Hond watervergiftiging? Help!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sascha81, 22 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sascha81

    Sascha81 Fanatiek lid

    4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Goedenavond,

    Vanmiddag heeft onze hond zo.n anderhalf uur in een badje gezeten. Dan hapt hij steeds in het water naar vuiltjes. Vind hij geweldig. Maar hij kreeg ineens diaree en braken. En liep scheef wankel viel bijna om. Kon noet op zijn pootjes staan. Ademt moeilijk. Schuim uit zijn mond. Nu steeds slijm. Zijn naar een dierenarts geweest. Onderzocht. Prikje gekregen tegen misselijkheid. Voer mee en een poeder. Hij wil het niet eten krijgen het er niet in.. Ligt maar wat. Ademt moeilijk. Slijm loopt eruit. Ik vertrouw dit niet. Zij zegt ook nog het is geen water vergiftiging. Maar op internet lees je alle sympthomen die hij nu heeft. Een dieren arts hier op het forum. Of iemand hier bekend mee?. Zitten in zak en as nu.

    Mvg Sascha
     
  2. smarlicia

    smarlicia Niet meer actief

    Als je het niet vertrouwd zou ik terug gaan naar de dierenarts
    Of een andere bellen
     
    Leed vindt dit leuk.
  3. Whysteria

    Whysteria Niet meer actief

  4. fanona

    fanona Bekend lid

    9 dec 2014
    892
    336
    63
    Ik zou ook naar een andere dierenarts gaan, klinkt niet zo goed.
     
  5. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    Ik zou dierenarts spoed bellen! Dit is echt niet goed!
     
  6. Leed

    Leed Bekend lid

    14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gelijk dierenarts bellen en gaan rijden. Niet op een forum vragen gaan stellen, niemand kan hierover oordelen behalve de DA.
    Heel veel beterschap voor jullie hond!!
     
  7. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Ze is toch al geweest maar twijfelt aan het oordeel. Dan is het toch niet eeg om navraag te doen op een forum. Snap dat nooit zo goed.
     
    Noorie, Hoop42, Jackie87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Logan

    Logan Niet meer actief

    Klinkt niet zo goed. Ik zou nog eens terug bellen of een ander. Sterkte!
     
  9. Sascha81

    Sascha81 Fanatiek lid

    4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Dankje!!.

    Wij zijn indd al langs een dierenarts geweest. Die van ons was helaas dicht. Dus nam eennandere het waar. Omdat het zo slecht met hem ging vertrouwde ik niet op wat zei vertelde. Neem hem maar mee geef hem eten en kijk het aan.
    Die injectie moest denk ik nog onwerken. Hij wilde nog steeds niks hebben. Tot net eindelijk nam hij een hapje van het vlees. En heeft het op gegeten.

    Jeetje dat een hond zo ziek kan worden van water. Oke hij hapt erin en krijgt water binnen. En plast normaal wat meer. Maar dat hij er zo ziek van werd. En niet meer kon lopen jeetje. Dat hadden wij niet verwacht. Het gaat nu gelukkig beter. Hij ligt in zijn mand. Ademt nog wel wat zwaar. Zij zei dat het kwam door zijn maag. Dat hij dat geluid maakt. Ivm het water en dat zijn buik pijn doet.
    Wij houden hem nu goed in de gaten. Vanavond de bench maar mee naar boven. Slaapt hij maar bij ons. Wil het in de gaten houden.
    Bedankt voor de reacties.

    Liefs Sascha
     
    Ysabella en amam vinden dit leuk.
  10. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    Hou je ons op de hoogte?
     
  11. Belle22

    Belle22 Bekend lid

    22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    En hoe gaat het vandaag??
     
    jupke en Zusterke vinden dit leuk.
  12. Sascha81

    Sascha81 Fanatiek lid

    4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Goedenavond dames,

    Het gaat gelukkig een stuk beter. Nog niet 100% de oude maar het zit in de buurt.
    Vannacht hebben wij hem meegenomen naar boven. Bench mee en hem eerst in een deken gewikkeld mee in bed. (Normaal wil ik dat echt niet hebben) Maar hij bleef maar koud. Temp was laag. Nmna een tijdje begon hij wat vreemd te ademen. Heel snel. Liet hij zijn plas lopen. Wij hem op de grond zetten het liep er gewoon uit. Hoefde geen moeite te doen. Zo zielig. Kon niet boos op hem zijn. Alleen maar opgelucht dat hij dat vocht kwijt raakte.
    Had gelukkig de herfst dekbed nog dus vandaag druk gehad met wassen haha. Maar had het er graag voor over. Hij eet en drinkt weer. Was af en toe nog wat wankel. Houden het in de gaten. Vertrouwen wij het niet dan gaan wij langs onze eigen dierenarts.

    Liefs Sascha
     
  13. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    Goed te horen meid. :)
     
    Sascha81 vindt dit leuk.
  14. Sascha81

    Sascha81 Fanatiek lid

    4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Hij is inmiddels helemaal de oude weer
     
    1BB en mama en zoon vinden dit leuk.
  15. mama en zoon

    mama en zoon Bekend lid

    27 jan 2017
    740
    209
    43
    Gelukkig!! Eng he... afschuwelijk als er zoiets met je diertjes is.
     
    Sascha81 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina