Terug van weggeweest............

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door , 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hallo dames,
    Misschien kennen sommigen van jullie me nog.
    Ik WAS bezig voor een 2e, maar ben inmiddels gescheiden sinds januari dit jaar. (lang verhaal)
    Ik heb sinds een paar maand nu een nieuwe vriend, echt een schat, die er echt is voor mij en mijn dochter! Echt een super vent dus.
    Nee, we zijn niet bezig voor een kleine, dat zou echt te snel gaan...we genieten eerst ff lekker een tijd samen en met mijn dochter.
    Ik ga vanaf 16 aug werken. 20 uur (5 middagen) per week en die middagen gaat mijn dochter Alyssa naar de kinderopvang.
    Mijn ex ligt moeilijk te doen, die betaald NIETS, dus we zitten verwikkeld in een advocaten strijd momenteel....*erg vermoeiend*
    Met mijn dochter gaat het goed! Ze is 8 juli 3 jaar geworden.
    Groetjes,
    Deeltjuh.
     
  2. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi welkom
    en wat een ellende.
    ken nog een ex die geen cent aan zijn zoon geeft.
    sterkte. hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt.


    jennefer
     
  3. Niet meer actief

    Thanx!

    *bij jou ook al zo knudde met alimentatie?*
     
  4. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

    Welkom terug :D
    Hopelijk komt je ex snel over de balk, sterkte er mee!
    En geniet maar heerlijk van je nieuwe vriend ;)

    Groetjesss
     
  5. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    ja heel erg

    meneertje heeft nu 2 kinderen met een andere en die loopt zich er ook mee te bemoeien.
    heb nu zo iets van stik maar. heb je niet nodig redt het prima zonder jou (al is het niet zo)
    surinaamse mannen :^o :thumbdown: :evil: . zijn niet allemaal zo maar toch 75%

    jennefer
     
  6. Niet meer actief

    Thanx Jettje (doe ik ook zeker!)

    Jennefer, Jee.....en nog 2 andere kids..........pff....
    Nou ik hoop dat we snel naar de rechtbank gaan, dan kan de rechter het wettelijk maken (we hebben flitsscheiding gedaan, vandaar......dom dom dom achteraf) en als hij dan weer niet betaald kan ik naar een instantie gaan die beslag legt op zijn loon, dus........

    Maar ik vind het echt smerig van hem hoor....
    Hij zegt via zijn advocaat dat ik maar een boodschappenlijstje moet inleveren, dan komt hij die boodschappen wel brengen, maar ik krijg geen geld...ja hallo, ik ben toch geen klein kind! Plus ik wil hem hier niet elke week hebben en hij is zo dat als ik bijvoorbeeld vaatwastabletten opschrijf, dat hij dat luxe vind en zegt dat ie t niet haald, dat ik maar met de hand moet afwassen, zulke dingen krijg je dan en daarmee WEER ruzies...en daar heb ik geen puf meer voor.....
     
  7. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    kan ik me voor stellen.
    jij moet nog een lijstje maken. ik krijg niks.
    asl ik hem bel dat onze zoon kleren nodig heeft, zegt hij dat hij geld overmaakt(wat hij dus niet doet) zijn vrouw belt steeds met smoesjes.
    zelfs mijn zoon weet hoe zijn vader nu is.
    mijn zoontje is nu 7 en ik heb maar 1 keer€50 van hem gehad toen fabian 1,6 of2 was.
    wij zijn 3 weken gelden op vakantie geweest. een week voor we weg gingen sprak hij zijn vader. die beloofde hem gelde te geven. tot nu toe wacht hij op het geld. dit vind ik dus erg laag en zielig. een kind iets beloven en je belofte niet nakomen.
    ik heb zo iets van stik maar hem je niet nodig. ik red me wel. woon nu samen met mijn vriend. we moeten het voorlopig doen met 1 salaris tot ik een baan heb. kan mijn zoontje niet alles geven wat ik wil maar we redden het wel.

    vecht voor jou en jou dochters rechten, maar denk ook aan je nieuwe relatie laat je ex er niet tussen komen
    zie net dat we even oud zijn hahaha

    jennefer
     
  8. Niet meer actief

    Jee wat een verhaal meid...wat ontzettend kl*te!
    Fijne ex.....ahum.....je zult net als ik wel eens denken; als ik je tegenkom in de auto, rij ik door... :evil:
    En zeker HEEL gemeen naar zijn kind toe hoor...laag, lager bestaat niet!

    Ik vecht zeker voor mijn relatie, daar gaat hij niet tussen komen!
    Laten we niet toe!
    Mijn nieuwe vriend is zelfs zo'n schat dat ie regelmatig geld naar me overmaakt zodat ik alles kan betalen!
    (mijn ouders geven me steeds geld voor boodschappen de schatten)
    Dus ik red me wel, maar het is gewoon gemeen hoe hij doet, maar goed, daar weet jij inderdaad alles van!

    GRIJNZ...ik ben wel 13 dagen ouder dan jou :p :)
     
  9. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    gelukkig dat ze jou steunen. moet zeggen dat mijn ouders af en toe ook wat geld voor me sturen.
    zij wonen in suriname. dus is het voor mij erg zwaar.
    wel lief van je vriend.
    wat ik nog erger vind is dat hij me met schulden heeft achtergelaten en hij loopt lekker zijn reet te schudden in den haag.
    1 voordeel ik zie hem dus bijna nooit.
    maar goed ook dat je hem niet tussen jullie laat komen.

    zozo 13 dagen.
    moet nu zeker u tegen je zeggen
    hahhahahahaha
     
  10. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Welkom terug hier:)
     
  11. Niet meer actief

    Thanx racebabe ;)

    Jen, Zo ook nog ff schulden op je dak van hem? Was je getrouwd met hem dan? Vreselijk lijkt me dat hoor......pff...niet niks idd....wat een kl**tzak zeg!

    Ennuh jij mag zeker U zeggen ;) :) :p
     
  12. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    nee was gelukkig niet getrouwd met hem.
    waren het wel van plan.
    en net wat u zegt :) :) hij is een kl..tzak


    jennefer
     
  13. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    welkom terug ;)
     
  14. Niet meer actief

    Thanx Meliske!

    Jen, als je niet getrouwd was, hoe kan hij zijn schulden dan op jou afschuiven?
     
  15. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    dat is een heel lang verhaal.
    maar om het kort te houden, ik heb in een opvanghuis gezeten. we hadden een samenlevingscontract( en een gezamenlijke rek) en heb veel dingen onder dwang moeten tekenen. hij weet nu niet waar ik woon. zal het hem ook nooit vertellen. heb alleen zijn nr zodat zijn zoon toch met hem kan praten.
    ben nu met het juridsch loket bezig om te kijken wat ik kan doen. de meeste zijn al 5 jaar oud. dus mischien heb ik kans op kwijtscheldig.


    jennefer
     
  16. Niet meer actief

    Pff heavy hoor!
    Heeel veel sterkte meid!
     
  17. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    thanx
    u ook :) :) . hoor wel hoe het afgelopen is bij de rechter.
    hoop dat alles in jou voordeel uitpakt.
     
  18. Niet meer actief

    Dat hoop ik ook ;) Thanx meid!
     
  19. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    you welcome

    jennefer
     

Deel Deze Pagina