Wat zou dit zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jenny, 28 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo,
    Het is bij mij morgen 5 weken geleden dat ik ben gecurreteerd. Nu ben ik afgelopen vrijdag ongesteld geworden, tenminste ik begon bloed te verliezen. Maar sinds gisteravond is het weer zo goed als voorbij, terwijl ik normaal toch best wel veel bloed verlies en wel 5 dagen lang. Wat zou dit dan zijn? Toch ongesteld of een innestelingsbloeding? Ik weet het niet, misschien kent iemand dit!
    Veel liefs Jenny
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hallo Jenny
    Ik weet het niet zeker natuurlijk, maar het zou misschien een erg korte ongi kunnen zijn.
    Ik had hem ook heel erg kort de laatste keer omdat er weinig baarmoederslijmvlies was om af te stoten, en daarom was het volgens de gyn zo weinig.
    Misschien is dat ook het geval na een currettage?
    Tja ik weet het echt niet maar ik probeer met je mee te denken.
    Ik hoop dat je een antwoord krijgt.

    Liefs Jolanda
     
  3. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik kan er ook geen antwoord op geven, maar ik hoop dat iemand anders het wel kan!
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Bedankt voor jullie reacties. Het zou heel goed kunnen. Ik ga er ook gewoon van uit, aan de andere kant denkt ik zou ik een tets doen, maar ik heb geen zin om teleurgesteld te worden. ben sinds vanmiddag misselijk, maar ja wat wil dat zeggen. De vorige keer dat ik zwanger was had ik geen symptomen dus... Jenny
     
  5. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Mss toch nog eventjes afwachten, jenny, zoals je zegt dat het niet weer een teleurstelling wordt. Ik duim met je mee.
     
  6. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    ik kan je niet veel wijzer maken Jenny maar wens je veel succes met (af)wachten.....
     
  7. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja, ik weet het ook niet. verlies een klein beetje bloed, maar niet zoals ik gewoonlijk ongesteld wordt. Ik ben een beetje bang dat dit misschien weer een miskraam is en dat ik het dan straks niet weet als ik geen test doe. Aan de andere kant denk ik misschien is mijn ongesteldheid wel anders na een miskraam. Ik weet het niet. Jenny
     
  8. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi jenny,

    ik zelf heb ook een curretage achter de rug en ben na 33 dgn weer normaal ong. geworden, had jij vlak na je curretage heel veel bloedverlies en toen nog maar een paar dagen llicht bloedverlies? wat ik zou doen is toch ff testen. dan weet je het zeker is hij neg. moet je afwachten wanneer je echt ong. word en is het pos. dan is het natuurlijk hartstikke mooi. en zou ik wel gelijk je arts bellen om wat zekerheid te krijgen. succes gr. mij
     
  9. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hmm vaag dus, hoop voor je dat je al wat duidelijkheid hebt. veel sterkte ermee!!!
     
  10. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik had na de curettage (25 juli) ik denk 2 dage licht bloedverlies. Nu had ik het 26 augustus dus daar heeft het denk niets mee te maken. Nu las ik in een andere topic over mensen die zwanger zijn en veel haren verliezen, nou dat heb ik heel erg. Verder heb ik geen zwangerschapsverschijnselen maar dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet. Het blijft dus vaag. Eigenlijk ga ik er vanuit dat het gewoon een ongesteldheid was. Ik wacht dus maar gewoon af.Van al dat testen krijg ik helemaal de kriebels als ze steeds negatief zijn.Jenny
     
  11. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    Moeilijk is dat he. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je meis. En ik duim voor je
     
  12. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Dank je wel, liefs Jenny
     
  13. Joan

    Joan Lid

    30 aug 2005
    24
    0
    0
    assistent bedrijfsleidster
    Den Haag
    Succes ermee...........zal voor je duimen!
     
  14. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi jenny,

    nou inderdaad succes ermee en ik hoop voor je dat er zo snel mogelijk duidelijkheid is voor jouw. 't is anders ook zo onzeker hè. gr. mij
     

Deel Deze Pagina