Hoge hcg waardes, iemand ervaring?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door evelien297, 15 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Met een knaltest op 10 dpo en nu al super misselijk, heb ik het gevoel alsof ik hoge hoeveelheden hcg in me lijf heb.. Met een voorgeschiedenis van een mola maakt me dat wel bang.. ga kijken of ik vanmiddag hcg kan prikken..

    Maar iemand ervaring met hoge heg waardes en dat het gewoon goed zat?
     
  2. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Ik ben niet heel actief meer hier, doordat ik al 5,5 week doodziek ben door mijn zwangerschap. Maar zat nu weer eens even op het forum en zag jouw geopende topic, waarop nog niemand heeft gereageerd.
    Hoe gaat het inmiddels? En heb je een goede zwangerschap?
    Ik ben ook vanaf 4 weken en 2 dagen zwangerschap erg erg ziek. Heel extreem vermoeid, duizelig, naar, misselijk, overgeven. Alles maak ik inmiddels al 5,5 week 24 uur per dag mee.
    Er is toen besloten net voor de 7 weken zwangerschap bloed te prikken. Ik had toen een HCG van ruim 60.000. Wat de huisarts, gynaecoloog en verloskundige kennelijk erg hoog vonden.
    Zij waren bang voor een mola of meerlingzwangerschap, maar alles bleek goed en normaal.
    Ik kijk uit naar de 12 weken grens, omdat mijn zegt dat de hormonen en daarmee ook de klachten dan veelal af gaan nemen. Voor mij nog 2,5 week te gaan.
    Ben benieuwd hoe het bij jou verlopen is/verloopt.
     
  3. evelien297

    evelien297 Fanatiek lid

    23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeetje dat is inderdaad een flinke hcg waarde! Gelukkig was alles goed :) De eerste 12 weken zijn altijd super spannend, en ik kan je zeggen, daarna ook nog.. Bij mij is alles goed verlopen (nog steeds) en ben inmiddels 18 weken zwanger :) Ik wens je een fijne zwangerschap toe!!
     
  4. miekkie

    miekkie Bekend lid

    24 feb 2006
    705
    162
    43
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie Eveline en wat fijn dat alles bij jou goed gaat!
    Ik nu ruim 13 weken zwanger, maar helaas blijft het voordeel van de magische 12 weken grens nog totaal uit. Ik voel me zeer zeker niet beter, vaak zelfs slechter. Die kleine schijnt echter nergens last van te hebben en doet het prima!
     

Deel Deze Pagina