Hoelang houden jullie je kindje uit rokerige ruimtes ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door linda84, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

    miranda22 Bekend lid

    5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    helaas roken mijn man en ik allebei, en zo goed als iedereen in allebei onze familie,s
    Wij roken niet waar xander bij is, als xander in de woonkamer is rook ik alleen in de keuken onder de afzuigkap. Bij ons is er echt geen ontkomen aan, maar als ik ergens op visite ben vraagik of ze eve een stuk van xander af willen roken of de deur op een kiertje en daar dan roken, maar ik moet zeggen dat heel veel mensen hier uit hun zelf al bij een deur gaan staan of zelfs buiten gaan staan als xander er is. de eerste 3 maanden is er helemaal niet bij hem in de buurt gerookt, en de meeste mensen hebben er gelukkig wel begrip voor en roken eve niet of ergens anders dus niet veel hinder met roken.
     
  2. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Wij roken niet, mijn ouders wel maar die gaan buiten staan. Bij ons thuis mag ook niet gerookt worden.
    De meeste van onze vrienden houden rekening met de kleine, sommige niet en gaan wij niet of de kleine blijft thuis.
    Je ontkomt er toch niet geheel aan, als ik op straat loop met de kleine lopen wij ook wel eens door de rook van iemand anders heen.

    Als hij wat ouders is, wordt het helemaal wat moeilijker.
    Wat als hij een goede vriend heeft, en die zijn ouders roken. Ik kan hem niet verbieden om daar te komen en ik kan die ouders ook niet verbieden om in hun eigen huis te roken (zou wat zijn zeg :confused:)
    Helaas, maar dat is niet anders.
     
  3. Jane1972

    Jane1972 Actief lid

    16 aug 2006
    125
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ( http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... D=GDIF0DV7 ) nog maar eens een bewijs hoe slecht het is; ook roken in een andere kamer of onder de afzuigkap is dramatisch voor je kids.

    Mijn kindje hou ik echt uit de rook, waar dan ook. Heftige ruzie met schoonvader, die het presteerde om een sigaar (!) naast de kleine te gaan roken. Wel buiten, maar die rook kwam echt volop in haar gezicht.
     
  4. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Jesper komt helemaal niet in rokerige ruimtes. Ik kan idd mensen niet dwingen om niet te roken in hun eigen huis, maar dan komen wij er gewoon niet meer.

    Als hij later bij vriendjes gaat spelen zien we dan wel weer. Zolang ik er invloed op heb, komt er geen rook bij hem in de buurt.
     

Deel Deze Pagina