Hoelang duurde het ontpillen bij jou?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door calani, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloiza

    Iloiza Fanatiek lid

    26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ik had niet de pil, maar het Implanon. Omdat dat ook een anticonceptiemiddel is met hormonen moest ik daarvan ook rekening houden met ontpillingsverschijnselen.
    Bij mij viel het mee. Na het verwijderen van het Implanon werd ik de eerste keer na 45 dagen ongesteld, en de tweede keer was het al raak! :D
     
  2. Mezelve

    Mezelve Lid

    1 sep 2008
    19
    0
    0
    @ Calani;
    Ben nog steeds niet ongi :( Heb sinds enkele dagen was last van mijn onderbuik en sinds gisteren is die pijn nog toegenomen. Ik hoop dat ik snel ongesteld worden. Ik heb ondertussen ook al zwangerschapstest nog eens gedaan en is negatief. Het is wel zo dat ik énorm veel water op een dag drink (zo'n 2,5 liter) en mijn urine altijd heel helder is. Ik weet niet of het een rol speelt of zo :( . Trouwens lief om ernaar te vragen!
     
  3. Pip78

    Pip78 Bekend lid

    13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Bij mij duurde het ontpillen wel even. Ben in februari dit jaar gestopt met de pil, had wel keurig een onttrekkingsbloeding, maar toen begon het wachten. Ben in maart wel ongesteld geworden, maar hield maar 2 dagen aan. In mei een keer afscheiding. In juni 4 dagen ongesteld. Juli afscheiding en precies een maand daarna ongesteld, een week lang. Er lijkt nu iets van een schema in te komen en heb via testen kunnen nagaan dat ik vorige week mn ovulatie had. Dus flink geklust natuurlijk :D

    Heb bij ontpillen ook erg veel last gehad van pukkels, terwijl ik daar nooit last van had, ook niet in mn puberteit. Nu neemt dat ook wat af gelukkig.

    Heb me vanwege schildklieraandoening en leeftijd (32) wel preventief laten doorsturen naar Gyn. Kan daar 15 sept. heen ben dan ook erg benieuwd, wat ze allemaal vragen enzo.
     
  4. calani

    calani Fanatiek lid

    31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hey Mezelve,
    een zw test doe je best s morgens hé dan is je urine het meest geconcentreerd, maar het klinkt alsof je ongi zal worden één dezer, hoop voor jou dat het op gang komt (anders moet je voor de zekerheid eens wat minder drinken de ochtend voordat je test)

    AMAI pip 78, het duurde wel héél lang bij jou!
    Succes bij de gyn!
     
  5. Mezelve

    Mezelve Lid

    1 sep 2008
    19
    0
    0
    @ Calani:

    Ik ga alleszins nog enkele dagen afwachten en anders ga ik, indien nodig, vrijdag naar de gynaecoloog gaan. Gewoon vervelend die pijn en bovendien is mijn eetlust ennorm afgenomen :( Kortom afwachten...
     
  6. Mezelve

    Mezelve Lid

    1 sep 2008
    19
    0
    0
    Dacht dat ik ongi ging worden maar niks last meer van pijn in de onderbuik of zo... gewoonweg niet te snappen... Hopelijk brengt vrijdag meer raad :(
     
  7. Pip78

    Pip78 Bekend lid

    13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Ja, denk dat mn ziektebeeld toch wel een rol speelt. Maar de huisarts vond het heel normaal, die zei het kan wel een half jaar duren. Denk zelf dat het niet helemaal gewoon is hoor, want als ik vriendinnen hoor, dan gaat het wel vlotter dan bij mij.
     
  8. calani

    calani Fanatiek lid

    31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    pff huisartsen...
    inderdaad akkoord met wat je zegt, normaal gaat het toch wat sneller...
    succes!
     
  9. annie1979

    annie1979 Fanatiek lid

    4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoort veel plassen ook bij ontpillen? Ben normaal helemaal niet zo'n plasser, maar nu ontplof ik soms.
     
  10. calani

    calani Fanatiek lid

    31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    eu hoort eerder bij een zw voor zover ik weet!
    spannend
     

Deel Deze Pagina