Hoelang bloeden na een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Malika1989, 25 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malika1989

    Malika1989 Bekend lid

    19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Ik bloed sinds dinsdag heel erg met krampen en buikpijn. Gisteren en vanmiddag minder maar sinds net weer bloeden en krampen in de rug buik en benen.

    Wie stelt mij gerust? Ik heb hevige menstruaties maar het bloeden, maak ik mij wel zorgen om.

    Ps: ben op vakantie en over 5 dagen weer nacontrole in het ziekenhuis.
     
  2. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Bij mij duurde het ook wel lang. Alleen niet heel hevig. Iedere keer als ik weer kramp kreeg merkte ik dat ik heel kort daarna een stolsel verloor. Na een aantal weken dacht ik dat het voorbij was en toen kreeg ik toch ineens weer bloedverlies en kramp. Dat bleek het laatste stukje restweefsel te zijn want daarna was het ineens helemaal weg.
     
  3. saza87

    saza87 Actief lid

    19 jul 2015
    100
    38
    28
    Bij de eerste miskraam heb ik een week gevloeid. Bij de tweede vijf weken.
     
  4. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Bij mijn missed abortion, opgewekt dmv medicijnen heb ik 11 dagen gebloed volgens mij. Op het moment van opwekken zou ik 9w2d zijn, volgens mij ligt het er namelijk ook een beetje aan hoe ver je in de zwangerschap was, hoe erg je dan bloed. Dat is wat mijn gynaecoloog mij toen vertelde in ieder geval.
     
  5. fruitcoctail

    fruitcoctail Niet meer actief

    Hier werd gezegd als je heel snel je maandverband vol zit moet je bellen.
    Bloeden is normaal maar te snel en te veel is niet goed
     
  6. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Mijn missed abortion is met medicatie opgewekt en daar heb ik 1,5 week flink van gebloed. Als ik niet oppaste stroomde het langs m'n benen, bijvoorbeeld tijdens het afdrogen na het douchen. Daarna heb ik nog 3 weken bruinverlies gehad, wat weer overging in mijn volgende menstruatie. Dit was al met al denk ik wel wat lang, omdat m'n baarmoeder nog niet helemaal schoon was na de miskraam.
    Heel veel sterkte!!
     
  7. Fluitekruidje

    Fluitekruidje Niet meer actief

    Bij mijn miskraam (spontaan op gang gekomen) een week gebloed, vergelijkbaar met een gewone menstruatie. Precies 4 weken later weer een menstruatie die ook verkrijgbaar was met een gewone menstruatie.
     
  8. brusje

    brusje Fanatiek lid

    26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    Hier bloedde ik heel heftig dat het maandverband binnen 5 minuten vol zat op het moment dat het vruchtje actief werd afgedreven (9 weken) Door mikm bevallingen daarvoor deden de krampen niet zeer en dit hevige bloeden duurde een half uurtje, daarna werd hrt snel normaal menstruatie bloed. Het duurde twee weken a drie weken voordat het normaal was.
     
  9. Typicalme

    Typicalme Fanatiek lid

    11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Ik vond het vloeien best heftig bij mijn miskraam, natuurlijk op gang gekomen met 7 weken (wsl gestopt met 5 weken). Het kwam traag op gang maar duurde lang en was echt veel, ben ik helemaal niet gewend van mijn menstruaties. Het was ook bijna van de één op de andere dag over..
     
  10. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.236
    989
    113
    Vrouw
    Malika1989 vindt dit leuk.
  11. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek gesloten.

    Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl
     

Deel Deze Pagina