Hoeveel kinderen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wizard, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik wil heel graag nog zeker 1 kindje erbij. Hoe dat weet ik niet, dat zie ik wel als de tijd daar is. Ik heb van kinds af aan altijd al graag een kindje willen adopteren of een pleeggezin gewild. Ligt er maar net aan hoe de financien het toelaten en hoe de wet in elkaar steekt.
    Om zelf nog een kindje te krijgen zie ik niet zo zitten. 1 nazaatje van mij en mijn man op deze wereld is genoeg.
     
  2. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    We zouden erg graag 2 of 3 kindjes willen. Alleen hebben we er al vijf jaar over gedaan om zwanger te worden van de 1e mbv vele behandelingen. We zijn intens dankbaar dat het gelukt is en dat we nu een prachtige dochter hebben! Maar we zouden toch nog graag een/twee kindjes erbij willen, als dat mag lukken. Maar dat is allemaal afwachten, natuurlijk...
     
  3. chaya

    chaya Bekend lid

    27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    Ik heb 4 kids, en man lief had er ook al 2 dus in totaal hebben we 6 kids........
    als ik moet kiezen met mijn gevoel zou ik er nog wel 1 willen, maar mijn verstand zegt van niet.
    het is mooi geweest zo.
    misschien komt het dat mijn laatste een tweeling is dus super druk, nu denk ik juist goh wat een makkie moet het zijn om nog 1 kleintje te krijgen hahahahha
     
  4. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Ik riep van te voren altijd 2 kinderen maar nu zijn we er vrijwel zeker van dat het bij 1 blijft. Zeg nooit nooit, maar we gaan daar wel van uit. Mijn man en ik zitten gelukkig wel op 1 lijn hierover.
     
  5. Meerkat

    Meerkat Actief lid

    1 jun 2008
    392
    0
    0
    Zuiden des lands
    Als het ons gegund is zouden we graag nog een tweede kindje willen.
     
  6. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik heb er nu drie en zou heel graag nog een vierde willen maar manlief helaas niet dus we houden het bij drie.

    Ik heb niet nagedacht over auto's, slaapkamers etc. Waar twee konden slapen,eten etc kunnen drie dat ook.
     
  7. Meiske74

    Meiske74 VIP lid

    22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wij hebben nu vier kinderen en daar blijft het ook bij :D (zeg ik nu)
     
  8. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Wij hebben altijd 2 kindjes gewild, maar nu Justin er is denk ik dat 3 misschien ook wel errrg leuk is.... Maar dat hangt dan ook van de financiele situatie af EN het moet ook maar net lukken natuurlijk...
    Zou het prachtig vinden om er een dochter bij te krijgen Al is nog een jochie ook erg welkom...
    Mocht het om wat voor reden toch bij 1 blijven, dan zal het de meest verwende gozer worden die er rondloopt hahahah!
     
  9. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Wij willen er graag drie... Ik nu al, mijn vriend wil nog even wachten ;)
     
  10. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    ik wou er altijd graag twee en heb er nu ook twee en willen we het graag laten
     
  11. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ben nu zwanger van de 3e.
    Ik wou graag een groot gezin, 6 kindjes.
    Maarja als je alleenstaand bent word dat wat lastig he?
    Laat ik maar eerst kijken hoe t straks gaat met 3 kinderen, en zoiezo wil ik ook een goede baan hebben!
     
  12. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Oja bamjolan? :p
     
  13. Female

    Female Niet meer actief

    @ Mamadeluxe
    Ze moeten de banners wat groter maken, ze passen er bij jou niet allemaal op! :)
     
  14. MamaDeluxe

    MamaDeluxe Fanatiek lid

    4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Whhaha, ja flauw he :)
     
  15. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik wil er het liefst 2, mijn man zou er 3 willen. Maar voorlopig blijft het bij 2, als alles goed gaat.
     
  16. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Wij zijn dolgelukkig met Vera.

    Ik zie mezelf (39) geen IVF-ICSI procedure beginnen. Mijn lichaam is gewoon MOE. Heel jammer, ik zei vroeger ook altijd dat ik vier kindjes wilde hebben. Het liefst twee tweelingen.... hahahaha... ach, dan ben je 18... Maar goed, wat laat de juiste vader tegengekomen :D
     
  17. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mn man zegt 1 ... Ik zeg 5 ... Komen we uit op 3 :)

    Diep in mn hart zou ik (denk ik nu) het liefst 4 kindjes willen ...

    (mn man wil trouwens wel meer kindjes hoor, maar is een beetje een dwars type)
     
  18. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Een tweede erbij lijkt me leuk, maar aan meer heb ik geen behoefte. Denk ook niet dat die behoefte gaat komen. Maar ja, zeg nooit nooit.
     
  19. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik had er graag 2 of 3 gewild (bij voorkeur nog een meisje en dan eventueel een jongen 8) )
    Niet alleen voor mezelf maar in hoofdzaak omdat Louiza dan een kameraadje zou hebben. Nog niet voor meteen maar minstens over anderhalf jaar tot twee jaar.
     
  20. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja? Is het te doen een groot gezin? In je eentje? :D
    Lijkt me wel heel gaaf! Haha!
     

Deel Deze Pagina