Hoeveel gewicht kwijt direct nà de bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Tacha1987, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeRa24

    SeRa24 Actief lid

    10 okt 2008
    248
    0
    0
    Bij de eerste kwam ik ruim 20 kilo aan en was deze ook snel weer kwijt, ook mede door zomer en veel vocht vasthouden in voeten en benen

    Bij de tweede (winter) kwam ik NIET aan en viel ik na de bevalling ruim 15 kilo af
    (Snel dieet, kon Sonja Bakker nog wat van leren hihi)
    Moet wel zeggen dat de eerste 6 pond woog bij de geboorte en de tweede ruim 8 pond! hihi klein dikkertje
    en beide maar 44 cm lang eh kort....
     
  2. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    6 kilo, nog 10 te gaan
     
  3. Dolce83

    Dolce83 Lid

    28 sep 2007
    74
    0
    0
    Voor dat ik zwanger werd woog ik 65kg,
    met 14 weken zwangerschap 59kg ivm overgeven,
    met 41 weken woog ik 74kg.
    Na de bevalling:
    2 dagen erna woog ik 67kg,
    1 week erna 63kg.

    Geef borstvoeding en ben al bijna een wandelend lijkje, doordat het zoveel energie vreet.
    Dus vandaar dat ik al aan het afbouwen ben met de BV anders blijft er niks van mij over ;)
     
  4. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ik bijna 27 kilo aangekomen .Was eerst 10 kwijt .Zit er zelf niet mee .Krijg meer commentaar van mensen om mij heen .
     
  5. mamamuts

    mamamuts Niet meer actief

    Bij mij net zo... Met name mijn moeder geeft nogal eens 'steekjes' onder water. Laatst zei of ik niet eens naar de huisarts moest, want misschien had ik wel iets met m'n schildklier :confused: :confused:
     
  6. joyce30

    joyce30 Actief lid

    7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Ik wordt daar soms een beetje moe van .
    Ik ben van baan veranderd en nu kwam er iemand van mijn oude werk langs .Die zei (waar anderen bij waren ) ,zo het eten is hier wel erg lekker zeker .
    Ik zei nog ,nee ben 3 maanden geleden bevallen van mijn zoontje .
    Maar daar reageerd dan niemand op .
    Ik denk dan is het uiterlijk belangrijker dan het innerlijk of zo .
     
  7. mamatje24

    mamatje24 Fanatiek lid

    10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    bijna een kilo aangekomen (viel eerst heel erg veel af) en na de bevalling ruim 9 kilo eraf. ik was veel magerder na de bevalling dan toen ik zwanger werd, hier heeft de kleine eerst al mijn reserves opgegeten. vond zelf dat het best wel te erg was en viel nog meer af toen ik nog borstvoeding gaf, en dat is ook weer niet gelukt.maar inmiddels zijn er toch al wel weer bijna 3 bijgekomen.
     
  8. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.463
    1.645
    113
    Brabant
    was ong 20 kilo aangekomen (week voor de bevalling iig) en ben er nu 14 kwijt, valt me niet tegen, al zeg ik zelf. Heb nog genoeg vetjes zitten, maar die gaan er vast ook nog wel af.. of niet... en dan gaan we sporten
     
  9. Fem

    Fem VIP lid

    28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wauw, als ik dit zo lees denk ik; ik heb iets fout gedaan ;), bij iedereen lijkt het ervanaf te vliegen ;)

    Maar, hier is het er allemaal ook vanaf.

    Ik woog 84 kilo toen ik voor het eerst gewogen werd bij de VK, toen was ik ca. 6 weken zwanger. Een week voor de bevalling heb ik voor het laatst op de weegschaal gestaan, toen woog ik 105 kilo (ahum), om die reden moest ik ook in het zkh bevallen (ik was te zwaar ;)), de laatste week ging ik ook nog eens heel veel vocht vasthouden, dus ik hou zelf aan dat ik, op het moment van de bevalling, 106 woog.

    Na de bevalling ben ik pas na een week op de weegschaal gaan staan, toen was ik al 12 kilo kwijt (en ik blij joh), maarja, toen moest ik er nog 10. Op 2 jnuari gestart met diëten en 4 maanden na de bevalling was ik weer terug op de 84 kilo.

    Doorgezet en nu weeg ik 80 kilo, een jaar na dato dus min 26 kilo.... Ik wil er nog wat kilootjes af (gewoon voor mezelf), maar ik was hier al dik (haha) tevreden over!

    Dus; geen zorgen, je krijgt het er allemaal wel vanaf, en het is zo moeilijk om de verleiding aan vet eten te te weerstaan als je zwanger bent (zo had ik een chocoladetick ;)).

    Geniet van je zwangerschap!
     
  10. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Voor mijn zwangerschap woog ik 57 kilo en de laatste keer voordat ik beviel woog ik 71 kilo nu vandaag voor het eerst op de weegschaal gestaan na 3 weken en 3 dagen en woog 59 kilo :) YES wil er nog 4 kwijt maar dat lukt me wel.
     
  11. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Ik was ongeveer 70 kg voor de zwangerschap en woog met 38 weken zon 84 kg. Heb gisteren gewogen en woog 73 kg dus 11 kg kwijt en nog 3 te gaan! Moet goed komen denk ik want heb weinig gedaan nog veel rust ivm keizersnede.
     
  12. Female24

    Female24 Fanatiek lid

    15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    ik was voor de zwangerschap 68 kilo en net voor de bevalling was ik 82 kilo en net na de bevalling 75 en nu 6 weken na de bevalling 63 kilo dus weeg nog minder dan voor de zwangerschap nu
     
  13. Indy73

    Indy73 Lid

    14 aug 2007
    47
    0
    0
    26 kilo aangekomen en na de bevalling direct 13 kilo kwijt. Nu na 6 maanden zijn er nog eens 6 kilo af. Nog 7 te gaan dus. Pff. Geef BV en eet echt heeel veeel.
     
  14. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik was 5 kilo aangekomen, direct na de bevalling was er 10 af en daarna nog 5 kg. Was dus een week na de bevalling 10 kg lichter als voor mijn zwangerschap.
     
  15. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ik ben nu 2 kilo lichter (door gezond te eten en dus een beetje te lijnen) dan voor mijn zwangerschap. Ik durfde op het laatst niet meer op de weegschaal te staan maar ik denk dat ik 25 kilo ben aangekomen :oops:
     
  16. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik was ongeveer 22 kilo aangekomen en ik was direct na de bevalling 7 of 8 kilo kwijt...in de dagen daarna ben ik nog eens 4 kilo ofzo kwijt geraakt en de rest met in de 3 daaropvolgende maanden
     
  17. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.463
    1.645
    113
    Brabant
    ik was ong 20kg aangekomen, en na de bevalling zo;n 13 kilo kwijt. Nu ben ik 15 kilo kwijt:) dus nog 5 te gaan! En dan nog een paar, want was van de clomid ook flink aangekomen:(
     
  18. GhitaThakoerdin

    GhitaThakoerdin Niet meer actief

    toen ik net zwanger was woog ik 68 kilo..
    ik ben 11 kilo aangekomen en 2 weken na mijn bevalling was ik ze alle 11 weer kwijt... :)
    dat ging heel snel terwijl ik toch best veel at.. had steeds een hongergevoel.. en nu blijf ik rond de 68 tot 70 kilo zitten...
     
  19. liss10

    liss10 Lid

    7 okt 2007
    94
    0
    0
    Ik ben in totaal 14.5 kilo aangekomen. 3 dagen na mijn bevalling was ik er 9 kwijt, en nu moet ik nog een pondje tot aan mijn oude gewicht.
     
  20. Antares

    Antares VIP lid

    17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

    Woog voor mijn zwangerschap 118, op einde 119. Net na de bevalling 115, en na 3 weken zat ik op 102..... Dus lekker 16 kilo in totaal afgevallen!

    Groetjes,
    Miranda
     

Deel Deze Pagina