Hoofdpijn!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Tylmare, 16 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tylmare

    Tylmare Fanatiek lid

    24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Sinds een paar weken heb ik met regelmaat hardnekkige hoofdpijn.
    Ik slik op die momenten wel paracetamol maar echt werken doet het niet.
    Word er een beetje gek van want hoofdpijn is het enige waardoor ik me 'beperkt' voel zeg maar.
    En met een peuter en werk als gastouder gewoon niet altijd praktisch:o:

    Ik ben zo'n 17 weken zwanger nu, eten/drinken doe ik genoeg, bloeddruk is zover ik weet ook goed (woensdag weer controle)

    Iemand dé tip? Of heb ik er maar gewoon mee te dealen? :roflmao:
     
  2. Ffion

    Ffion Fanatiek lid

    23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik had ook veel last van hoofdpijn rond die termijn. Ik heb het toen aan de vk gevraagd en die gaf aan dat het er rond die termijn bijhoort. Bij mij was het na een weekje of 2 over.
     
  3. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Bij mij hielp meer water drinken, maar het hoorde er voor mij ook bij op dat termijn. Hopelijk ben je er snel vanaf!
     
  4. Elocina

    Elocina Actief lid

    19 aug 2015
    472
    105
    43
    Ik heb er veel last van in hele tweede trimester. Helaas nog geen wondermiddeltje gevonden maar wat ik wel doe en wat na een paar uur helpt:
    - Citroen uitpersen en in groot glas mengen met water en heel veel Himalaya zeezout. Ik geloof dat je eigenlijk 2 eetlepels moet doen maar ik doe eerder 2 theelepels, omdat ik me niet kan voorstellen dat zoveel zout goed is voor de baby.
    - Icepack op mijn voorhoofd of in mijn nek
    - Goed laten kijken naar je nek en schouderspieren, vaak zit er iets vast.

    Succes, ik weet dat koppijn echt vervelend is!!
     
  5. Love1987

    Love1987 Niet meer actief

    3 liter water drinken (je hebt meer nodig tijdens je zwangerschap) op een dag en na twee weken was ik er gelukkig vanaf!
    Ik weet natuurlijk niet of het wel of niet door het drinken kwam...
     
  6. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Pffff hier ook!! En ik wil het liefst zo min mogelijk paracetamol slikken. Gisteren ben ik maar een uurtje mijn bed ingedoken en dat hielp wel eventjes
     

Deel Deze Pagina