hoe iemand eruit ziet haha.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  18. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Whaha dus jij praat bij mij met een vogeltje? :roflmao:

    Ik zie @nizzie86 sinds gister als een hipster type, wat natuurlijk onzin kan zijn aangezien plantaardig eten echt niet meer alleen voor de hippies is :D

    Ik denk er gewoonlijk eigenlijk niet zo over na heel eerlijk gezegd..
     
    Blijdorp en DastyQueen vinden dit leuk.
  19. Glimmer

    Glimmer Niet meer actief

    Vind het zo gek dat zoveel mensen mij blond inschatten.. :D
     
    In your eyes en DastyQueen vinden dit leuk.
  20. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

Deel Deze Pagina