BAM

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door witte tulp, 12 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte tulp

    witte tulp Nieuw lid

    9 jun 2007
    2
    0
    0
    Hoi allemaal

    Ik ben 33 jaar en heb net mijn eerste KID achter de rug.
    Met andere woorden... ik heb besloten om te proberen een BAM (bewust alleenstaande moeder) te worden.

    Hier is (natuurlijk) veel denkwerk aan vooraf gegaan.

    Ik ben erg benieuwd of er nog meer meiden zijn die hier voor gekozen hebben en wat hun ervaringen hiermee zijn.

    Groetjes witte tulp
     
  2. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik heb er geen ervaring mee maar wil je veel succes wensen met zwanger raken, erg knap dat je de keuze hebt durven maken.
    Ik zou het namelijk nooit durven.
    Dus groot respect voor je dat je voor je eigen geluk gaat zorgen.
     
  3. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Echt super!

    Mijn moeder is altijd alleen geweest.
    Overigens niet toen ze mijn broer en mij kreeg, maar 7 mnd na mij was vader lief weg en heeft niets van zich laten horen tot dat ik 6 jaar was!

    Laat je niks wijs maken door anderen!
    Er is helemaal niks mis met opgroeien zonder "vader".
    Voor ons was alles duidelijk, geen kastje muur of 'vraag maar aan je vader'.

    Mijn broer is een geweldige kerel! Lief, charmant, stoer, slim, en ga zo maar door. Mijn school vriendinnetjes waren altijd verliefd op hem ;)
    Wij hebben een heel fijne kindertijd gehad met z'n 3en en zijn echt niets tekort gekomen!

    Ik wens je het aller beste!
    Trotse groeten, Mirelle.
     
  4. sandra11

    sandra11 Lid

    11 nov 2006
    14
    0
    0
    Hallo Witte Tulp,

    Heel veel succes!
    Ik ben ook een BAM en nu 36 weken zwanger en ik vind het geweldig.