hoeveel zijn jullie aangekomen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jessica, 20 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi hoi
    ik was 68 kilo bij 1.70 toen ik zwanger raakte. Ik was de eerste 20 weken heel ziek dus afgevallen tot 58 kilo en daarna weer aangekomen tot 72 kilo.
    na mijn zwangerschap was ik die kilo's binnen een paar weken kwijt. nu 14 maanden later weeeg ik nog steeds veel minder dan voormijn zwangerschap.
     
  2. Guusje

    Guusje Lid

    12 aug 2005
    93
    0
    0
    Sliedrecht
    dus ik hoef me geen zorgen te maken dat alle kilo s eraan blijven zitten :D
     
  3. Anicka

    Anicka Lid

    17 aug 2005
    33
    0
    0
    Ik ben 33 1/2 week zwanger en nu zo'n 11 kilo aangekomen.... Ik kan wel huilen want ik moet nog een week of 6. In het begin ging het niet zo hard maar de laatste 4 weken ging het ineens snel. Ik merk het ook aan mijn enige fijne zwangerschpasbroek: die zat vandaag ineens wat strak.
     
  4. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Nee Guusje, maar je moet er wel wat voor doen! Elke kilo meer dan het gemiddelde van 12-13 moet erafgeknokt worden. Borstvoeding helpt wel een beetje, maar bewegen is echt het wondermiddel. Dus trek de wandelschoenen maar aan en lopen met de kleine (to be)

    Groetjes van Kiki.

    PS ben nu net 6 weken en alweer 5 kilo zwaarder :( gaat weer dezelfde kant op.
     
  5. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hoi hoi ik ben nu 20 weken zwanger bijna en ben nu 11 kilo bij gekomen (wel een tweeling) maar van de eerste was ik in totaal 36 kilo bij gekomen en bij mijn tweede zwangerschap 32 kilo en dat waren gewoon eenlingen dus je kan heel veel bij komen ....

    groetjes anita
     
  6. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik ben nu 1 kilo afgevallen, maar buikje groeit wel
     
  7. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Hoi meiden,

    Wat een verschillen allemaal. En het zegt niets! De een is het zo weer kwijt en de ander blijft met een paar kilo zitten.
    Ik hoop dat ik bij de eerste groep hoor. Ik ben nu 31,5 week zwanger en 6 kg. aangekomen. Maar ben sinds deze week met vervroegd verlof dus ben benieuwd...

    Lotte
     
  8. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik ben nu 23 weken in verwachting en iets van 7kg aangekomen... mijn beste excuus is dat ik ook gestopt ben met roken...achja, als ik maar rond die geijkte 15kg blijf hangen,en straks idd maar een beetje vaker de wandelschoenen en sportschoenen aan ;) !

    He Lotte, lekker vroeg verlof, was dit ook de bedoeling of gaat het minder gemakkelijk dan gedacht het werken? nu genieten van je vrije weekjes! ;)
     
  9. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Ik ben al 4,5 kilo aangekomen. Dit is wel schrikken maar kan nu moeilijk gaan lijnen. Ik was altijd met lijn bezig en vanaf dat ik wist dat ik zwanger was ben ik weer normaal gaan eten, en ja je ziet gelijk resultaat hihi.
     
  10. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    Ik woog met de eerste 57 kilo bij een lengte van 1,62. De eerste 3 maanden afgevallen tot 52 kilo door overgeven en toen bijgekomen tot de 65 kilo. Na de geboorte had ik meteen weer 55 kilo dus minder als het startgewicht. Bara was 3 kilo.
     
  11. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Voor mijn zwangerschap woog ik 64 kilo bij een lengte van 1,78. Inmiddels ben ik 3 kilo afgevallen, dus zit nu op 61. Gelukkig is mijn gewicht nu stabiel en het buikje begint te groeien.
     
  12. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik ben tijdens en na de zwangerschap ontzettend aangekomen.
    Dat was omdat ik al vroeg in de zwangerschap totale rust moest houden (bekkeninstabiliteit en Nikky had een groeiachterstand.)
    Na de zwangerschap heb ik niet veel aan m'n gewicht kunnen doen, omdat de bekkeninstabiliteit niet over ging (heb nu, 4 jaar later, nog last)
    Ik ben nu 8 kg zwaarder dan voor de zwangerschap
     
  13. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    met de eerste had ik dat ik 10 kilo aankwam en 5 kilo kwijtraakte en met de tweede was het bij mij dat ik 2.5 kilo aankwam en 14 kilo afviel. dus het heeft bij mij wel goed uitgepakt.
     
  14. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Inmiddels zit ik 1 kilo boven mijn oude gewicht ( 5 kilo afgevallen door misselijkheid ), dus 1 kilo aangekomen tot nu. Toch verbaasd het me dat het niet meer is, want ik ben me toch aan het snaaien de laatste tijd :D
     
  15. Niet meer actief

    Ik weet nog niet of ik zwanger ben van de 3e. Maar de voorgaande 2 keer viel ik eerst af door de misselijkheid en kwam ik daarna nog geen 10 kilo aan.

    Die bleven ook hangen na de bevalling!
     
  16. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik ben nu ruim 36 wk. Ik ben 10 kilo aangekomen.
     
  17. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Voor de moment weeg ik nog steeds 2,5kg minder dan voor m'n zwangerschap.
     
  18. Ilja

    Ilja Bekend lid

    24 sep 2005
    516
    0
    0
    Ik ben ruim 37 weken en 1 (!!!!) kilo aangekomen.
    Dat kan dus ook !
    Met mij en de beebee gaat alles goed !

    Ilja
     
  19. mamavanYeline

    mamavanYeline Bekend lid

    12 okt 2005
    666
    0
    0
    ik ben tot nu toe met 23 weken en 3 dagen 6 kg aangekomen en weeg nu 60 kg.

    chantal
     
  20. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Eerst 4 kg afgevallen... En dan 5.5 aangekomen... dus 1.5 kg meer dan voor de zwangerschap... Maar eigenlijk vind ik dat weinig boeiend, tis dat ik me moet wegen bij de vk anders deed ik het niet.
     

Deel Deze Pagina