hoeveel maanden zijn jullie bezig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daantje81, 10 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    @Analize: bij mij spookte het vaak ook door m'n hoofd hoor, wat al we nu niet vruchtbaar zijn?! Ik was daar ook vaak mee bezig. Dus ik denk wel dat iedereen daar wel es aan denkt.
     
  2. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi wij zijn okt '04 begonnen en in mei was het raak (8e mnd). dit is uitgelopen op een missed abortion en ben dus gecurreteerd. nu 2e ronde.

    gr saskia
     
  3. smarty

    smarty Lid

    5 sep 2005
    50
    0
    0
    bij ons is dit ronde 3
     
  4. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben bij de eerste ruim 1 jaar bezig geweest. De tweede ging eigenlijk gelijk in een keer ....

    En de derde was niet gepland :) Maar nu zeer welkom
     
  5. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Het was bij ons eigenlijk gelijk raak.
    De eerste 2 maanden nadat ik met de pil was gestopt zijn we er niet voor gegaan, eerst die pil maar is uit mn lijf en toen we er wel voor gingen was het gelijk raak
     
  6. Kris

    Kris Lid

    23 sep 2005
    47
    0
    0
    Bij mij was het raak in de 2 de ronde
     
  7. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik zit nu in ronde 5, ik hoop dat ik voor het einde van het jaar zwanger ben, helaas heb je er niets over te zeggen, maar het mag nu wel eens raak zijn... Gelukkig merk ik dat het gemiddelde toch wel langer is dan dat ik dacht, voor iedereen zal ik blijven duimen....
     
  8. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Ik ben in juni gestopt dus zit na de eerste menstruatie aggewacht te hebben nu in ronde4/5!!!

    ik denk dat ik er veel te veel mee bezig ben dom he??
     
  9. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    helemaal niet dom hoor!!!
    ik zit in de 1e ronde en loop me NU al gigantisch druk te maken over hoe lang het gaat duren totdat ik EINDELIJK zwanger ben terwijl het echt helemaal nergens op slaat! Ben nog maar net begonnen. Ik kan me goed voorstellen dat je er veel mee bezig bent!
    Liefs,
     
  10. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ongelooflijk he hoe je voordat je zwanger wilde worden bezig bent met het voorkomen van een zwangerschap (alsof het elke keer als je de pil een keer was vergeten gelijk raak zou zijn), en hoe we nu allemaal moeite doen om zwanger te worden!

    Pim
     
  11. cinny

    cinny Lid

    17 aug 2005
    43
    0
    0
    hallo,

    wij zijn reeds een jaar aan het proberen. :cry: lang he ;)

    groetjes
     
  12. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hallo,

    Wij zitten nu in de 2e ronde.
    Zal mij benieuwen hoe het allemaal loopt!
    Wens de rest ook allemaal veel succes!
     
  13. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Bij ons was het binnen 2 maanden raak
     
  14. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb PCO dus het heeft allemaal wat langer geduurt en ik heb Clomid moeten slikken maar het is toch gelukt!!!
    Lees mijn site maar als je het leuk vind, daar staat het allemaal op!
     
  15. Unreal

    Unreal Actief lid

    8 sep 2005
    114
    0
    0
    Wij zitten nog in ronde 0 ! Ik ga woensdag stoppen met de pil, dan wil ik een maand 'uitpillen' en dan starten met ronde 1!

    En Nameless......ik ben nog niet eens begonnen en ben er nu al teveel mee bezig, volgens mij zijn we dat allemaal hier ;) ;) Niks om voor te schamen dus en helemaal niet dom dus!
     
  16. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi ik heb al gereageerd, maar wil dit ff kwijt misschien is dit voor de mensen die langer dan een jaar bezig zijn fijn om te horen.

    het blijft altijd maar een wonder dat het uberhaupt gebeurt, en het heeft niet altijd met de vruchtbaarheid te maken( weet ik uit ervaring, bij ons is alles gewoon goed en erg goed maar hebben er 8mnd op moeten wachten) wat je soms "De mannen"onder elkaar wel eens hoort zeggen, van ja ik heb gewoon goed zaad". ik weet niet of het julie iets oppept maar ik dacht ik zeg het wel ff. :D

    gr saskia
     
  17. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Tja, terwijl het meestal zo is dat als je er een tijdje niet bij stilstaat, het dan ineens lukt. Zoals bij ons: twee maanden intensief beziggeweest met zwanger willen worden, de derde maand niet vanwege sollicitatie, nieuwe baan, allergietest, afronding oude werk en vakantievoorpret, en pats... zwanger!

    Maar ik geef het toe, als je je zinnen erop hebt gezet om zwanger te worden is het vaak moeilijk om het los te laten.

    Sterkte met het ermee bezig zijn, maar ook weer niet teveel!

    Groetjes, Wendy
     
  18. flappie

    flappie Bekend lid

    20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Hallo allemaal,

    Ik heb nog even een vraagje. Ik weet niet zo goed of het wel hier wel thuishoort, maar kon goede topic niet vinden. Kun je het beste op dag van de eisprong gemeenschap hebben of de dag ervoor? Ik las dat de zaadkwaliteit namelijk sterk vermindert als je het elke dag doet.... en dat verplichte is ook niet leuk naturlijk. Wie weet er antwoord?

    Alvast bedankt en succes allemaal deze maand!

    Groetjes,

    Hester
     
  19. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je kan het beste om de dag klussen en dan het lieft een dag voor je eisprong, omdat dan de spermacellen je eicel op kunnen wachten en ze elkaar dan tegemoet komen.
     
  20. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik ben nu aan het het ontpillen en kan niet wachten op mijn ongi!
    Hoop dat het allemaal snel op gang komt en dat we er dan voor kunnen gaan!

    Pim
     

Deel Deze Pagina