Vesting Dagen Hellevoetsluis

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Hey Meiden,

    Zijn er nog mensen te vinden dit weekend op de vesting dagen ???

    Wij gaan vanavond :D .. Die kleine heeft een logeerpartijtje bij opa en oma met alle nichtjes en neefjes dus we nemen het er van, is alweer een tijd geleden ...

    Wat vinden jullie van de vesting dagen ? .. Het heet trouwens zeehelden weekend maar we noemen het hier nog steeds vesting dagen ;)
     
  2. Wat is het precies? Ik heb er nog nooit van gehoord :p
     
  3. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Feest in de vesting ... :D

    Je hebt dan overdags kraampjes, er is kermis, een muziek podium met optredens, je kan boten bekijken, s'avonds zijn alle barretjes open, je kan helikopter vluchten doen ...

    Gezelligheid dus :D
     
  4. Klinkt inderdaad heel gezellig! :D
    Beetje uit de buurt voor mij ;)

    Veel plezier!
     
  5. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.981
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Nee, wij gaan naar Delfsail.
    Het grote maritime evenement in de hele noordelijke regio.
    Er komen zo'n miljoen mensen op af en het duurt 4 dagen.
     
  6. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Tot dan Consider! ;)
     
  7. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Heb er wel eens van gehoord, lijkt me leuk!
    Veel te doen/zien ook voor kleine kinderen?
     
  8. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Jazeker die kleine van mij kijkt zijn ogen ook uit .. Het is altijd een drukte van jewelste
     
  9. MamaUk

    MamaUk Niet meer actief

    dit jaar niet! Vier dit weekend mijn verjaardag en met een gipsenachterpoot zie ik het niet zitten om dat end te rijden.

    Zeeheldenweekend??? Ik was al van slag toen ik hoorde dat het niet door ging. Alsof ineens hellevoet niet meer bestond ofzo :D
    Volgend jaar hopelijk weer, met kleintje erbij. Slapen bij familie die in de vesting woont (passen die op, kunnen wij aan het bier zoals het hoort :D)
    Heerlijk :D
     
  10. Lafo

    Lafo VIP lid

    27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoe oud is jouw kleintje Chantal?
     
  11. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    @lafo: Die kleine van mij is 2,5

    Het was trouwens weer super gezellig gisterenavond :D Lekker gezopen als vanouds hahahah ... Vanavond gaat manlief ook weer stappen en ik mag op de kleine passen :( .. nee hoor hebben we netjes besproken ;) .. denk wel dat we vanavond ff naar het vuurwerk gaan kijken ...

    @Moor: Dat had ik dus ook, gelukkig hebben ze alleen de naam van Vesting dagen in Zeehelden weekend veranderd ;)

    Morgen gaan we weer ff lekker naar de kermis :D ..
     
  12. SyrianBeauty

    SyrianBeauty Fanatiek lid

    28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hoi,

    Ik ga denk ik morgen ook even kijken :)
     
  13. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Gezellig :D

    Wie weet tot morgen ;)
     
  14. cjpt

    cjpt Fanatiek lid

    16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hier nog een Hellevoeter. Import welliswaar want woon hier pas 4,5 jaar. Was ook nog nooit op de vestingdagen geweest. Ben niet zo van die grote menigten. Maar met de verveling van een week overtijd en het mooie weer toch besloten gisteren een kleine rondje te doen. Dus om 12 uur 's middags een rondje kermis en kraampjes gedaan. Was hardstikke leuk! Helaas houd mijn rug het hooguit een uurtje vol dus moesten we ons tochtje afbreken maar volgend jaar ben ik er (met ukkie jeej!) zeker weer bij overdag.
     
  15. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Ik ben ook import hoor ;) denk dat ik hier nu 4 jaar woon .. heb altijd op Rotterdam Zuid gewoond .. Zou nooit meer terug willen :D
     
  16. cjpt

    cjpt Fanatiek lid

    16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik kom oorspronkelijk ook uit Rotterdam (achter de gordelweg waar vroeger het ouder Sophia zat). Daarna in Vlaardingen opgegroeid en nu dan Hellevoet. Zou ook echt niet meer terug willen. Zeker met het idee van een kleintje opvoeden vind ik het hier heerlijk!
     
  17. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Ik woonde in vreewijk, verschrikkelijk buurt vind ik het nu .. En idd met het opvoeden van die kleine zitten we hier heerlijk :D
     

Deel Deze Pagina