Hoeveel gewicht kwijt direct nà de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Tacha1987, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    Ruim 25 kilo aangekomen, 2 dagen na de bevalling 10 kilo kwijt. Inmiddels zijn we 2 maanden verder en zit er nog 8 kilo. Ben de eerste weken ook veel vocht kwijtgeraakt. Deze laatste kilo'zullen wat meer moeite kosten denk ik...
     
  2. ikkelies10

    ikkelies10 Fanatiek lid

    31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik was 8 kilo aangekomen in mijn zwangerschap

    2 dagen later was er 9 kilo af hihi dus nog 1 kilo meer
     
  3. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Voor de zwangerschap: 65 kg
    Net voor de bevalling: 95 kg (ongeveer)
    4 dagen na de bevalling: 82 kg
    Nu: 70 kg

    Dus 13 kwijt een paar dagen na de bevalling
     
  4. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.491
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben 19 kilo aangekomen, en volgens mij was ik 9 kilo kwijt na de bevalling. Nu, 6 weken later 'plakt' er nog steeds 7 kilo meer aan dan voor m'n zwangerschap.
    Die 4 weken borstvoeding hadden bij mij geen invloed op mijn gewicht helaas, maar verder heb ik ook nog niet veel gewandeld enzo. Dus als ik straks weer ga bewegen, dan zal er nog wel 2 kilo afgaan en de rest... tja, we zien wel. Ik hoop dat het er nog afgaat en dat het niet te lang duurt, want m'n kleren zitten nog niet echt lekker ;) . Toch maar eens een iets grotere spijkerbroek kopen.
     
  5. Sneeuwwitje

    Sneeuwwitje Actief lid

    12 aug 2008
    308
    0
    0
    Tijdens de zwangerschap 10 kilo aangekomen, na de bevalling 8 kilo kwijt en een week na de bevalling de andere 2 kilo ook kwijt.
    Nu na 6 weken toch weer 1 kilo aangekomen van lekker snoepen

    :D
     
  6. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.463
    1.643
    113
    Brabant
    oh, ik hoor best bemoedigende verhalen:) Ik ben nu 12 kilo aangekomen en het gaat hard... pfft...
     
  7. ElleNY

    ElleNY Fanatiek lid

    26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ik ben ongeveer 23 kilo aangekomen. Direct na de bevalling was ik er ongeveer 9 kwijt (groot kind). Nu ben ik 2,5 week verder en heb nog 1 kilo te gaan! Opzich prettig maar het heeft veel te maken met het feit dat ik me toch al 2,5 week niet zo lekker voel (veel darmklachten).
    Oja, ik geef borstvoeding
     
  8. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Voor de zwangerschap woog ik 69kg, de laatste controle voor de bevalling 90kg en nu 76kg. Gaat goed! ;)
     
  9. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Was er 20 aangekomen, een week na de bevalling was ik daarvan ongeveer 15 kilo kwijt.
     
  10. Secretstar

    Secretstar Actief lid

    Ik ben alles al kwijt, was twaalf kilo bijgekomen en die zijn er af!
    Noortje is nu acht dagen ;)
     
  11. Bruidje77

    Bruidje77 Fanatiek lid

    28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Ik was bijna 9 kilo direkt na de bevalling kwijt.. nu inmiddels nog maar 2 kilo te gaan en ik was 20 kilo aangekomen.. dus er is hoop :D
     
  12. vlademira

    vlademira Niet meer actief

  13. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    7 kilo kwijt gelijk na de bevalling.was 13 kilo aangekomen.
    heb er ongeveer 6 maanden over gedaan om op mn oude gewicht te komen,maar deed er ook niet veel voor,(de pepernoten e.d lagen in september al weer in de winkel ;) )
    nu ben ik 8 kilo lichter dan voor mn zwangerschap,wat eingelijk veel te licht is voor mij lengte,maar het gaat vanzelf. :rolleyes:
     
  14. Crazy angel

    Crazy angel Bekend lid

    13 jan 2008
    794
    0
    0
    was 20 kilo aangekomen 11 kilo kwijt
     
  15. randi

    randi Niet meer actief

    was 8kg aangekomen en na 5 dagen het zh verlaten te hebben was ik al 13kg kwijt :D ondertussen zijn daar nog 6kg vanaf gegaan dus hier een zeer happy mommy
     
  16. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    8 kilo aangekomen met een tweeling?
    dat heb je netjes gedaan :)
     
  17. dorisn

    dorisn Fanatiek lid

    2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik was 12kilo aangekomen en 3dagen later waren er al 6 verdwenen. de andere 6 zijn er vrij snel vanaf gegaan plus nog 2de afgelopen maand. (ben helaas nog lichter als voor mn zwangerschap)

    liefs doris
     
  18. Mvjason

    Mvjason Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    voor ik zwanger was woog ik 90 kilo in me zwangerschap alleen maar afgevallen 3 kilo in totaal

    en na de bevalling nog eens 6 kilo eraf

    alles bij elkaar 19 killootjes kwijt heerlijk
    hoor heb echt een jasje uitgetrokken alles is veel en veel ste groot


    ik ben 3 weken geleden bevallen
     
  19. SheDevil

    SheDevil Fanatiek lid

    13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    oke oke, klinkt allemaal heel leuk enzo ;)
    maar wat ik me afvraag is, je hoort vaak dat je lichaam is veranderd na een zwangerschap, dus ik vraag me af, buiten dat je de kilo's kwijt bent geraakt, pas je nu ook weer in je oude kleding?
     
  20. randi

    randi Niet meer actief

    @angela80 jaja, moet wel zeggen dat ik de eerste 3 maanden 5kg ben afgevallen dus als je die erbij telt is het 13kg wat natuurlijk nog netjes is :)

    mijn lichaam is inderdaad wel veranderd in de zin van dat alles nu minder strak zit dan ervoor, heb nu i.p.v. een vlakke buik een licht bollend buikje en mijn borsten zijn iets minder stevig maar ze hangen gelukkig nog niet zooo hard door. eigenlijk zijn het wel dingen waar ik best mee kan leven en die ik met veel plezier opgeef voor mijn 2 meiden
     

Deel Deze Pagina