Hoezo dat?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bianca78, 9 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik las vandaag de telegraaf op internet, dat er BN-ers zwanger is..Heel leuk natuurlijk..Maar heel raar kwam het jaloerse gevoel bij mij omhoog.

    Weet niet wat het is...Net als met Britney Spears.. Het is alsof de bekende mensen maar hoeven te kijken en ze zijn zwanger.

    En WIJ worden elke keer weer teleurgesteld..Pff.... ik zie gewoon groen van de jaloezie.. Heel vervelend vind ik dat van mijzelf..

    Sorry moest het ff kwijt!!

    Kus bianca


    PS het ze heel erg gegund hoor zo'n klein wondertje....en door mn frustatie heb ik dit berichtje net op het zwangerschapsforum geplaats...oeps heel fout van mij.
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat lijkt zo omdat wij toch niet zien hoe zij er mee bezig zijn? sommige zijn ook wel maanden bezig, alleen hangen ze dat niet aan de grote klok.

    groetjes
     
  3. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    En misschien wordt het allemaal wel wat rooskleuriger in de media gebracht dan dat het werkelijk is.

    Groetjes, Wendy
     
  4. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik begrijp wat je bedoeld, net als mensen die eigenlijk nog geen kinderen willen, toch stoppen met de pil en zo ineens zwanger zijn, ik ben dan ook altijd wel een beetje jaloers.
     
  5. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    jaloers zijn is toch niet erg??? ik was het toen zijn nichtje zwanger raakte en wij nog druk aan het klussen waren :oops: Het geeft alleen aan dat je iets graag wilt lijkt mij niet erg.In de media wordt alles zo aangedikt dat het niet leuk meer is :(
     
  6. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Vaak vallen ook juist die verhalen op waarvan wij dan zullen denken waarom hun wel en wij niet. Zo is er iemand bij ons uit de straat uit elkaar gegaan met haar vriend. Ze zouden over twee weken trouwen en nu blijkt ze ook nog zwanger. Ongepland! Zo is er iemand bij mij op stal (paardenstal) die ongepland zwanger is. Ik gun het ze van harte als ze er blij mee zijn, maar ben dan ook wel even jaloers.
     

Deel Deze Pagina