snurken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anna mamma, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna mamma

    anna mamma Actief lid

    8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    Hey dames,

    Misschien stomme vraag maar sinds ik zwanger ben en deze vorderd houd ik mijn vriend nachten wakker door mijn gesnurk :oops: . Voor ik zwanger was snurkte ik niet (of als ik verkouden was iets). Ik hoop dat het na de bevalling over is. Iemand ervaring? of blijf ik doorsnurken?. Mijn arme vriend straks een huilende baby s'nachts en een snurkende vriendin.....

    Gelukkig doet hij er niet erg moeilijk over en hoopt dat het na de bevalling over zal zijn.

    :)
     
  2. pippilotte

    pippilotte Actief lid

    Maak je niet druk meid, ik had het ook in de laatste weken.

    Mijn ventje vertrok zelfs regelmatig naar de logeer :oops:

    Je lichaam is natuurlijk veel groter en ook meer vermoeid.
    Je kunt vaak nog maar in 1 bepaalde houding liggen, en dan ga je snurken.
    Ik werd soms wakker van me zelf :)!

    Gaat allemaal weer over!
     
  3. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
  4. Bartje

    Bartje Actief lid

    17 jun 2007
    243
    0
    0
    ziekenverzorgende
    gelderland
    nou,mijn man weet er alles van.
    zelf merk ik er niet veel van en nu is het ook minder erg dan bij me zoontje.toen ik in verwachting was vn me zoontje sliep me man met oordoppen in.het was trouwens gelijk over na de zwangerschap.gewoon lekker gaan slapen kun je zelf niets aan doen
     
  5. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik snurk volgens mijn man ook het behang van de muren! De laatste weken is het zelfs zo erg dat ik 's nachts wakker word van mijn eigen gesnurk!

    Ach... het is nog maar een paar weekjes voor mij en inderdaad hoop ik ook dat het na de bevalling weer over is!
     
  6. anna mamma

    anna mamma Actief lid

    8 feb 2008
    179
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelukkig maar.
     
  7. Dragoddess

    Dragoddess Actief lid

    9 dec 2007
    112
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb heel mijn zwangerschap gesnurkt, erg vervelend voor mijn vriend die ook dreigde de logeerkamer te kapen. Gelukkig is het na de bevalling overgegaan. Een collega van mij is het na haar 2de kindje helaas voor haar man niet meer overgegaan. Afwachten dus hoe het uitpakt.
     
  8. cira

    cira Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ookm in mijn zwangerschap echt super gesnurkt! In het ziekenhuis ook nog weet ik, maar volgens mijn man nu niet meer.
     
  9. rainbow1984

    rainbow1984 Actief lid

    2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik viel na het eten op de bank in slaap en mijn zusje zat naast me op de bank... toen ik wakker werd deed ze mijn gesnurk na.
    Er drukt gewoon extra gewicht op je longen... ik moet op mijn zij of mijn rug liggen door mijn grote toeter...
    Trouwens, tijdens mijn dutje heb ik mijzelf 2x licht wakker gemaakt omdat ik mezelf hoorde snurken... haha
     
  10. Judi

    Judi Actief lid

    27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Ja hoor dames. Ik ben er ook zo eentje en ook ik word er zelf soms van wakker.
    Mijn vriend kan zelf behoorlijke bossen doorzagen en ik werd daar vaak genoeg ook van wakker of kon slecht in slaap komen.
    Nu is het wel eens andersom. Weet ie ook eens hoe het is.

    Echter hoop ik ook dat dit na de bevalling weer over gaat, want het staat nu niet echt vrouwlijk hihi.

    Overigens heeft mij vriend mij gezegd het eens op te nemen en het mij te laten horen. Ik heb hem gezegd dat maar niet te proberen, want ik wil het niet weten en dan heeft hij een probleem hihi.

    Als je zwanger bent heb je ook meer last van verdikte slijmvliezen, dus het snurken schijn gemakkelijker te gaan. Helaas.

    Succes allen. ;)
     
  11. Sharon20

    Sharon20 Fanatiek lid

    19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    snurken? mijn vriend maakt mij wakker om te vragen of ik op wil houden met kreunen! hoe genant :D
     
  12. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    Ik snurkte ook tegen de sterren op.

    Na de bevalling was dit weer helemaal verdwenen :D
     
  13. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Ik snurk sinds ik zwanger ben af en toe, en mn hubbie moet daar niet over zeuren want dat lijkt zelf net een betonboor.
    Soms slaaptie op de logeerkamer, als ik er helemaal gek van word!
     
  14. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Ik snurk en kreun ook 's nachts. Soms komt er zo'n harde 'snurk' uit, dat ik er zelf van wakker schrik :D Om vervolgens in het geirriteerde en vermoeide gezicht van mijn lief te kijken hihi. Tja, ik ben zwanger en dan snurk ik. Ik denk maar zo: ik lijden, hij lijden haha dat regelt de natuur goed he?! Maar goed, na de bevalling schijnt het over te gaan.
     

Deel Deze Pagina