Hoe zit dit..

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Masky, 24 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

    Ik zit met het volgende, vorige maand zwanger en 12 april een miskraan gehad. Verder alles even losgelaten geen ovu testen gedaan. Op 8 mei teste ik licht positief met een zwangerschapstest. Dit is 2 weken geleden. Gister eerste echo.. niets te zien. 2 verloskundige gekeken, nergens iets te zien alles na gekeken. Ze dacht zelf dat mijn eisprong later was en dus minder ver ben. Ik zou zelf uit komen op 6 weken vandaag ongeveer omdat ik het natuurlijk niet zeker weet, geen ovu testen gebruikt. De vk zei zelf het kan zo zijn dat je net 5 weken bent en daarom niets ziet, toch laat het mij niet los.
    Op advies weer gaan testen en vanmorgen deze knaller.

    Ik weet niet goed wat ik met dit lange verhaal wil, maar ik kom zelf niet op de oplossing.. mag overigens volgende week donderdag weer terug voor een nieuwe echo.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    margarethd vindt dit leuk.
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.584
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Zag ze ook geen vruchtzak??

    Heb je alleen 8 mei getest of ook doorgetest om de oploop te bekijken?
    Heb je nog een test van 8 mei om te laten zien?
     
  3. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    #3 Masky, 24 mei 2018
    Laatst bewerkt: 24 mei 2018
    Ze zag helemaal niets, nergens. Ik heb ook doorgetest. Ik heb de test van 8 mei nog, maar dat is een foto die ik nu maak. Ook oploop action testen plaats ik er bij, maar die liggen natuurlijk wel al even :oops:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,9 KB
      Weergaven:
      587
    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,1 KB
      Weergaven:
      619
    margarethd vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.584
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    Oooohhh ik denk dat je toen pas rond de 7-8 dpo was hoor :):).
    Dus 8 mei op 7-8 dpo.
    Dan was je 14 mei dus 4 weken zwanger en gisteren dus 5/5+1 weken.
    Dan is de kans idd heel groot dat je veel te vroeg was voor een echo :D
     
    Masky vindt dit leuk.
  5. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Ik hoopte al dat je zou reageren :roflmao: stelt mij wel weer wat meer gerust, ze stond echt te kijken van de positieve test. Ze dacht ook dat het nog van de miskraam kon zijn, maar ik heb tussendoor al witte testen gehad. Ik geloofde ook echt niet dat je met 5 weken nog niets kon zien op de echo :roflmao:. Maar dus toch, dat zei de vk ook al.. dan wacht ik nog rustig een weekje af, haha!
     
    margarethd vindt dit leuk.
  6. Bioluun

    Bioluun Fanatiek lid

    20 sep 2015
    3.978
    1.638
    113
    O wat een spanning zeg!! Hopelijk klopt de berekening van hierboven en zie je volgende week een mooi begin :)
     
    Masky vindt dit leuk.
  7. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Thanks! Ik kon het zelf even echt niet meer bedenken :roflmao:. Aangezien er verder niets geks te zien was kan het natuurlijk wel. Wel een rare gewaarwording als je niets ziet..
     
  8. flowertje36

    flowertje36 Fanatiek lid

    21 sep 2014
    4.074
    1.314
    113
    Vrouw
    Spannend! Vaak kun je van het advies van @RoGiJuLi wel uit gaan.
    Denk dat ze zeker wel gelijk heeft. Dus niet heel raar dat er niks te zien was. Hopelijk een volgende echo beter resultaat!
     
    Masky vindt dit leuk.
  9. K00

    K00 Niet meer actief

    Spannend! Hopelijk volgende week goed nieuws!
    Die vroege echo's lijken me echt zenuwslopend.. Ik mocht ook eerder ivm miskraam maar ik wilde graag tot 8 wkn afwachten.
    Ik duim dat het goed komt!
     
    Masky vindt dit leuk.
  10. Loetje85

    Loetje85 Bekend lid

    17 jun 2016
    814
    200
    43
    he meis, wat maakt dat je onzeker he! ik had precies hetzelfde met de zwangerschap van mijn zoon. Toen ik voor een echo ging zei de gyn 'mevrouw u bent helemaal niet zwanger, of het is buitenbaarmoederlijk'. Nou, zit je dan. Het resultaat is nu bijna 3 en ligt net in bed. Maar jeumig wat was dat een stomp in mn maag dus ik snap hoe je je gevoeld moet hebben! Ik denk ook dat je te vroeg bent geweest voor een echo. Volgende week zie je vast wat!
     
    Masky vindt dit leuk.
  11. Roodborstje2

    Roodborstje2 Fanatiek lid

    18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Van harte gefeliciteerd denk ik zo :) wat een prachtige verrassing.
     
    Masky vindt dit leuk.
  12. Kanarie

    Kanarie Fanatiek lid

    14 mrt 2014
    1.513
    1.555
    113
    Zuid-Holland
    Ja hoor kan prima! Hier ook gehad, een vroege echo met niets te zien en een week later een hartje kloppend.

    Succes met wachten!
     
    Masky vindt dit leuk.
  13. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Thanks lieve dames, doet me goed jullie reacties! Ik wist na de mk helemaal niet hoe of wat. Aan de telefoon gevraagd met een afspraak maken of zijn ongeveer kon rekenen hoe ver ik zou zijn en wat haar handig leek qua afspraak.. mocht natuurlijk eerder komen vanwege de mk vorige maand. Nu inderdaad onzeker, maar ik geef de moed echt niet op en heb er zeker weer vertrouwen in! Ben zo benieuwd volgende week donderdag, maar toch ook weer heel spannend..
     
  14. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Jaa jeetje, het voelt op dat moment net of je achterlijk bent he:rolleyes:. Gelukkig is het bij jullie ook goed gekomen!
     
    Loetje85 vindt dit leuk.
  15. Loetje85

    Loetje85 Bekend lid

    17 jun 2016
    814
    200
    43
    Ja is zeker goed gekomen :) En ik ben heel benieuwd naar jouw echo volgende week! Ik kan mij met zo'n knaller niet voorstellen dat er dan niets te zien zou zijn. Ik duim voor je!!
     
    Masky vindt dit leuk.
  16. HaNa540

    HaNa540 Niet meer actief

    Ik heb alle keren extreem vroeg dus voor ee 5 e week echo’s gehad alle keren was een vruchtzak zichtbaar en een stipje ik hoop dat alles goed gaat sterkte met wachten
     
  17. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    De vk zei dat dat wel uitzonderlijk is, en dat als je voor de 5 weken komt het meestal niet heel duidelijk te zien is. Ze ging er zelf vanuit wel gewoon iets te zien volgende week, gezien de reacties hier van de dames die het ook meegemaakt hebben heb ik goede moed voor volgende week :D
     
  18. Masky

    Masky Actief lid

    11 apr 2018
    486
    253
    63
    Vrouw
    Lief! Dankjewel! Ik doe volgende week donderdag even een update :oops:
     
    Loetje85 vindt dit leuk.
  19. HaNa540

    HaNa540 Niet meer actief

    Ik hooo het ook echt voor jou. Maar de keren dat ik Mn echo’s kreeg en er niks zichtbaar was of dat ik volgens de echo’s kwa termijn achterliep terwijl ik exact wist wanneer Mn eisprong was, liepen bij mij die zwangerschappen niet goed af.
    Ik hoop nogmaals dat het echt goed zit maar houd er ook rekening mee dat het misschien niet goed is!
     
  20. rissie10

    rissie10 Fanatiek lid

    19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Hebben ze je echo inwendig of uitwendig gedaan? Toen ik 6 weken was was er uitwendig ook niks te zien zelfs geen vrachtzak.alleen verdikte slijmvlies.
    Ze zei ook of je wordt ongesteld of het is een zwangerschap,een week later een mooie zwangerschap van 7 weken.
     
    Masky vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina